Η Jaguar, πλήρως ανανεωμένη, αναβιώνει την κουλτούρα «Μηδενική αντιγραφή» (“Copy Nothing”) που έχει τις ρίζες της στον ιδρυτή της, Sir William Lyons.

Ο μετασχηματισμός της συνοψίζεται στη φράση «Πληθωρικός Μοντερνισμός», μιας δημιουργικής φιλοσοφίας που διαπνέει όλες τις πτυχές του νέου κόσμου της μάρκας. Μέσα από τη χρήση πρωτότυπων όσο και απροσδόκητων ιδεών, διαμορφώνει έναν χαρακτήρα που θα προσελκύσει την προσοχή με την ατρόμητη δημιουργικότητα.

«Η Jaguar έχει τις ρίζες της στην πρωτοτυπία. Ο Sir William Lyons, ο ιδρυτής μας, πίστευε ότι μια Jaguar δεν πρέπει να είναι αντίγραφο κανενός».

«Το όραμά μας σήμερα βασίζεται σε αυτή τη φιλοσοφία.  Η νέα Jaguar είναι μια μάρκα που βασίζεται στον «Πληθωρικό Μοντερνισμό». Ξεχωρίζει για την ευφάνταστη, τολμηρή και καλλιτεχνική της προσέγγιση σε κάθε σημείο διεπαφής. Είναι μοναδική και ατρόμητη. Πρόκειται για  έναν επαναπροσδιορισμό που επαναφέρει την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντας την στις αξίες που κάποτε την έκαναν τόσο αγαπητή, ενώ ταυτόχρονα την επικαιροποιεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα ενός σύγχρονου κοινού. Δημιουργούμε την Jaguar του μέλλοντος, αποκαθιστώντας την θέση της ως μια μάρκα που εμπλουτίζει τη ζωή των πελατών μας και της κοινότητας της Jaguar», Professor Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer.

Σύμβολα της αλλαγής – η νέα ταυτότητα της Jaguar

Η ανανεωμένη Jaguar ξεκινά την αποκάλυψή της με μια ολοκαίνουργια ταυτότητα που καθιερώνει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της, μέσω μιας δυναμικής οπτικής έκφρασης.

Κάθε ένα από τα τέσσερα σύμβολα της αλλαγής ενσωματώνει την ουσία της μάρκας, αντικατοπτρίζοντας τις αξίες της και δίνοντας τις πρώτες ενδείξεις για το τι πρόκειται να ακολουθήσει.

Το νέο λογότυπο είναι η υπογραφή της.

Πρόκειται για μια δυναμική γιορτή του μοντερνισμού – με γεωμετρική μορφή, συμμετρία και απλότητα – που αναδεικνύει το απρόβλεπτο, συνδυάζοντας απρόσκοπτα κεφαλαία και πεζά γράμματα σε μια οπτική αρμονία.

Γραμμικό γραφικό

Αυτό το τολμηρό γραμμικό γραφικό διαμορφώνει μια αδιαμφισβήτητη παρουσία και μια άμεσα αναγνωρίσιμη οπτική απεικόνιση, απορρίπτοντας κάθε τι που αποτελεί μίμηση ή αντιγραφή.

Πληθωρικά χρώματα

Η πληθωρική χρήση χρωμάτων αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της νέας ταυτότητας της, ενσωματωμένη στις αξίες της και στη σχέση της με την τέχνη. Τα βασικά χρώματα, που προέρχονται από μία χρωματική παλέτα – κίτρινο, κόκκινο και μπλε – λειτουργούν ως τα θεμελιώδη αρμονικά στοιχεία, τα οποία πάντα παρουσιάζονται με υφή ή κίνηση.

Σήματα κατασκευαστή

Περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμένο ιαγουάρο, το πολύτιμο σύμβολο της καταγωγής μας. Κάνοντας συνεχώς άλματα προς τα εμπρός, αντιπροσωπεύει την αριστεία και αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας.

Το μονόγραμμα αποτελεί έναν κώδικα έκφρασης και συμβολίζει ένα ολοκληρωμένο έργο. Χρησιμοποιείται ως διακοσμητικό ή ως η τελική πινελιά.

«Copy Nothing»

Στις 2 Δεκεμβρίου 2024, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Τέχνης στο Μαϊάμι, η Jaguar θα παρουσιάσει το «Copy Nothing». Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια δημόσια εμφάνιση για τη νέα μάρκα, η οποία θα περιλαμβάνει το φυσικό μανιφέστο της δημιουργικής φιλοσοφίας του «Πληθωρικού Μοντερνισμού» σε ένα σχεδιαστικό πρωτότυπο.

Αυτή η δυναμική, αδιαμφισβήτητη και απροσδόκητη έκφραση της σημασίας της «Μηδενικής Αντιγραφής» (Copy Nothing) θα προσφέρει μια γεύση από την ατρόμητη στρατηγική που θα έρθει από την Jaguar.

Η παρουσία στο Μαϊάμι θα ενισχύσει τη δέσμευσή της στην καλλιτεχνική έκφραση σε όλες τις εκφάνσεις της. Μέσω μιας σειράς προσεκτικά επιμελημένων γκαλερί σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες, η Jaguar θα μοιραστεί την πλατφόρμα της με νέους και πρωτοποριακούς αναδυόμενους καλλιτέχνες που μοιράζονται την φιλοσοφία του Copy Nothing.

«Για να επαναφέρουμε μία τόσο γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο μάρκα, έπρεπε να είμαστε ατρόμητοι. Η Jaguar πάντα διαπρέπει όταν αμφισβητεί τη συμβατικότητα. Αυτή η φιλοσοφία αντικατοπτρίζεται σήμερα στη νέα μας ταυτότητα και θα αποκαλυφθεί ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες. Αποτελεί πλήρη επαναφορά. Η Jaguar μεταμορφώνεται με στόχο να ανακτήσει την αυθεντικότητά της και να εμπνεύσει μια νέα γενιά. «Είμαι ενθουσιασμένος που ο κόσμος θα έχει επιτέλους την ευκαιρία να γνωρίσει την Jaguar », αναφέρει ο Rawdon Glover, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Προηγούμενο άρθροBYD Dream Days: Mια εβδομάδα γεμάτη εκπλήξεις
Επόμενο άρθροFedEx: Ρεκόρ παραδόσεων δεμάτων στην Ευρώπη τα Χριστούγεννα