Volvo Cars: έκλεισε εντυπωσιακά το 2020 και τον Ιανουάριο

H Volvo Cars έκλεισε εντυπωσιακά τόσο το 2020 όσο και τον Ιανουάριο του 2021 και προσβλέπει σε δυναμική ανάπτυξη για όλο το έτος.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τις πιο υψηλές πωλήσεις και τα μεγαλύτερα κέρδη σε περίοδο δευτέρου εξαμήνου στην ιστορία της κατά τη διάρκεια του 2020. Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το περασμένο έτος αντανακλούν την επιτυχία της στη διαχείριση και το μετριασμό των επιπτώσεων της πανδημίας.

Η Volvo Cars ανέφερε ότι κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 τα έσοδά της ανήλθαν σε 151 δισ. SEK (14,949 δισ. ευρώ) και τα λειτουργικά της κέρδη σε 9,5 δισ. SEK (940,5 εκατ. ευρώ). Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 8,2%, ενώ η αύξηση των εσόδων έφθασε το 4,9%. Το περιθώριο κέρδους ήταν 6,3%.

Τα αποτελέσματα αυτά αντανακλούν την ισχυρή ζήτηση για τη σειρά Recharge (όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα Volvo). Κατά τους τελευταίους έξι μήνες του 2020, η εταιρεία πούλησε 391.751 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, διευρύνοντας το μερίδιό της στις περισσότερες αγορές.

Για το σύνολο του 2020, η Volvo Cars ανέφερε έσοδα 263 δισ. SEK (26 δισ. ευρώ) και λειτουργικά κέρδη 8,5 δισ. SEK (841,5 εκατ. ευρώ). Η εταιρεία κατάφερε να μειώσει τα πάγια κόστη και να σημειώσει ανάπτυξη, βελτιώνοντας τις ταμειακές ροές και τη ρευστότητά της.

“Αναλάβαμε αποφασιστική δράση για να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της πανδημίας”, δήλωσε ο δήλωσε ο Håkan Samuelsson, CEO της Volvo Cars. “Επανεκκινώντας με ασφάλεια τις λειτουργίες μας, σημειώσαμε ισχυρή ανάκαμψη και πετύχαμε το δεύτερο καλύτερο εξάμηνο στην ιστορία μας. Επιπλέον, η ταχεία αύξηση της ζήτησης για τη σειρά Recharge δείχνει ότι οι προοπτικές είναι πολύ καλές και αναμένουμε να συνεχιστεί το 2021”.

Το μερίδιο των μοντέλων Recharge ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των plug-in υβριδικών μοντέλων της επί του συνόλου των πωλήσεών της ήταν 30%, καθιστώντας τη κορυφαία premium μάρκα στην ήπειρο στην συγκεκριμένη κατηγορία. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Volvo είναι επίσης η ηγετική μάρκα στα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τις δύο πιο μεγάλες αγορές, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του έτους, καθώς κατάφερε να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας στο πρώτο ήμισυ της χρονιάς, πετυχαίνοντας σημαντική αύξηση στο δεύτερο εξάμηνο.

Στη διάρκεια του 2020, η πανδημία επιτάχυνε τη στροφή της Volvo Cars προς τις online πωλήσεις, εξέλιξη που η εταιρεία αναμένει να συνεχιστεί και στο 2021. Το 2020 υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online σε σχέση με το 2019. Η ανάπτυξη στο συγκεκριμένο κανάλι εξακολούθησε να είναι μεγάλη, στηρίζοντας την αύξηση των μεριδίων αγοράς.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars αυξήθηκαν κατά 30,2% τον Ιανουάριο

Ξεκινώντας το 2021, η Volvo Cars ανέφερε τον καλύτερο Ιανουάριο στην ιστορία της, καθώς η Ευρώπη, η Κίνα και οι ΗΠΑ κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεων.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 30,2% σε 59.588 αυτοκίνητα, ενισχυμένες από μια ισχυρή ετήσια απόδοση στην Κίνα, όπου η εταιρεία ξεπέρασε τις απώλειες από τις διακοπές λειτουργίας λόγω COVID-19.

