
Δυναμικό ξεκίνημα στο τρέχον έτος για το BMW Group εξασφάλισαν τα ελκυστικά προϊόντα, οι υψηλοί όγκοι παραγγελιών και ο αυστηρός έλεγχος κόστους, σύμφωνα με τον προγραμματισμό.
Όπως σημειώνεται αρμοδίως, ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων από το Μόναχο συνέχισε τη δυναμική του πορεία στην ηλεκτροκίνηση παρά το ασταθές και ανταγωνιστικό περιβάλλον, πετυχαίνοντας παράλληλα κερδοφορία στο ανώτατο επίπεδο των στόχων του για το 2025 στον Τομέα Αυτοκινήτου. «Με αυτό τον τρόπο, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά, τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της στρατηγικής που βασίζεται στην τεχνολογική δεκτικότητα».
Συγκεκριμένα, στο πρώτο τρίμηνο του έτους, το BMW Group παρέδωσε 586.117 πολυτελή οχήματα σε πελάτες, καταγράφοντας ελαφρά μείωση της τάξης του 1,4%. Πάνω από το ένα τέταρτο αυτών (26,9%) ήταν ηλεκτροκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να σημειώνουν και πάλι εντυπωσιακή άνοδο +32,4%. Το περιθώριο EBIT στον Τομέα Αυτοκινήτου – ο κύριος δείκτης κερδοφορίας της εταιρείας – διαμορφώθηκε στο 6,9%, φτάνοντας στο ανώτατο όριο του εύρους στόχου που είναι 5-7% για το έτος.
«Όσο πιο απαιτητικό είναι το περιβάλλον, τόσο πιο κρίσιμο είναι να έχουμε ελκυστικά προϊόντα, μια συνεπή στρατηγική και υψηλό βαθμό ευελιξίας. Η τεχνολογική μας δεκτικότητα παραμένει καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας: με τα νέα, ιδιαίτερα ελκυστικά μοντέλα μας και την ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης, μπορούμε να καλύψουμε τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών παγκοσμίως. Αυτό μας επιτρέπει να πετύχουμε ισχυρά αποτελέσματα και να παραμείνουμε στη σωστή πορεία για να εκπληρώσουμε τους φιλόδοξους στόχους του έτους», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.
«Με την NEUE KLASSE, ξεκινάμε το πιο φιλόδοξο μελλοντικό μας project: επεκτείνουμε την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μας και εισάγουμε τις τεχνολογικές καινοτομίες του μέλλοντος καθώς και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα σε όλο το χαρτοφυλάκιο των μοντέλων μας. Αυτό θα αναβαθμίσει το επίπεδο καινοτομίας των οχημάτων μας σε όλους τους τύπους κινητήρων, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για κερδοφόρα ανάπτυξη και βιώσιμη επιτυχία».
Πιο αναλυτικά,
Αξιοσημείωτη αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα, οι παγκόσμιες παραδόσεις της εταιρείας παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό στα επίπεδα του προηγούμενου έτους (-1,4%). Στους πρώτους τρεις μήνες, το BMW Group σημείωσε αύξηση στις βασικές αγορές της Ευρώπης (+6,2%) και των ΗΠΑ (+4,0%).
Στο πρώτο τρίμηνο του 2025, η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 520.121 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, ξεπερνώντας τον όγκο του προηγούμενου έτους σε όλες τις περιοχές εκτός της Κίνας. Η ισχυρότερη ανάπτυξη καταγράφηκε στα νέα μοντέλα της BMW Σειράς 5 (+35,8%), καθώς και στις εκδόσεις BMW X1 και X2 (+31,8%).
Η μάρκα BMW M παρουσίασε σταθερή αύξηση πωλήσεων +5,0% κατά το πρώτο τρίμηνο, παραδίδοντας συνολικά 50.500 οχήματα στους πελάτες. Οι κύριοι παράγοντες της αύξησης ήταν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων BMW M3 και M3 Touring, καθώς και οι BMW M5 και BMW M5 Touring*, τα οποία γνώρισαν μεγάλη ζήτηση σε όλες τις περιοχές.
Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το προηγούμενο έτος, πούλησε 64.615 μονάδες παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 4,1%. Η Rolls-Royce παρέδωσε 1.381 οχήματα στους πελάτες της το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου (-9,4%).
