ID.6 CROZZ by FAW and ID.6 X by SVW

Η Volkswagen παρουσίασε ένα ξεχωριστό μοντέλο στην Auto Shanghai 2021, στην Κίνα. Το ID.6, ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς.

Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: το ID.6 CROZZ κατασκευάζεται στην ανατολική Κίνα, κοντά στη Σαγκάη και το ID.6 X στο κεντρικό τμήμα της χώρας. Και στις δύο περιπτώσεις, μπορεί να φιλοξενήσει έως επτά άτομα. Το ID.6 είναι η αιχμή του δόρατος στην στρατηγική της Volkswagen που στοχεύει να γίνει η πιο δημοφιλής μάρκα για αειφόρο κινητικότητα στην Κίνα.

ID.6 CROZZ by FAW and ID.6 X by SVW

«Με το νέο ID.6, θέτουμε τα θεμέλια ώστε τουλάχιστον το 50% των αυτοκινήτων μας που πωλούνται στην Κίνα να είναι ηλεκτρικά, έως το 2030», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, CEO της μάρκας Volkswagen. «Μέχρι το 2023, η Volkswagen θα έχει λανσάρει συνολικά οκτώ ID. μοντέλα στην Κίνα, κάνοντας διαθέσιμη την MEB σε όλη την επικράτεια. Οι οικονομίες κλίμακας που έχουμε επιτύχει μας επιτρέπουν να προσφέρουμε την πλέον σύγχρονη τεχνολογία σε προσιτή τιμή – και συνεπώς να εντείνουμε την ηλεκτρική μας επίθεση».

Όπως και τα μικρότερα ID.3 και ID.4, το τρίτο μέλος της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας βασίζεται επίσης στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (ΜΕΒ). Το 4,68 μέτρων ID.6 (+30 εκατοστά σε σύγκριση με το ID.4), έχει άνετους χώρους για μέχρι επτά επιβάτες, ενώ είναι ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες των Κινέζων πελατών, όσον αφορά στη λειτουργικότητα και τον σχεδιασμό: εκτενής χρήση ατμοσφαιρικού φωτισμού στο εσωτερικό και υλικά που αρέσουν στους κατοίκους της αχανούς αυτής χώρας.

Το ID.6 διατίθεται σε τέσσερις διαμορφώσεις, με ισχύ έως 225 kW (306 PS), ενώ τα συστήματα IQ.Drive ανήκουν στον βασικό του εξοπλισμό. Οι δύο διαθέσιμες μπαταρίες, κάτω από την καμπίνα επιβατών, έχουν καθαρή χωρητικότητα 58 kWh και 77 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία 436 και 588 χλμ. αντίστοιχα (China NEDC). Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 160 χλμ./ώρα.

Το ID.6 δεν διαθέτει φυσικά κουμπιά και διακόπτες. Το concept λειτουργίας χρησιμοποιεί οθόνη αφής 12 ιντσών – και τον “Hello ID” φωνητικό έλεγχο. Το καινοτόμο ID.Light εσωτερικά – μια στενή λωρίδα φωτός κάτω από το παρμπρίζ – παρέχει στον οδηγό διαισθητική υποστήριξη. Μια head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας είναι διαθέσιμη ως προαιρετική, η οποία συγχωνεύει ορισμένες ειδοποιήσεις με την πραγματικότητα – για παράδειγμα, τα βέλη στροφής από το σύστημα πλοήγησης προβάλλονται σε απόσταση μπροστά από το όχημα, πάνω στη σωστή λωρίδα στο δρόμο. Η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή είναι στάνταρ ενώ προαιρετικά διατίθεται και ως ανοιγόμενη. Το μοντέλο θα μπορεί να ενημερώνεται “over the air”, παραμένοντας σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο σε όλο τον κύκλο ζωής του.

Το ID.6 θα παράγεται στα δύο εργοστάσια του Anting και του Foshang, στην ανατολική και κεντρική Κίνα αντίστοιχα, σε δύο ξεχωριστές κοινοπραξίες της Volkswagen με τοπικούς συνεταίρους. Ως μέρος της στρατηγικής ACCELERATE της εταιρείας, το ID.6 θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε μέχρι το 2030 τουλάχιστον το 50% των αυτοκινήτων που θα πουλά η μάρκα στην Κίνα να είναι ηλεκτρικά, ίδιο ποσοστό με αυτό της Βόρειας Αμερικής, ενώ το αντίστοιχο για την Ευρώπη προγραμματίζεται στο 70%.

Προηγούμενο άρθροFord: προληπτική λειτουργία προβολέων σε στροφές
Επόμενο άρθροYokohama Geolandar M/T G003 για υψηλές επιδόσεις