Η Volvo Cars άρχισε την παραγωγή του C40 Recharge, του πιο πρόσφατου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου, στο βελγικό εργοστάσιο της Γάνδης.
Το C40 Recharge είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo Cars και το πιο πρόσφατο ανάμεσα σε μία σειρά νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα παρουσιαστούν τα ερχόμενα χρόνια. Έως το 2030, η σουηδική εταιρεία στοχεύει να διαθέτει στην αγορά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόκειται για μία από τις πιο φιλόδοξες στρατηγικές στην αυτοκινητοβιομηχανία για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Η Volvo Cars στοχεύει επίσης να έχει γίνει μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040.
Το εργοστάσιο της Γάνδης, ένα από τα μεγαλύτερα της εταιρείας, πρωτοπορεί στην πορεία της Volvo Cars προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό. Στην ίδια μονάδα παράγεται επίσης το XC40 Recharge, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του πολυβραβευμένου compact SUV, το οποίο αποτέλεσε και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo.
Η Volvo Cars αυξάνει σημαντικά τη δυναμικότητα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη μονάδα της Γάνδης σε 135.000 αυτοκίνητα το χρόνο, ενώ ήδη προσδοκά ότι το 2022 περισσότερο από το μισό της παραγωγής του εργοστασίου θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Το C40 Recharge είναι ένα αυτοκίνητο που εκφράζει το μέλλον μας», δήλωσε Javier Varela, Επικεφαλής Παραγωγής και Ποιότητας της Volvo Cars. «Οι παραγωγικές μας δραστηριότητες και η στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας είναι κλειδί για να πετύχουμε τις μελλοντικές μας φιλοδοξίες σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση και την κλιματική ουδετερότητα. Το εργοστάσιό μας στη Γάνδη είναι έτοιμο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον και θα αποτελέσει σημαντικό μέρος του παγκόσμιου δικτύου των εργοστασίων μας στα χρόνια που έρχονται».
Το C40 Recharge είναι η πιο πρόσφατη έκφραση της φιλοδοξίας της Volvo Cars για ένα μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων. Τα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα παρουσιάσει και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, με στόχους:
- Έως το 2025 το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και
- Έως το 2030 να έχει γίνει μία εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το C40 αποτελεί ορόσημο για τη νέα εμπορική στρατηγική της εταιρείας, καθώς είναι διαθέσιμο online μέσω του volvocars.com σε επιλεγμένες αγορές ανά τον κόσμο, μεταξύ αυτών και η ελληνική. Οι πελάτες μπορούν να δώσουν την παραγγελία από την άνεση του σπιτιού τους ή να προχωρήσουν τη διαδικασία της παραγγελίας μαζί με τον επίσημο διανομέα της επιλογής τους.
Το C40 Recharge συνοδεύεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο προσφοράς στον πελάτη, στο οποίο περιλαμβάνονται υπηρεσίες όπως το service, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και η ασφάλεια, αλλά και επιλογές φόρτισης στο σπίτι, ανάλογα με την αγορά.
Το C40 Recharge προσφέρει τα οφέλη ενός SUV, σε ένα αμάξωμα με πιο χαμηλό ύψος και πιο κομψή σχεδίαση. Το design του πίσω μέρους εντυπωσιάζει με τη χαμηλή γραμμή της οροφής, ενώ η εμπρός σχεδίαση λανσάρει ένα νέο πρόσωπο για τα ηλεκτρικά Volvo, περιλαμβάνοντας προβολείς με κορυφαία τεχνολογία pixel.
Στο εσωτερικό του C40 Recharge, οι πελάτες θα βρουν την υπερυψωμένη θέση που προτιμούν οι περισσότεροι οδηγοί Volvo, καθώς και αποκλειστικές για το μοντέλο επιλογές σε χρώματα και διάκοσμο. Το C40 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Volvo στο εσωτερικό του οποίου δεν χρησιμοποιείται καθόλου δέρμα.
Όπως συμβαίνει και με το XC40 Recharge, το C40 Recharge εφοδιάζεται με ένα από τα καλύτερα συστήματα infotainment στην αγορά. Εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Google και βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Android. Προσφέρει στους καταναλωτές ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google, όπως το Google Assistant, το Google Maps και το Google Play, ενώ συνοδεύεται από ένα πακέτο δεδομένων που εξασφαλίζει απρόσκοπτη συνδεσιμότητα. Ακόμη, το C40 Recharge είναι σχεδιασμένο για να λαμβάνει ασύρματες (Over–The–Air) ενημερώσεις. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βελτιώνεται και μετά την έξοδό του από το εργοστάσιο.
Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, οι οποίοι τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 78kWh. Με τη χρήση ταχυφόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 10% έως το 80% σε περίπου 40 λεπτά. Η αυτονομία εκτιμάται σε περίπου 420 km.