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα των μαρκών BMW, MINI και Rolls-Royce κατέγραψαν σημαντική αύξηση, με 109.513 παραδόσεις παγκοσμίως (+32,4%). Το μοντέλο BMW iX1* ήταν το πιο επιτυχημένο BEV της μάρκας, ενώ η BMW i4*, με μερίδιο 50% επί των παραδόσεων ήταν η δημοφιλέστερη εκδοχή της BMW Σειράς 4.
Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρώπη (+64,2%). Τα νέα μοντέλα της μάρκας MINI συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτό: Η αστική premium μάρκα παρέδωσε συνολικά 22.794 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, πετυχαίνοντας μερίδιο BEV 35,3%.
Το BMW Group προσφέρει πλέον τουλάχιστον ένα μοντέλο με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης σε κάθε κατηγορία οχημάτων. Οι συνολικές παραδόσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων (BEV και PHEV) παρουσίασαν επίσης σημαντική αύξηση τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, φτάνοντας τις 157.487 μονάδες (2024: 122.582 μονάδες / +28,5%).
Το BMW Group προχωρά με επιτυχία στην υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου για την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, αναμένονται δύο σημαντικά ορόσημα πωλήσεων: 1,5 εκατ. αμιγώς ηλεκτρικά πολυτελή οχήματα από το λανσάρισμα του μοντέλου BMW i3 το 2013 και, συνολικά 3 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από τότε.
Το περιθώριο EBIT του Group στο 9,2%.
Τα έσοδα του Group για το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε 33,75 δισ. ευρώ (2024: 36,61 δισ. ευρώ / -7,8%, προσαρμοσμένα με βάση τις ισοτιμίες: -8,7%). Όπως είχε ανακοινωθεί νωρίτερα, το BMW Group επωφελήθηκε από μία μέτρια μείωση των διοικητικών και εμπορικών δαπανών. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και όπως αναμενόταν, οι πωλήσεις παρουσίασαν σημαντική πτώση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά της Κίνας.
Το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, το BMW Group ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων ( EBT ) ύψους 3,11 δισ. ευρώ (2024: 4,16 δισ. ευρώ /-25,2%).
Το περιθώριο EBT για την περίοδο αυτή ήταν 9,2% (2024: 11,4%). Το καθαρό κέρδος του Group για το πρώτο τρίμηνο ανήλθε σε 2,17 δισ. ευρώ (2024: 2,95 δισ. ευρώ/-26,4%).
Το περιθώριο EBIT του Τομέα Αυτοκινήτου βρίσκεται στο άνω άκρο των προβλέψεων για το έτος.
Ο Τομέας Αυτοκινήτου ανακοίνωσε έσοδα ύψους 29,21 δισ. ευρώ (2024: 30,93 δισ. ευρώ/-5,6%). Οι δασμοί που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Οκτώβριο στις εισαγωγές BEV από την Κίνα, είχαν – όπως αναμενόταν – αρνητικό αντίκτυπο, αυξάνοντας το κόστος πωλήσεων κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Τα κέρδη προ χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων ( EBIT ) για το πρώτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 2,02 δισ. ευρώ (2024: 2,71 δισ. ευρώ / -25,3%). Το περιθώριο EBIT ανήλθε σε 6,9% (2024: 8,8%) και βρέθηκε, ως εκ τούτου, στο ανώτερο όριο του στόχου για το έτος (5–7%). Εξαιρουμένων των αποσβέσεων και απομειώσεων από την κατανομή της τιμής αγοράς της BBA , το περιθώριο EBIT για το πρώτο τρίμηνο ανήλθε σε 8,1%.
Το BMW Group αξιοποιεί συστηματικά τις καινοτομίες, δίνοντας έμφαση σε αποδοτικές και καθαρές τεχνολογίες, καθώς και στον περαιτέρω εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση τόσο της γκάμας των προϊόντων του όσο και της ίδιας της εταιρείας.
Βασισμένο στην ισχυρή λειτουργική του απόδοση, το BMW Group διέθεσε 1,98 δισ. ευρώ (2024: 1,97 δισ. ευρώ / +0,5%) για Έρευνα και Εξέλιξη ( R & D ) κατά το πρώτο τρίμηνο, με έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση του στόλου οχημάτων σε όλες τις σειρές μοντέλων.
