
Η Porsche κατέχει, πλέον, το πλειοψηφικό μερίδιο της μονάδας μπαταριών ηλεκτροκίνησης της Varta.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να εξασφαλίσει την προμήθεια κυψελών υψηλής απόδοσης για τα ηλεκτρικά της οχήματα. Την 1η Μαρτίου η Porsche απέκτησε τον πλειοψηφικό έλεγχο της θυγατρικής της Varta, V4Drive Battery, η οποία κατασκευάζει κυλινδρικές κυψέλες ιόντων λιθίου. Η Varta θα διατηρήσει μειοψηφικό μερίδιο χωρίς λειτουργική επιρροή.
Για να αντικατοπτρίζει την κίνηση, η V4Drive θα μετονομαστεί σε V4Smart. Από τον Απρίλιο, τα προϊόντα θα παράγονται σε μια νέα εγκατάσταση στο Nördlingen της Γερμανίας, καθώς και στην υπάρχουσα μονάδα παραγωγής στο Ellwangen. Η Porsche έκανε γνωστό, επίσης, ότι θα συνεχίσει να αποκτά μερίδιο στη Varta, κάτι που θα βοηθήσει τον Γερμανό προμηθευτή να σταθεροποιήσει τα οικονομικά του. Η εταιρεία έχει πληγεί από κακές επενδυτικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης μιας δαπανηρής κατασκευής μπαταριών με το σήμα της V4Drive για υβριδικά σπορ αυτοκίνητα.
Οι κυψέλες μπαταριών της Varta χρησιμοποιούνται, ήδη, για την παροχή επιπλέον ισχύος στα μοντέλα Porsche 911 GTS. Η συνεργασία με τη Varta θα επιτρέψει στην Porsche να παρέχει ολόκληρη την αλυσίδα διεργασιών για κυλινδρικές κυψέλες, από το σχεδιασμό των κυψελών έως την παραγωγή, είπε η Porsche.
Ουσιαστικά, η κίνηση θα προσφέρει στην αυτοκινητοβιομηχανία άμεση πρόσβαση στην προηγμένη τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου για να εξασφαλίσει μια σταθερή παροχή κυψελών μπαταριών υψηλής ποιότητας, βοηθώντας τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να διαχειριστεί τους κινδύνους της αλυσίδας εφοδιασμού και ακόμη χαμηλότερο κόστος παραγωγής καθώς επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση.
Η Porsche αναπτύσσει τη δική της στρατηγική γύρω από τις μπαταρίες για να συμπληρώσει τα σχέδια του μητρικού Ομίλου Volkswagen. Αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή κυψελών υψηλής απόδοσης της Porsche μέσω του κατασκευαστή μπαταριών υψηλής απόδοσης Cellforce. Η εταιρεία αναζητά επίσης συνεργάτες για την υποστήριξη μιας εργοστασιακής μονάδας 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ παραγωγής 10-29 γιγαβατώρων.
Η αίτηση πτώχευσης της σουηδικής εταιρείας ανάπτυξης και κατασκευαστή μπαταριών Northvolt στις ΗΠΑ έφερε ένα σημαντικό πλήγμα στα σχέδια της Porsche για τους ηλεκτρικούς διαδόχους της του μοντέλου 718, δηλαδή τα επερχόμενα EV Boxster και Cayman.
Η Porsche βασιζόταν αποκλειστικά στη Northvolt ως τον μοναδικό προμηθευτή κυψελών υψηλής ενεργειακής πυκνότητας για τις μπαταρίες των οχημάτων, σύμφωνα με τη γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handelsblatt. Αυτό καθυστέρησε το χρονοδιάγραμμα της κυκλοφορίας των οχημάτων και πρόσθεσε αβεβαιότητα στη στρατηγική της εφοδιαστικής αλυσίδας της Porsche.
Η Porsche είχε ανακοινώσει προηγουμένως ότι τα EV θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν το 80% των πωλήσεων έως το 2030. Ωστόσο, η χαμηλή ζήτηση στις ΗΠΑ και την Κίνα την ώθησε να επαναξιολογήσει αυτόν τον στόχο.
Αφού γνώρισε την αρχική επιτυχία, οι παγκόσμιες πωλήσεις του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Porsche, του πολυτελούς sedan Taycan, μειώθηκαν 49% πέρυσι στις 20.836. Εν τω μεταξύ, η μόνο ηλεκτρική έκδοση του crossover Macan απέτυχε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μετά την καθυστερημένη κυκλοφορία της.
Η Porsche πούλησε πέρυσι 18.278 ηλεκτρικά Macan, παγκοσμίως, σε σύγκριση με 64.517 πωλήσεις του SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης.