Η Uber παρουσίασε μια νέα υπηρεσία σχεδιασμένη για επιχειρήσεις. Με την επωνυμία “Uber Vouchers”, επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν στους πελάτες τους δωρεάν ή εκπτωτικές διαδρομές ride-hail.

Η νέα προσφορά “Uber Vouchers” έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια εναλλακτική λύση στις υπηρεσίες μεταφοράς με λεωφορείο ή με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο. Θα επιτρέψει επίσης σε επιχειρήσεις, όπως μπαρ και εστιατόρια, να προσφέρουν αυτά τα κουπόνια σε πελάτες που μπορεί να έχουν πιεί και να μην είναι σε θέση να οδηγήσουν.

Παράλληλα με αυτό, εξηγεί η Uber, οι εταιρείες μπορούν να ξεκινήσουν εκστρατείες και προγράμματα με συγκεκριμένο προϋπολογισμό. Οι επιχειρήσεις μπορούν να στείλουν κουπόνια στους πελάτες τους μέσω email, social media και μηνυμάτων κινητού τηλεφώνου.

Οι εταιρείες που προσφέρουν τα κουπόνια πληρώνουν μόνο για εκείνα που όντως χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε τέτοιας εκστρατείας, μαζί με τα ισχύοντα διαχειριστικά τέλη. Δεν χρεώνονται τα αχρησιμοποίητα τμήματα της καμπάνιας. Η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω των συνήθων διαύλων της Uber και παρέχεται επίσης αναφορά χρήσης.

Φωτογραφία: Uber

Προηγούμενο άρθροΗ ALD συμμετέχει στην MaaS Alliance
Επόμενο άρθροΗ Mercedes GLB του 2020, 7θέσια διάδοχος της GLK