Παράλληλα, επενδύσεις R & D κατευθύνθηκαν κυρίως στην εξέλιξη μελλοντικών μοντέλων της NEUE KLASSE, όπως η BMW iX3, καθώς και των διαδόχων των BMW X5 και BMW X7.
«Το BMW Group είναι συνώνυμο της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, της δημιουργίας βιώσιμης αξίας και της συνεχούς αξιοπιστίας έναντι των μετόχων του. Το πρώτο τρίμηνο χαρακτηρίστηκε από σταθερή οικονομική επίδοση και αποτελεσματική διαχείριση του κόστους, παρά το περιβάλλον προκλήσεων. «Παραμένουμε προσηλωμένοι στη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη βελτιστοποίηση των δομών κόστους μας», δήλωσε ο Walter Mertl , μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG , αρμόδιος για τα Οικονομικά, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης τριμήνου στο Μόναχο. «Η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλουν σε αυτό. Για εμάς, η καινοτομία και τα επιχειρηματικά οφέλη είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Αξιοποιούμε επίσης την αποδεδειγμένη ευελιξία του δικτύου μας για να ανταποκριθούμε στις τρέχουσες γεωπολιτικές προκλήσεις».
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του τομέα Αυτοκινήτου στα 413 εκατομμύρια ευρώ.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του Τομέα Αυτοκινήτου ανήλθαν σε 413 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025 (2024: 1,28 δισ. ευρώ). Η μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος οφείλεται κυρίως στα χαμηλότερα κέρδη προ φόρων, σε μία μεγαλύτερη χρήση ποσών που είχαν προβλεφθεί για μελλοντικές δαπάνες και στις αυξημένες ταμειακές εκροές από επενδυτικές δαπάνες που σχετίζονται με την 31η Δεκεμβρίου 2024, ύψους 964 εκατομμυρίων ευρώ.
Αντιθέτως, η συνήθης για την περίοδο αύξηση αποθεμάτων, αν και σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με πέρυσι, συνέβαλε σε θετική μεταβολή του κεφαλαίου κίνησης κατά 65 εκατ. ευρώ (2024: -1,18 δισ. ευρώ).
Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι κεφαλαιουχικές δαπάνες ανήλθαν σε 1,20 δισ. ευρώ (2024: 1,32 δισ. ευρώ / -9,1%). Ο δείκτης κεφαλαιουχικών δαπανών διαμορφώθηκε στο 3,6% (2024: 3,6%). Το BMW Group εξακολουθεί να στοχεύει σε ελεύθερες ταμειακές ροές άνω των 5 δισ. ευρώ στον τομέα Αυτοκινήτου για το σύνολο του έτους.
Ισχυρή απόδοση στον τομέα των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών.
Ο τομέας Financial Services του BMW Group επωφελήθηκε από τη δυναμική των νέων συμβολαίων χρηματοδοτικής μίσθωσης κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, καταγράφοντας αύξηση 12,7%. Συνολικά, οι νέες δραστηριότητες λιανικής χρηματοδότησης σημείωσαν ήπια μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 402.811 νέες συμβάσεις (-4,6%). Οι δραστηριότητες χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης για καινούργια οχήματα παρέμειναν στα περσινά επίπεδα. Εκτός Κίνας, οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες διατηρήθηκαν σταθερές σε υψηλό επίπεδο.
Ο όγκος των νέων δραστηριοτήτων αυξήθηκε ελαφρώς, λόγω της υψηλότερης χρηματοδότησης ανά όχημα σε όλες τις συμβάσεις χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης με ιδιώτες πελάτες, φτάνοντας τα 15,99 δισ. ευρώ (2024: 15,62 δισ. ευρώ / +2,4%).
Tο ποσοστό των νέων οχημάτων του BMW Group που μισθώθηκαν ή χρηματοδοτήθηκαν από τον Τομέα Financial Services έφτασε το 43,0% στο τέλος του πρώτου τριμήνου (2024: 41,8%/+1,2 ποσοστιαίες μονάδες). Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ο τομέας κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους 650 εκατομμυρίων ευρώ (2024: 730 εκατομμύρια ευρώ/-11,0%). Ειδικότερα, τα χαμηλότερα έσοδα από την επαναπώληση οχημάτων στο τέλος της περιόδου μίσθωσης οδήγησαν σε μείωση των κερδών σε ετήσια βάση, καθώς ο αριθμός των οχημάτων στο τέλος της μίσθωσης ήταν μικρότερος από το προηγούμενο έτος. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, ο δείκτης πιστωτικών ζημιών παρέμεινε σε χαμηλό επίπεδο 0,23% σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο δανείων (2024: 0,21%).
BMW Motorrad με περιθώριο EBT 9,4%.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η BMW Motorrad παρέδωσε 44.609 μοτοσικλέτες και scooter στους πελάτες της (2024: 46.434 μονάδες, -3,9%). Το περιθώριο EBIT του τομέα ανήλθε στο 9,4% (2024: 12,2%), πάνω από το στόχο του 5,5%-7,5% για το έτος.
Η BMW AG συνεχίζει το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών.
Μετά την έγκριση που δόθηκε από την Ετήσια Γενική Συνέλευση της BMW AG στις 11 Μαΐου 2022, η εταιρεία απέκτησε ίδιες μετοχές. Οι μετοχές από το αρχικό πρόγραμμα επαναγοράς έχουν ήδη αποσυρθεί.
Στις 31 Μαρτίου 2025, η BMW AG κατείχε 22.317.345 ίδιες μετοχές από το δεύτερο πρόγραμμα επαναγοράς, που αντιστοιχούν σε ονομαστική αξία 22.317.345 ευρώ.
Με βάση την έγκριση που δόθηκε στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της 11ης Μαΐου 2022, στις 31 Μαρτίου 2025, η BMW AG είχε αγοράσει μετοχές που αντιστοιχούν στο 7,27% του μετοχικού κεφαλαίου.
Το BMW Group επιβεβαιώνει τις προβλέψεις για το σύνολο του έτους.
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη στο 2,8% τον Απρίλιο του 2025. Οι τρέχουσες εμπορικές συγκρούσεις και η συνακόλουθη πιθανή αύξηση του πληθωρισμού, καθώς και η αβεβαιότητα μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την παγκόσμια ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις για τον κλάδο, οι παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτων αναμένεται να σημειώσουν ελαφρά αύξηση.
Το BMW Group εκτιμά αύξηση της ζήτησης σε πολλές αγορές το 2025, χάρη στη σταθεροποίηση του πληθωρισμού και σε περαιτέρω ήπιες μειώσεις επιτοκίων. Στις ΗΠΑ, οι μόνιμοι δασμοί ενδέχεται να οδηγήσουν σε άνοδο του πληθωρισμού.
Οι προβλέψεις που δημοσιεύτηκαν στην Έκθεση του BMW Group για το 2024, τον Μάρτιο του 2025, περιλαμβάνουν όλες τις αυξήσεις δασμών που είχαν τεθεί σε ισχύ έως τις 12 Μαρτίου 2025. Λόγω της έλλειψης σταθερότητας και των συνεχιζόμενων διαπραγματεύσεων, ο πιθανός αντίκτυπος των δασμών στο τρέχον οικονομικό έτος μπορεί να εκτιμηθεί μόνο βάσει υποθέσεων. Το BMW Group αναμένει ότι ορισμένες από τις αυξήσεις δασμών θα είναι προσωρινές, με μειώσεις από τον Ιούλιο του 2025. Η πρόβλεψη περιλαμβάνει επίσης μέτρα περιορισμού των επιπτώσεων από τους υψηλότερους δασμούς.
Δεδομένης της σταθερής ζήτησης για τα ελκυστικά πολυτελή μοντέλα του, το BMW Group είναι σε θέση να επιβεβαιώσει τις προβλέψεις του για το έτος. Η εταιρεία αναμένει ελαφρά αύξηση των πωλήσεων, με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να συνεισφέρουν σε ένα ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό παραδόσεων. Λόγω των προαναφερθέντων παραγόντων, τα κέρδη του Group προ φόρων υπολογίζεται ότι θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα. Το περιθώριο EBIT για τον τομέα Αυτοκινήτου προβλέπεται μεταξύ 5,0% και 7,0%, με τον δείκτη RoCE να κυμαίνεται μεταξύ 9% και 13%.
