Η Aral δοκιμάζει δύο νέα καύσιμα που μειώνουν τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 25% σε σύγκριση με τα ορυκτά– τα Aral Futura Super 95 και Aral Futura Diesel.
- Και τα δύο καύσιμα περιέχουν τουλάχιστον 30% ανανεώσιμων συστατικών υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένου σημαντικού ποσοστού προηγμένων ανανεώσιμων συστατικών
- Και τα δύο καύσιμα Futura διατίθενται ήδη σε πελάτες σε σταθμό Aral του Βερολίνου και του Ντίσελντορφ
Ο Patrick Wendeler, CEO της Aral AG, δήλωσε: «Πιστεύουμε πως η βενζίνη και το ντίζελ που μετριάζουν τις εκπομπές CO2 μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση των μεταφορών – παράλληλα με την συνέχιση της ανάπτυξης ηλεκτροκίνησης οχημάτων και τη διαφοροποίηση των συστημάτων κίνησης, όπως το bio -LNG, bio-CNG και υδρογόνου για τις μεταφορές βαρέως τύπου. Με τα νέα μας καύσιμα, επισημαίνουμε τις υπάρχουσες δυνατότητες των σημερινών καυσίμων.
«Τα προηγμένα βιοκαύσιμα είναι σημαντικά για τη μείωση των αερίων θερμοκηπίου στις οδικές μεταφορές. Παράλληλα με την αύξηση της ηλεκτροκίνησης, αποτελούν αποτελεσματικό μέσον για σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 στα υπάρχοντα οχήματα εσωτερικής καύσης (ICE). Χαιρετίζουμε την προσφορά της Aral με καύσιμο συμβατό με τα πρότυπα και υψηλό ποσοστό ανανεώσιμων συστατικών», δήλωσε ο Oliver Luksic, Υφυπουργός του Ψηφιακών Υποθέσεων και Μεταφορών.
Πέραν της ανάπτυξης καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας άνθρακα για τα υπάρχοντα οχήματα ICE, η Aral σκοπεύει να αναπτύξει υποδομή υποστήριξης της απανθρακοποίησης των μεταφορών, π.χ. φορτιστές EV, συστήματα bio-LNG/bio-CNG και υδρογόνου. Διαθέτοντας 1.000 σημεία φόρτισης, η Aral διαχειρίζεται ήδη το μεγαλύτερο δημόσιο δίκτυο υπερταχείας φόρτισης της Γερμανίας, το Aral pulse, παρέχοντας γρήγορη, αξιόπιστη υποδομή φόρτισης σε πρακτικές τοποθεσίες.