Η ζήτηση για τη σειρά SUV παρέμεινε ισχυρή αντιπροσωπεύοντας το 71% των συνολικών όγκων, ενώ η δημοτικότητα της σειράς Recharge συνέχισε να αυξάνεται. Ο όγκος των μοντέλων Recharge υπερδιπλασιάστηκε τον Ιανουάριο, αντιπροσωπεύοντας τώρα το 23% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλούνται παγκοσμίως.

Στην Κίνα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 91,3% σε 19.160 αυτοκίνητα τον Ιανουάριο, καθώς η μεγαλύτερη αγορά της Volvo Cars ανέκαμψε από την πτώση των πωλήσεων που σχετίζονταν με πανδημία κατά τον πρώτο μήνα του προηγούμενου έτους. Η αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα ενισχύθηκε από την ισχυρή συνολική ζήτηση της αγοράς, αλλά ενισχύθηκε επίσης από την αύξηση των πωλήσεων του συμπαγούς SUV XC40 της εταιρείας και του sedan S60.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ έφτασαν τα 8.151 αυτοκίνητα τον Ιανουάριο, αύξηση 32,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η έντονη αύξηση των πωλήσεων προήλθε από τη σειρά SUV της εταιρείας, με επικεφαλής το XC90.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις για το μήνα αυξήθηκαν κατά 9,0% σε 24.857 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν, ενισχυμένες από ισχυρές επιδόσεις σε βασικές αγορές όπως η Σουηδία, η Γερμανία και η Ολλανδία. Τα αυτοκίνητα Recharge ανήλθαν στο 41% των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων.

ΙΑΝ 2020 ΙΑΝ 2021 ΜΕΤ
Eυρώπη 22.810 24.857 9,0%
Κίνα 10.015 19.160 91,3%
ΗΠΑ 6.157 8.151 32,4%
Λοιποί 6.770 7.420 9,6%
Σύνολο 45.752 59.588 30,2%

Τον Ιανουάριο του 2021, το XC40 ήταν το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας με 17.770 αυτοκίνητα (2020: 10.802 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC60 με 17.053 αυτοκίνητα (2020: 13.353 μονάδες) και το XC90 με πωλήσεις 7.564 αυτοκινήτων (2020: 6.902 μονάδες).

Προοπτικές

Για το σύνολο του 2021, η εταιρεία αναμένει να συνεχιστεί η αύξηση στις πωλήσεις και τα έσοδα, καθώς θα υποστηρίζεται από μία εξαιρετική γκάμα προϊόντων αλλά και περαιτέρω αύξηση στις online πωλήσεις. Με την προϋπόθεση ότι οι συνθήκες της αγοράς θα εξομαλυνθούν, αυτή η αύξηση, αλλά και η επιτυχημένη διαχείριση κόστους εκτιμάται ότι θα βελτιώσουν την κερδοφορία στα προ-κορωνοϊού επίπεδα.

Επενδύοντας διαρκώς σε νέες τεχνολογίες και νέα προϊόντα, η εταιρεία προβλέπει ότι οι κεφαλαιακές δαπάνες της θα κινηθούν στο ίδιο επίπεδο με το 2020. Οι ταμειακές ροές αναμένεται να διατηρηθούν ισχυρές. Προβλέπεται, επίσης, να συνεχιστεί η ελάττωση των συνολικών εκπομπών CO2 ανά αυτοκίνητο, στην πορεία για την επίτευξη του στόχου να μειωθούν κατά 40% έως το 2025.

 

 

Προηγούμενο άρθροΜια πρώτη ματιά στο IONIQ 5 της Hyundai
Επόμενο άρθροΗ Arval εγκαινιάζει νέες υπηρεσίες κινητικότητας