Το 2024 ταξινομήθηκαν στην Ιταλία 4.920 λεωφορεία και πούλμαν, αυξημένα κατά 20% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με στοιχεία του βιομηχανικού οργανισμού ANFIA.
Πρόκειται για ένα πραγματικό ρεκόρ στη χώρα, καθώς το υψηλότερο ποσοστό που σημειώθηκε προηγουμένως ήταν οι 4.400 μονάδες που είχαν καταγραφεί το 2001 –στον αντίποδα, η σουηδική αγορά λεωφορείων παρουσίασε πτώση 30% στις νέες ταξινομήσεις. Το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας αντιπροσωπεύεται από αστικά λεωφορεία, τα οποία έχουν αυξηθεί δραματικά (+73,9%) από 1.403 σε 2.440, εκ των οποίων τα 994 είναι ηλεκτρικά: αυτό σημαίνει ότι το 40% των νέων αστικών λεωφορείων κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια. Τα υπεραστικά λεωφορεία, από την άλλη, μειώθηκαν από 2.156 μονάδες το 2023 σε 1.796 το 2024 (-16,7%).
Η Iveco Bus κατέγραψε ταξινομήσεις 2.017 μονάδων, που ισοδυναμούν με μερίδιο αγοράς 41%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα λεωφορεία της Daimler, Mercedes-Benz (608 μονάδες) και Setra (112), που συνθέτουν μερίδιο αγοράς 14,7%. Η Solaris, με 551 οχήματα (11,2%), ακολούθησε στην πρώτη τριάδα.
Στη συνέχεια, πιο κάτω βρίσκουμε την Menarini, μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας και την ανάκαμψη -μετά τη μαύρη χρονιά του 2023, και την Otokar. Οι δύο κατασκευαστές είναι ισόπαλοι σε 285 οχήματα και μερίδιο αγοράς 5,8%. Έπεται η Scania με 181 (3,7%) και η MAN με 163 οχήματα στα οποία προστίθενται τα 48 πούλμαν Neoplan (συνολικό μερίδιο 4,3%).