Η Ram διάλεξε ένα ξεχωριστό τρόπο για να αποκαλύψει στο κοινό το πρώτο αμιγώς μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της, το Ram 1500 REV.
Κατά τη διάρκεια του τελικού του Πρωταθλήματος Αμερικανικού Ποδοσφαίρου, τη δημοφιλέστερη αθλητική διοργάνωση στις ΗΠΑ, μέσω του “Premature Electrification” άγγιξε όλες τις ανησυχίες του αγοραστικού κοινού για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και παράλληλα έδωσε ένα πρώτο στίγμα για το Ram 1500 REV. Πρόκειται για το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα της Ram, το οποίο όπως υπόσχεται και το σποτ θα δίνει απαντήσεις σε αυτά τα ζητήματα.
Η Ram είναι μια μάρκα συνυφασμένη με την ισχύ και τις υψηλές δυνατότητες που έχουν τα pick-up μοντέλα της. Με το Ram 1500 REV υπόσχεται στο κοινό της ότι αυτά τα χαρακτηριστικά θα τα περάσει χωρίς συμβιβασμούς και στα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα. Στο διάρκειας 60 δευτερολέπτων σποτ, έννοιες όπως το άγχος της αυτονομίας, η δυνατότητα ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και το επίπεδο ελευθερίας που μπορεί κανείς να απολαμβάνει με ένα αμιγώς ηλεκτρικό pick-up τονίζουν ότι η Ram με το 1500 REV θέλει να φέρει ολική ανατροπή στις πεποιθήσεις του κοινού, προσφέροντας ένα μοντέλο το οποίο δεν θα είναι απλά φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και εξαιρετικά ικανό σε κάθε επίπεδο.
«Δημιουργήσαμε αυτό το διαφημιστικό σποτ για να μιλήσουμε απ’ ευθείας στο κοινό της Ram και με ένα χιουμοριστικό τρόπο να τους δώσουμε απαντήσεις σε εύλογες ανησυχίες που έχουν σχετικά με την μετάβαση στην επιλογή ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου», δήλωσε σχετικά ο Olivier Francois, global chief marketing officer της Stellantis. «Αυτό που θέλαμε να τους πούμε είναι ότι έχουμε ακούσει τις ανησυχίες τους και τις λάβαμε υπόψη ώστε να είμαστε έτοιμοι να τους δώσουμε πειστικές απαντήσεις σε αυτές με την άφιξη του Ram 1500 REV στην αγορά το 2024».
Δείτε εδώ το σποτ “Premature Electrification”.
Οι παραγγελίες για το νέο μοντέλο μόλις ξεκίνησαν στις ΗΠΑ, με την έναρξη της παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου να προσδιορίζεται για τις αρχές του 2024.