Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο γεμάτη προκλήσεις, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρίσκεται στην 1η θέση στην Ελλάδα το 2020, με συνολικές ταξινομήσεις 11.191 αυτοκινήτων.

Η Toyota αναδείχθηκε για άλλη μία χρονιά στη κορυφή των επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, με 10.268 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,5% της αγοράς. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, Αριστείδης Αραβανής, δήλωσε: «Υποδεχόμαστε το 2021 με αισιοδοξία, δημιουργική διάθεση για περαιτέρω εξέλιξη και ευχές για υγεία και πρόοδο. Η πορεία της αγοράς τη νέα χρονιά, πιθανόν να μην υστερήσει σε δυσκολίες, όμως η Toyota απέδειξε, τη χρονιά που μας πέρασε, ότι έχει τις βάσεις και τις ικανότητες να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, πετυχαίνοντας άλλη μια πρωτιά. Bασιζόμενοι στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της Toyota, στόχος μας είναι να  ικανοποιούμε όλες τις ανάγκες των αγοραστών μας και για αυτό ακριβώς το λόγο αποτελούμε την πιο εξηλεκτρισμένη μάρκα στον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, με ισχυρή και υψηλών επιδόσεων πλήρη γκάμα».

«Σχεδόν 8 στους 10 οδηγούς Toyota εμπιστεύονται ήδη την 4η γενιά Hybrid Electric, ενώ σταδιακά, πάντα έχοντας ως βάση την ισχυρή τεχνογνωσία και εμπειρία της μάρκας πάνω από 20 έτη, η γκάμα θα εμπλουτίζεται με τεχνολογίες και μοντέλα σε νέες κατηγορίες, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ισχυρότατο Value For Money και ανεπανάληπτη εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» τους μαζί μας».

«Είμαστε δε ιδιαίτερα περήφανοι, που εδώ και πάνω από 20 έτη πρωτοπορούμε στη μείωση των βλαβερών συνεπειών παγκοσμίως, με χαμηλές εκπομπές ρύπων στα προϊόντα μας, εξασφαλίζοντας όχι απλώς μηδενικό αντίκτυπο, αλλά συνεχίζοντας την στρατηγική μας ‘’Beyond Zero’’, για ένα καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον».

Συνολικά η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, σημείωσε ισχυρή πτώση το 2020. Ωστόσο, παρά τις αντιξοότητες κατά την περίοδο της πανδημίας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, κατάφεραν να πετύχουν μερίδιο αγοράς της τάξεως του 12,7%, διατηρώντας την ηγετική θέση στο χώρο, με συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota, έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες. Με όπλα της, την ισχυρή πελατοκεντρική της φιλοσοφία, τα αξιόπιστα προϊόντα, την κορυφαία τεχνολογία και το αδιαπραγμάτευτα ισχυρότατο value for money, ξεχώρισε και κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ως κορυφαία επιλογή αυτοκινήτου.

Τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους στην Ελλάδα είναι:

Το Aygo με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο 22,8% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)

Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο 20,5% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)

Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις).

Το νέο μοντέλο της μάρκας, το C-HR, προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.

Σημαντική ήταν η χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ, της τάξεως του 90,5%. Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στη τρίτη θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη.

«Κατά την πρωτοφανή περίοδο της πανδημίας η Toyota κατάφερε να παραμείνει ανθεκτική σε ένα δυσμενές και μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενώ προσαρμόστηκε άμεσα στις νέες εξελισσόμενες ανάγκες, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πελάτες της. Στην Toyota Ελλάς θέτουμε ως απόλυτη προτεραιότητα την προστασία και τη διασφάλιση της υγείας των υπαλλήλων και των πελατών, ενώ μέσα από την φιλοσοφία και τις αξίες μας, αναδεικνύουμε ακόμα πιο δυναμικά, την άμεση και ποιοτική ικανοποίηση των πελατών μας», λέει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια του lockdown, η Τoyota Ελλάς, διατήρησε σε πλήρη λειτουργία όλες τις δραστηριότητες, λαμβάνοντας προληπτικά από το τέλος Φεβρουαρίου όλα τα μέτρα προφύλαξης και προστασίας της υγείας του προσωπικού και των πελατών. Συγκεκριμένα προχώρησε στις ακόλουθες ενέργειες:

  • Εφαρμογή τηλεργασίας σε ποσοστό άνω του 80%
  • Σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση των αυτοκινήτων
  • Τήρηση των μέτρων προστασίας όπως αυτά καθορίστηκαν από την Πολιτεία, όπως χρήση μάσκας, κατάλληλες αποστάσεις κλπ.

Παράλληλα, δημιούργησε ένα πλήρως ψηφιακό κανάλι, όπου εντελώς ανέπαφα ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να θέσει την παραγγελία του και να παραλάβει το αυτοκίνητο της επιλογής του, χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη του στην έκθεση. Παρόλο που τα νέα δεδομένα απαιτούσαν αποστάσεις για την ασφάλεια όλων, Η Toyota κατάφερε να υπερνικήσει τις αποστάσεις αφαλείας που απαιτούσαν τα νέα δεδομένα και να έρθει ακόμα πιο «κοντά» στο πελάτη, με ασφάλεια και την κατάλληλη τεχνολογία. Και δηλώνει πως «η εξαιρετική ικανοποίηση των πελατών στις νέες τους ανάγκες και η ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία τους, αποτελεί τη βασική προτεραιότητά της και για το 2021».

Προηγούμενο άρθροH υπηρεσία “eCall” για τροχαία ατυχήματα στο “112”
Επόμενο άρθροMοbilize, νέα εταιρεία για υπηρεσίες κινητικότητας – ενέργειας