Με το WATT, το Groupe Renault πειραματίζεται με έναν νέο τρόπο αφήγησης της ιστορίας του, πρόκλησης συνομιλιών, σύσφιξης σχέσεων και ακρόασης της online αγοράς-στόχου.

Αυτή η αγορά έχει το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και ενδιαφέρεται για νέες μορφές κινητικότητας που είναι συνδεδεμένες, διαμοιράζονται, είναι αυτόνομες και πάνω από όλα βιώσιμες. Αυτή η καινοτόμος συσκευή άμεσης επικοινωνίας θα είναι προσβάσιμη μέσω Facebook Messenger.

Το WATT είναι ένα chatbot που σχεδιάστηκε από το Groupe Renault σε συνεργασία με την JAM. Είναι chat, όπως το online chat και bot, όπως το ρομπότ. Αυτό το chatbot, γνωστό επίσης ως φορέας συνομιλίας, θα εγκατασταθεί στη σελίδα του Facebook Messenger του Groupe Renault και θα είναι δωρεάν για κάθε χρήστη, είτε πρόκειται για πελάτες, για οπαδούς του αυτοκινήτου ή απλά για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα για τη μελλοντική κινητικότητα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εγγραφούν.

Το WATT είναι chatbot εξειδικευμένο σε ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον της κινητικότητας. Από τις έξυπνες πόλεις έως την ηλεκτροκίνηση της γκάμας Renault και τις τρέχουσες καινοτομίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, θα παρέχει ένα παράθυρο στις τελευταίες τάσεις και ειδήσεις του τομέα.

Για να λειτουργήσει το έργο, το Groupe Renault επέλεξε να συνεργαστεί με μια από τις πιο αναγνωρισμένες για τις δεξιότητές της συνομιλίας startup της Γαλλίας, την JAM. Η startup έχει αναπτύξει δικό της media chatbot στο Facebook Messenger, το οποίο συγκεντρώνει μια κοινότητα 600.000 νέων ηλικίας 15 έως 25 ετών και θεωρείται από το Facebook ως το media chatbot αναφοράς. Όπως και η JAM, το Groupe Renault πιστεύει στη δύναμη της συνομιλίας και χάρη στο WATT ο όμιλος θα δώσει μεγαλύτερη προσοχή στην κοινότητά του για να δημιουργήσουν από κοινού το μέλλον.

Μπορείτε να το δείτε εδώ.

Προηγούμενο άρθροScania: σχέδιο για ηλεκτρικά συστήματα ισχύος
Επόμενο άρθροContinental: Κανόνες Δεοντολογίας για AI