Η Volvo Cars αναφέρει παγκόσμιες πωλήσεις 31.760 αυτοκινήτων τον Απρίλιο, ενώ αρζίζει να επιστρέφει στην ανάπτυξη αλλά μόνο στην Κίνα.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars ανήλθαν σε 31.760 αυτοκίνητα τον Απρίλιο, μειωμένες κατά 43,8% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, καθώς η ζήτηση στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ εξακολούθησε να επηρεάζεται από την πανδημία του κορωνοϊού. Η Κίνα, εν τω μεταξύ, επέστρεψε στην ανάπτυξη τον Απρίλιο καθώς η κίνηση στους εκθεσιακούς χώρους άρχισε να επιστρέφει στα κανονικά επίπεδα.

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars ανήλθαν σε 163.649 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 24,9% τοις εκατό σε σύγκριση με το αντίστοιχο τετράμηνο πέρυσι.

Το μερίδιο της σειράς Recharge της Volvo Cars, των ηλεκτικά φορτιζόμενων μοντέλων Volvo, διπλασιάστηκε τους πρώτους τέσσερις μήνες, από 7% σε 14%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το Recharge είναι το brandname για όλα τα φορτιζόμένα μοντέλα Volvo με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Οι πωλήσεις στην Κίνα τον Απρίλιο έφτασαν τα 14.724 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 20,8% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Το τετράμηνο οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 15,6%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Απρίλιο ανήλθαν σε 3.866 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 53,8%, σε σύγκριση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα. Η πλειονότητα των πολιτειών στη χώρα έχει πλέον εφαρμόσει υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι, η οποία οδήγησε σε σημαντική πτώση. Το διάστημα Ιανουαρίου -Απριλίου, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 23,3% στα 23.351 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Ευρώπη έφτασαν τα 9.283 αυτοκίνητα τον Απρίλιο, μειωμένες κατά 66,8% έναντι του ίδιου μήνα πέρυσι. Τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 30,3%.

Η απόδοση των ευρωπαϊκών πωλήσεων επηρεάστηκε σημαντικά τον Απρίλιο λόγω του περιορισμού κυκλοφορίας σε πολλές βασικές αγορές, όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βέλγιο.

Τον Απρίλιο, το XC60 μεσαίου μεγέθους SUV ήταν το κορυφαίο μοντέλο σε πωλήσεις , ακολουθούμενο από το compact SUV XC40 και το μεγάλο SUV XC90. Κατά τη διάρκεια του μήνα, τα SUV αντιπροσώπευαν το 66,3% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, από 62,4% τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Οι πωλήσεις ανά περιφέρεια διαμορφώθηκαν ως εξής:

ΑΠΡ 2019 2020 ΜΕΤ 2019 ΙΑΝ-ΑΠΡ 2020 ΜΕΤ
Eυρώπη 27.963 9.283 -66,8% 114.483 79.793 -30,3%
Κίνα 12.192 14.724 20,8% 42.078 35.504 -15,6%
ΗΠΑ 8.367 3.866 -53,8% 30.425 23.351 -23,3%
Λοιποί 8.013 3.887 -51,5% 30.869 25.001 -19,0%
Σύνολο 56.535 31.760 -43,8% 217.855 163.649 -24,9%

 

Κατά το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου 2020, το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας με συνολικές πωλήσεις 47.838 αυτοκινήτων (2019: 62.804), ακολουθούμενο από το XC40 με 39.976 αυτοκίνητα (2019: 39.704) και το XC90 με 22.752 αυτοκίνητα (2019: 30.027).

 

Προηγούμενο άρθροΗ Intel καταβάλλει 900 εκατ. δολάρια για την Moovit
Επόμενο άρθροNissan: Συμβουλές για την απολύμανση του αυτοκινήτου