Η Κίνα διερευνά τη χαλάρωση ορισμένων προδιαγραφών για τις εκπομπές των αυτοκινήτων

Η γαλλική κυβέρνηση εισήγαγε μια αλλαγή στα πρόστιμα που πρέπει να καταβληθούν το 2019, για οχήματα που υπερβαίνουν συγκεκριμένα επίπεδα εκπομπών CO2, με την οποία μειώνονται τα όρια για τα πιο ρυπογόνα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ήθελαν να αλλάξουν το σημείο εκκίνησης από τα 117 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο στα 124 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο για να αντισταθμίσουν την αλλαγή από την αρχική διαδικασία δοκιμής NEDC.

Έτσι, τα νέα όρια μειώνονται για τα περισσότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα, δηλαδή για τα αυτοκίνητα με εκπομπές μεταξύ 123 και 190 γραμμαρίων. Ωστόσο, υπάρχει τώρα ένα penalty για την κατηγορία των 117 έως 119 γραμμαρίων, για το οποίο θα καταβληθούν 35 έως 45 ευρώ από το επόμενο έτος, ενώ απαλλάσσονται φέτος. Στις υψηλότερες κατηγορίες, οι οποίες λαμβάνουν μειωμένο penalty, θα υπάρχουν αυτοκίνητα που εκπέμπουν 184 γραμμάρια και θα χρεώνονται με 8.460 ευρώ, δηλαδή με 1.830 ευρώ χαμηλότερα από ό, τι πριν.

Η γαλλική κυβέρνηση βασίζει τους υπολογισμούς της στην αναθεωρημένη έκδοση της NEDC για το 2019, η οποία θα ξεπεραστεί με την πλήρη εφαρμογή του WLTP. Θα προβεί ωστόσο, αργότερα σε περαιτέρω τροποποιήσεις. Αναμένεται, πάντως μια καθαρή αύξηση στα έσοδα, με τα αυτοκίνητα χαμηλών εκπομπών ρύπων να παρουσιάζουν μικρή αύξηση τελών, που θα αντισταθμίσουν με το παραπάνω τα μειωμένα έσοδα από τα αυτοκίνητα με υψηλές εκπομπές ρύπων.

Προηγούμενο άρθροΗ Arval υποστηρίζει πρωτοβουλία για την ψυχική υγεία των οδηγών
Επόμενο άρθροΑυτοκίνηση ΕΚΟ 2018: 10 – 18 Νοεμβρίου