Το πρότυπο Teorema της Pininfarina είναι ένα 5θέσιο EV, πλήρως αυτόνομο με ευέλικτο εσωτερικό χώρο, για μια νέα εμπειρία κινητικότητας.

Η ιταλική εταιρεία σχεδιασμού και μηχανικής Pininfarina παρουσίασε το Teorema, ένα εικονικό πρότυπο μοντέλο που αναδεικνύει την ηλεκτρική και αυτόνομη μελλοντική κινητικότητα, με έμφαση στην εμπειρία του χρήστη και την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.

Το Teorema, πενταθέσιο όχημα με απόληξη Kamm για βελτίωση της αεροδυναμικής και της σπορ γραμμής του, αναπτύχθηκε με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας από σχεδιαστικές ομάδες στα κεντρικά γραφεία της Pininfarina στο Cambiano, κοντά στο Τορίνο και τη Σαγκάη. Οι σχεδιαστές προσπάθησαν να δημιουργήσουν συμμετοχική αίσθηση και να ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ επιβατών και εξωτερικού περιβάλλοντος, όπως ανέφερε η εταιρεία.

“Η Teorema θέλει να προσφέρει την ευχαρίστηση της οδήγησης και του ταξιδιού, χωρίς την απογοήτευση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και άλλων συμβιβασμών, συνδυάζοντας την τεχνητή νοημοσύνη, τη συνδεσιμότητα 5G και την τελευταία τεχνολογία για απολαύσουν οι επιβάτες νέες απίστευτες εμπειρίες κατά το ταξίδι, δήλωσε ο Chief Creative Officer, Kevin Rice.

Ως έκφραση του οράματος της Pininfarina για υπερ-συνδεδεμένη κινητικότητα διαμοιρασμού στο μέλλον, το Teorema σχεδιάστηκε από μέσα προς τα έξω. Οι σχεδιαστές ξεκίνησαν με ένα ηλεκτρικό πλαίσιο “skateboard”, που αναπτύχθηκε από την γερμανική εταιρεία Benteler, το οποίο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να έχει έναν μεγάλο, ενιαίο εσωτερικό χώρο. Στη συνέχεια δημιούργησαν το εσωτερικό πριν αναλάβουν το εξωτερικό, είπε η Pininfarina.

Με μήκος 5.400 χιλ και ύψος 1.400 χιλ, το Teorema είναι παρόμοιο σε μέγεθος με ένα BMW 5 Series station wagon. Σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στους επιβάτες να μοιράζονται εμπειρίες κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αλλά και να υπάρχουν στιγμές ιδιωτικότητας, εάν το επιθυμεί κάποιος.

 

Οι επιβάτες κάθονται σε διάταξη πενταγώνου, με ένα μόνον κάθισμα μπροστά και δύο σειρές διπλών καθισμάτων, δημιουργώντας στενή καμπίνα στο μπροστινό μέρος που διευρύνεται πιο πίσω. Ένα κεντρικό σπονδυλωτό σημείο, που προσομοιάζει με οικιακό περιβάλλον, επιτρέπει στους επιβάτες να συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες ή να απομονώνονται για εργασία ή ξεκούραση.

Το Teorema σχεδιάστηκε για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, αλλά μπορεί εύκολα να αλλάξει τρόπο οδήγησης ανάλογα με τις προτιμήσεις των επιβατών και τις συνθήκες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένου ενός τρόπου ξεκούρασης κατά τον οποίο το εσωτερικό μετατρέπεται σε κοινωνικό χώρο όπου οι επιβάτες μπορούν να μετακινούνται ελεύθερα.

Η ελβετική εταιρεία WayRay παρείχε το σύστημα True Augmented Reality, με εικόνες που ενημερώνουν τους επιβάτες για την κυκλοφορία ή τα σημεία ενδιαφέροντος. Κινούμενα σχέδια επαυξημένης πραγματικότητας προβάλλονται στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου και τα πλαϊνά παράθυρα.

Η Pininfarina ανήκει στον ινδικό όμιλο Mahindra & Mahindra. Η Automobili Pininfarina, μια άλλη εταιρεία που ανήκει στην Mahindra, εδρεύει στο Μόναχο και αναπτύσσει μια γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής απόδοσης. Η πρώτη, η Battista, θα ξεκινήσει παραγωγή φέτος το καλοκαίρι, στο εργοστάσιο της Pininfarina στο Cambiano.

Παγκόσμιο σύμβολο ιταλικής κομψότητας, η Pininfarina αναγνωρίζεται για την απαράμιλλη ικανότητά της να δημιουργεί διαχρονική ομορφιά μέσω κομψότητας, σαφήνειας και καινοτομίας. Ιδρύθηκε το 1930 και εξελίχθηκε από βιοτεχνία σε διεθνή όμιλο υπηρεσιών, υπέρτατη έκφραση του στυλ αυτοκινήτου και βιομηχανικού και εμπειρικού σχεδιασμού, αρχιτεκτονικής, ναυτιλιακής και κινητικότητας, πέραν του αυτοκινήτου. Ένας όμιλος 600 ατόμων, με γραφεία στην Ιταλία, τη Γερμανία, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες. εισηγμένος στο Χρηματιστήριο από το 1986. Επί εννέα δεκαετίες, η Pininfarina έχει σχεδιάσει περισσότερα από 1.200 οχήματα και πάνω από 600 έργα σε διάφορες περιοχές, αποσπώντας πολλά διεθνή βραβεία.

Προηγούμενο άρθροΤο νέο Abarth F595, από τις πίστες στο δρόμο
Επόμενο άρθροH Transport & Environment για τη στρατηγική Fit for 55