Η διαδρομή από την αναχώρηση από τον σταθμό εξυπηρέτησης, μέχρι και τη στάθμευση στον προορισμό

Σε δοκιμές αυτόνομης οδήγησης προχώρησαν οι κύριοι κατασκευαστές φορτηγών της Ιαπωνίας, συμπεριλαμβανομένων των Isuzu, Hino, Mitsubishi Fuso και UD Trucks. Συγκεκριμένα ανακοίνωσαν την έναρξη δοκιμών για φορτηγά με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, στον αυτοκινητόδρομο Shin-Tomei στην Ιαπωνία. Το έργο χρηματοδοτείται από τα Υπουργεία Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) και Υποδομών και Τουρισμού (MLIT) με κύριο στόχο την ανάπτυξη και δοκιμή προηγμένων τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης για βαρέα φορτηγά σε δημόσιους αυτοκινητόδρομους.

Το έργο αποσκοπεί στο να αντιμετωπίσει την ολοένα και αυξανόμενη έλλειψη οδηγών φορτηγών στην Ιαπωνία, έχοντας ως φιλοδοξία την σταδιακή ένταξη στην κυκλοφορία των αυτόνομων φορτηγών σε αυτοκινητόδρομους από το 2026 και έπειτα. Σε αυτή τη σύμπραξη  συμμετέχουν και άλλες εταιρείες, όπως η Toyota Tsusho και η Nippon Koei. Το έργο, που θα διαρκέσει μέχρι το 2025, στοχεύει στη δημιουργία πλήρως αυτόνομων, χωρίς οδηγό, οχημάτων για μεταφορές μεταξύ περιοχών όπως εγκαταστάσεις logistics, σταθμοί εξυπηρέτησης και στάθμευσης.

Μέσα στον επόμενο χρόνο, οι συμμετέχοντες θα προσπαθήσουν να επαληθεύσουν τη διαδικασία για πλήρη αυτόνομη οδήγηση και συγκεκριμένα από την αναχώρηση από τον σταθμό εξυπηρέτησης, μέχρι και τη στάθμευση στον προορισμό, υπό συνθήκες που προσομοιώνουν, όσο το δυνατόν περισσότερο, την πραγματική οδήγηση. Στο πλαίσιο του έργου, θα πραγματοποιηθούν δοκιμές σε ειδικές λωρίδες για αυτόνομα οχήματα, με στόχο τη δημιουργία διαδρόμων Συνδεδεμένων Αυτόνομων Οχημάτων στους ιαπωνικούς αυτοκινητόδρομους.

Προηγούμενο άρθροXiaomi: Αύξηση των στόχων πωλήσεων λόγω υψηλής ζήτησης
Επόμενο άρθροΧαμηλότερη τιμή για το Lynk & Co 01