Στον τομέα των Financial Services, η απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoE) προβλέπεται να κυμανθεί μεταξύ 13% και 16%.
Στον τομέα Μοτοσικλετών, αναμένεται ελαφρά αύξηση των πωλήσεων και περιθώριο EBIT εντός του εύρους 5,5% έως 7,5%, με απόδοση απασχολούμενου κεφαλαίου (RoCE) μεταξύ 13% και 17%.
Οι παραπάνω στόχοι προβλέπεται να επιτευχθούν με το υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό.
Η πραγματική πορεία του BMW Group ενδέχεται να αποκλίνει από τις παραπάνω εκτιμήσεις, ενδεχομένως λόγω αλλαγών στις πολιτικές ή τις μακροοικονομικές συνθήκες. Κίνδυνοι για την κερδοφορία ενδέχεται να προκύψουν, μεταξύ άλλων, από νέες αυξήσεις δασμών ή από την παραμονή των υφιστάμενων δασμών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το αναμενόμενο — ενδεχομένως έως και το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η εταιρεία παρακολουθεί στενά τις μακροοικονομικές εξελίξεις. Η περαιτέρω κλιμάκωση των εμπορικών διαφορών θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, για παράδειγμα μέσω περιορισμών στις εισαγωγές ή τις εξαγωγές συγκεκριμένων εξαρτημάτων ή πρώτων υλών.
BMW Group – Επισκόπηση: 1ο Τρίμηνο 2025 | 1ο Τρίμηνο 2025 | 1ο Τρίμηνο 2024 | Διαφορά % | |
Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
Τομέας Αυτοκινήτου | μονάδες | 586.117 | 594.533 | -1,4 |
BMW | μονάδες | 520.121 | 530.933 | -2,0 |
MINI | μονάδες | 64.615 | 62.075 | 4,1 |
Rolls-Royce | μονάδες | 1.381 | 1.525 | -9,4 |
Τομέας Μοτοσικλετών | μονάδες | 44.609 | 46.434 | -3,9 |
Περιθώριο EBIT τομέα Αυτοκινήτου | % | 6,9% | 8,8% | -1,9%-ποσ.μον. |
Περιθώριο EBIT τομέα Μοτοσικλετών | % | 9,4% | 12,2% | -2,8%- ποσ.μον. |
Περιθώριο EBT BMW Group | % | 9,2% | 11,4% | -2,2 %– ποσ.μον. |
Έσοδα | δισ. ευρώ | 33,75 | 36,61 | -7,8 |
δισ. ευρώ | δισ. ευρώ | 29,21 | 30,93 | -5,6 |
Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 806 | 872 | -7,6 |
Financial Services | δισ. ευρώ | 10,12 | 9,52 | 6,3 |
Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 3 | 4 | -25,0 |
Απαλοιφές | δισ. ευρώ | -6,38 | -4,72 | -35,2 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) | δισ. ευρώ | 3,14 | 4,05 | -22,5 |
Τομέας Αυτοκινήτου | δισ. ευρώ | 2,02 | 2,71 | -25,3 |
Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 76 | 106 | -28,3 |
Financial Services | εκατ. ευρώ | 652 | 714 | -8,7 |
Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | -6 | -5 | 20,0 |
Απαλοιφές | εκατ. ευρώ | 396 | 529 | -25,1 |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισ. ευρώ | 3,11 | 4,16 | -25,2 |
Τομέας Αυτοκινήτου | δισ. ευρώ | 1,90 | 2,70 | -29,6 |
Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 75 | 106 | -29,2 |
Financial Services | εκατ. ευρώ | 650 | 730 | -11,0 |
Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 295 | 401 | -26,4 |
Απαλοιφές | εκατ. ευρώ | 189 | 222 | -14,9 |
Φόρος εισοδήματος | -940 εκατ. ευρώ | -1,21 δισ. ευρώ | 22,4 | |
Καθαρά κέρδη | δισ. ευρώ | 2,17 | 2,95 | -26,4 |
Κέρδη ανά κοινή μετοχή | ευρώ (€) | 3,38 | 4,42 | -23,5 |
Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή | ευρώ (€) | 3,38 | 4,42 | -23,5 |