Η Mercedes-AMG επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της νέας AMG GT Coupé με την AMG GT 43.
Ο συνδυασμός του σχετικά ελαφρού τετρακύλινδρου κινητήρα στον εμπρόσθιο άξονα και των κατευθυνόμενων πίσω τροχών καθιστά το νέο μοντέλο ευέλικτο στις στροφές, με εξαιρετικά δυναμικό χειρισμό και οδηγική απόλαυση.
Ο υπερσυμπιεσμένος κινητήρας AMG 2,0 λίτρων αποδίδει 310 kW (421 hp) με μέγιστη ροπή 500 Nm. Διαθέτει ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων, τεχνολογίας Formula 1™. Αυτός ο τύπος υπερσυμπίεσης εγγυάται ιδιαίτερα άμεσες αποκρίσεις σε κάθε περίπτωση. Η νέα AMG GT 43 * προσφέρει ακόμα πιο δυναμική οδηγική εμπειρία και αυξημένη απόδοση. Ο στροβιλοσυμπιεστής τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt, το οποίο τροφοδοτεί επίσης τη γεννήτρια εκκίνησης. Αυτό παρέχει σύντομη πρόσθετη ώθηση 10 kW (14 hp). Η δεύτερη γενιά λειτουργεί και ως ήπιο υβριδικό με το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt, το οποίο, εκτός από την σύντομη ώθηση απόδοσης, επιτρέπει και λειτουργίες όπως ελεύθερη κύλιση (coasting) και ανάκτηση, για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Η τεχνολογία 48 volt αυξάνει επίσης την άνεση, καθώς οι μετάβαση στις λειτουργίες start-stop και coasting είναι σχεδόν ανεπαίσθητες.
«Η σειρά AMG GT βρίσκεται στην κορυφή του χαρτοφυλακίου μας και ενσαρκώνει το πνεύμα της μάρκας μας: Οδηγικές Επιδόσεις. Ως εκ τούτου, είμαστε ευτυχείς που διευρύνεται και περιλαμβάνει το GT 43. Πρόκειται για ξεκάθαρο GT, αλλά διαφέρει σαφώς από τα άλλα μοντέλα. Απευθύνεται σε πελάτες που αγαπούν την σχεδίαση και επιδιώκουν την κομψότητα, αλλά δεν συμβιβάζονται στην απόλαυση και την δυναμική οδήγηση. Η κίνηση στους πίσω τροχούς καθιστά το GT 43 πολύ ευέλικτο στις στροφές», δήλωσε ο Michael Schiebe, CEO της Mercedes-AMG GmbH και επικεφαλής των Mercedes-Benz G-Class & Mercedes-Maybach.
Οι επιδόσεις είναι ανάλογες με την φήμη της: η AMG GT 43 επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι χλμ/ώρα.
Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας AMG 2,0 λίτρων στο AMG GT 43 επιτυγχάνει τη μέγιστη ισχύ των 310 kW (421 ίππων) στις 6.750 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή των 500 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 3.250 rpm και 5.000 rpm. Ανάλογα με την κατάσταση, το σύστημα εγγυάται επίσης μια βραχυπρόθεσμη πρόσθετη ώθηση 10 kW (14 hp) από τη γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα (RSG).
*μικτή κατανάλωση 10,3 λίτρα/100 χλμ, μικτές εκπομπές CO₂ 235 γρ/χλμ, CO₂ class G.