Η Autohellas Hertz παρουσίασε τη νέα στρατηγική καμπάνια της για το Leasing, “την υπηρεσία που αποτελεί σταθερά την καλύτερη απόφαση, καθώς διευκολύνει τη διαδικασία απόκτησης αυτοκινήτου”.
H καμπάνια απευθύνεται σε ιδιώτες και επαγγελματίες και εστιάζει στα μοναδικά πλεονεκτήματα του Hertz Leasing:
- Στην αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που προσφέρουν οι εξειδικευμένοι μηχανικοί.
- Στο online leasing calculator που διαμορφώνει την προσφορά στα μέτρα των πελατών.
- Στο αποκλειστικό προνόμιο επιβράβευσης με Miles + Bonus μίλια εξαργύρωσης από την Aegean.
Για την Autohellas Hertz, την καμπάνια δημιούργησε η Ogilvy σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Angel Saft. Η επικοινωνιακή ιδέα είναι ότι ο κάθε οδηγός, καθημερινά, παίρνει πολλές αποφάσεις που αφορούν στο αυτοκίνητό του, άλλες μικρές και άλλες μεγάλες. Η μία απόφαση όμως που «μετράει» περισσότερο, είναι το πώς θα το αποκτήσει.
Σε αυτό η Autohellas Hertz απαντάει με αυτοπεποίθηση ότι “το Hertz Leasing είναι πάντα η καλύτερη απόφαση. Μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, σκιαγραφείται η σχέση ενός νεαρού πατέρα με την κόρη του και ο τρόπος που περνά από μια απλή καθημερινή απόφαση, που αποδεικνύεται όχι και τόσο καλή, στην καλύτερη απόφαση του Hertz Leasing”.
Με παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα από το 1974, η Αutohellas Hertz αποτελεί τον μεγαλύτερο εθνικό franchisee της Hertz παγκοσμίως, ενώ διαθέτει δίκτυο σε εννέα χώρες με περισσότερα από 160 σημεία εξυπηρέτησης.