Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Peugeot ανακοίνωσε την αντικατάσταση του συμπαγούς crossoverSUV 2008 από μια ολοκαίνουργια γενιά του επιτυχημένου μοντέλου, το οποίο θα είναι επίσης διαθέσιμο ως EV. Το νέο Peugeot 2008 είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας μετά το e-208, το πρώτο ηλεκτρικό της νέας εποχής. Παράλληλα με το EV, οι εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης θα ολοκληρώσουν την γκάμα.

Το νέο Peugeot 2008 σχεδιάστηκε για να ταιριάζει στην σημερινή ταυτότητα της μάρκας Peugeot και έχει μια εντυπωσιακή ομοιότητα με τα μεγαλύτερα αδέλφια του 3008 και 5008, αν και ξεχωρίζει ως ένα διαφορετικό μοντέλο. Το εμπρόσθιο μέρος διαθέτει μια απλή μάσκα που θα βαφτεί στο χρώμα του αμαξώματος στις ηλεκτρικές εκδόσεις, ένα καμπύλο καπό και φώτα πορείας ημέρας LED και στο πίσω μέρος, τα χαρακτηριστικά φώτα τριπλού LED.

Η Peugeot θα προσφέρει φυσικά τους παραδοσιακούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της PSA. Παρουσιάζει, όμως και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση e-2008 με ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 100kW (136bhp) και ροπή 260Nm. Τροφοδοτείται από μπαταρία 50kWh υψηλής χωρητικότητας, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου, παρέχοντας εμβέλεια μέχρι 310 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η μπαταρία έχει εγγύηση οκτώ ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητάς της. Ο χώρος αποσκευών δεν περιορίζεται καθόλου από την μπαταρία.

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από την διαθέσιμη ισχύ, με 16 ώρες για πλήρη φόρτιση από βύσμα Legrand® Green Up™, μεταξύ 5:15 και 8 ωρών για πλήρη φόρτιση με Wall Box (τριφασικό 11kW με προαιρετικό φορτιστή ή μονοφασικό 7.4kW) ή 30 λεπτά για να ανακτήσει το 80% της μπαταρίας σε δημόσιους τερματικούς σταθμούς των 100 kW.

Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα αποτελείται από τετρακύλινδρους κινητήρες BlueHDi του 1,5 λίτρου που αποδίδουν 100bhp (σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων) ή 130bhp (με αυτόματο της PSA). Όσοι προτιμούν βενζίνη μπορούν να επιλέξουν τους τρικύλινδρους PureTech 1.2 λίτρων με 100, 130 ή 155bhp, που προσφέρονται είτε με χειροκίνητο έξι ταχυτήτων (100bhp), είτε με αυτόματο κιβώτιο EAT8 (155 ίππων), είτε με την επιλογή μεταξύ αυτών των δύο, στην έκδοση των 130 ίππων.

Η σειρά διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα φινιρίσματος που αποκαλούνται Active, Allure, GT Line και GT και όλα διατίθενται σε 100% ηλεκτρικά ή εσωτερικής καύσης.

Το νέο 2008 είναι γεμάτο νέες τεχνολογίες, με το i-Cockpit 3D της νεότερης γενιάς Peugeot που ενσωματώνει το συμπαγές τιμόνι και μια οθόνη αφής HD έως 10 ιντσών, με μια καινοτόμο τρισδιάστατη συστοιχία οργάνων που προβάλλει πληροφορίες υπό μορφή ολογράμματος, όπως ήδη παρουσιάστηκε στο 208.

Επιπλέον, το 2008 χρησιμοποιεί ειδικό εξοπλισμό και πλήρες πακέτο βοηθημάτων οδήγησης από τις ανώτερες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου του Drive Assist plus, ανοίγοντας το δρόμο για ημιαυτόνομη οδήγηση, του Park Assist, του Συστήματος Έκτακτης Πέδησης και μιας ολόκληρης σειράς άλλων χαρακτηριστικών.

Το νέο 2008 θα διατεθεί στο εμπόριο από τα τέλη του 2019.

Προηγούμενο άρθροFleet Europe Summit 2019 στις 6 & 7 Νοεμβρίου
Επόμενο άρθροΔωρεάν τεχνικός έλεγχος από την Mopar