FLEETNEWS #156

23.05.22 #156 6 Ο διάδοχος του εμβληματικού Bulli της Volkswagen, το νέο Multivan eHybrid, ξεκινά την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά. Με σχεδιαστικές αναφορές στο παρελθόν αλλά με το βλέμμα στραμμένο στις τεχνολογίες του μέλλοντος, το νέο Multivan έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία του με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό και την κορυφαία πρακτικότητά του, στοιχεία που του εξασφάλισαν τη διάκριση με το σημαντικό βραβείο σχεδιασμού Red Dot Award. Στο σχεδιασμό του αμαξώματος, το νέοMultivan ακολουθεί τα πρότυπα ποιότητας των επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen και θέτει νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά τη χρήση των υλικών και τη μοναδικότητα του design. Παράλληλα, η σχεδίαση εξασφαλίζει έναν πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή για τα δεδομένα της κατηγορίας, στοιχείο που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου αλλά και στη δημιουργία ενός πιο αθόρυβου περιβάλλοντος για τους επιβάτες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ στην έκδοση Style στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι προβολείς IQ LIGHT LEDmatrix, οι οποίοι συνδυάζονται με μια φωτιζόμενη οριζόντια λωρίδα που διατρέχει τη μάσκα. Ο συνδυασμός ενός TSI κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρων, απόδοσης 110 kW (150 PS) και ενός ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 PS) αποδίδει συνδυαστική ισχύ 218 PS. Το νέο VWMultivan Plug-In Hybrid διαθέτει τρία εξελιγμένα προγράμματα λειτουργίας, ώστε να εκμεταλλεύεται ιδανικά το ηλεκτρικό του υπόβαθρο σε κάθε συνθήκη κίνησης. Η τιμή του ξεκινά από τα 59.000 ευρώ. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΤΟΝΈΟ VOLKSWAGEN Multivan T7 eHybrid ADVANCED AIR CLEANER ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΣΤΑ VOLVO Με την πρωτοποριακή τεχνολογία του Advanced Air Cleaner η Volvo προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα αέρα στο εσωτερικό των πρόσφατων μοντέλων της. Η εταιρεία χρησιμοποιεί την πιο προηγμένη τεχνολογία φίλτρων καθαρισμού αέρα, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπνέουν πιο καθαρό αέρα. Η Volvo Cars πιστεύει ότι ο καθαρός αέρας προσφέρει πολλαπλά οφέλη για την ατομική υγεία και την ασφάλεια και θα συνεχίσει να κάνει βελτιώσεις σε αυτό το πεδίο καθώς εξελίσσει τα αυτοκίνητά της. Το σύστημα Advanced Air Cleaner, τμήμα της πιο πρόσφατης τεχνολογίας για το φιλτράρισμα του αέρα, που διατίθεται στις νέες σειρές μοντέλων 60 και 90, έχει πιστοποιηθεί ως φιλικό για το άσθμα και την αλλεργία από την Allergy Standards Limited (ASL), καθώς αφαιρεί από τον εισερχόμενο αέρα έως και 99,9% των αλλεργιογόνων που προέρχονται από το γρασίδι, τα δέντρα, τους θάμνους και τα βότανα. Χάρη στο συνδυασμό ενός φίλτρου με βάση συνθετικές ίνες και ιονισμού, το Advanced Air Cleaner κρατά έξω από την καμπίνα το 95% όλων των σωματιδίων PM 2.5 στις σειρές των μοντέλων 60 και 90. Επιπλέον, μέσω του φίλτρου αέρα, το Advanced Air Cleaner μπορεί να αφαιρέσει πάνω από 97% των ανθρωπογενών ιών που προσπαθούν να εισέλθουν στην καμπίνα και να ελαττώσει τα υφιστάμενα επίπεδα των ιών μέσα στο αυτοκίνητο έως και κατά 95%. ΤΟ PEUGEOT 9X8 ΣΤΗ MONZA ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ Το πρωτοποριακό τετρακίνητο, υβριδικό Hypercar είναι έτοιμο να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο τον Ιούλιο στον 4ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 στη Μόντσα. Το Peugeot 9X8 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό πρότυπο με κινητήρα που αναπτύχθηκε υπό τον έλεγχο των ειδικών της Peugeot Sport. Οι πίσω τροχοί του κινούνται από έναν bi-turbo, 2,6 λίτρων, 520 kW, V6 εσωτερικής καύσης , ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων 200 kW κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Όπως και ο κινητήρας, ο μετατροπέας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Marelli. Η μπαταρία υψηλής τάσης, 900 V του αυτοκινήτου αναπτύχθηκε με την TotalEnergies/Saft και η Michelin παρέχει τα ελαστικά. Το Peugeot 9X8 διαθέτει αθλητική μορφή και έχει μήκος 4.995 μ., πλάτος 2 μ. και ύψος 1.145 μ. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της TotalEnergies. Το Peugeot 9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χλμ κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain François Coudrain εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=