Tις μεγάλες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι στον τομέα των λεωφορείων και πούλμαν, προκειμένου να υποστηριχθεί η επιτάχυνση της μετάβασης σε οχήματα μηδενικών εκπομπών και να ανταποκριθεί ο κλάδος στους φιλόδοξους ευρωπαϊκούς στόχους, τόνισε ο Πρόεδρος της IVECO BUS, μάρκας του Ομίλου Iveco (EXM: IVG), και Πρόεδρος του τμήματος Bus and Coach της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), Domenico Nucera.

Μέχρι το 2030, το 90% των νέων αστικών λεωφορείων θα πρέπει να έχει μηδενικές εκπομπές, μια πρόκληση που απαιτεί σημαντικές βιομηχανικές επενδύσεις για τους κατασκευαστές που στοχεύουν στη διατήρηση της ανταγωνιστικής ευρωπαϊκής παραγωγής οχημάτων μηδενικών εκπομπών.

Για να το πετύχει αυτό, η IVECO BUS αποφάσισε να «εξηλεκτρίσει» φέτος το ιστορικό εργοστάσιό της στο Annonay της Γαλλίας, για να ενσωματώσει την παραγωγή των ηλεκτρικών μοντέλων HEULIEZ GX ELEC και IVECO E-WAY στις γραμμές συναρμολόγησής του, την οποία μέχρι τώρα διαχειριζόταν το εργοστάσιο της Rorthais, που βρίσκεται επίσης στη Γαλλία.

Οι γραμμές συναρμολόγησης θα φιλοξενήσουν επίσης την παραγωγή των νέων μοντέλων κυψελών καυσίμου E-WAY-H2. Επιπλέον, μια μονάδα αφιερωμένη στη συναρμολόγηση ηλεκτρικών μπαταριών τελευταίας γενιάς έχει επίσης εισαχθεί στο χώρο εγκαταστάσεων, επιτρέποντας στην IVECO BUS να ελέγχει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Γάλλων και Ευρωπαίων πελατών της. Ο κατασκευαστής θα βρίσκεται σε καλύτερη θέση από ποτέ για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της απαραίτητης ενεργειακής μετάβασης.

«Η διατήρηση της ανταγωνιστικής παραγωγής στην Ευρώπη είναι μια πρόκληση αλλά και μια ευκαιρία για εκβιομηχάνιση», δήλωσε ο Domenico Nucera. «Αντιμετωπίζουμε την πρόκληση της ενεργειακής μετάβασης επενδύοντας μαζικά στις εγκαταστάσεις παραγωγής μας στη Γαλλία, καθώς και στην Ιταλία και την Τσεχική Δημοκρατία».

Η IVECO BUS έχει επίσης ένα συνεχιζόμενο επενδυτικό σχέδιο 600 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα χρόνια. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού θα διατεθεί για την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας οχημάτων μηδενικών εκπομπών για τα αστικά και υπεραστικά τμήματα στην Ευρώπη, αξιοποιώντας τα υπάρχοντα εργοστάσια και το κέντρο R&D στη Γαλλία.

 

Προηγούμενο άρθροΧαμηλές πωλήσεις και αναθεώρηση στρατηγικής για την Polestar
Επόμενο άρθροΑνέκαμψε τον Σεπτέμβριο η αγορά της Κίνας