Η Ford Motor Co., αποκάλυψε στην Κίνα το νέο Territory crossover την Τρίτη. Η εταιρεία σχεδιάζει την κυκλοφορία νέων μοντέλων, που θα βοηθήσουν στη βελτίωση των πωλήσεων στην κορυφαία αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, από τις αρχές του επόμενου έτους.
Η Ford, που προσπαθεί να ανακάμψει από την έντονη πτώση των πωλήσεων στην Κίνα, θα ξεκινήσει να πωλεί το νέο μοντέλο στις αρχές του επόμενου έτους. Το όχημα αναπτύσσεται από κοινού με τον τοπικό της συνεργάτη Jiangling Motors Corp και θα βοηθήσει στην ανάκτηση του χαμένου εδάφους στην Κίνα, όπως αναφέρει η ανταπόκριση του Reuters.
Το Territory, βασισμένο σε ένα μοντέλο χαμηλού κόστους από την JMC, στοχεύει να προσελκύσει τους καταναλωτές στα μικρότερα αστικά κέντρα της Κίνας, τα οποία αποτέλεσαν τη σημαντικότερη κινητήρια δύναμη ανάπτυξης στην αγορά κατά την τελευταία δεκαετία. Θα ανταγωνίζεται μοντέλα από τοπικές εταιρείες όπως η Geely και η Great Wall Motor.
Το Territory είναι ένα από τα 50 νέα ή επανασχεδιασμένα οχήματα που η Ford έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να λανσάρει στην Κίνα, ξεκινώντας από φέτος και μέχρι το 2025. Σε αυτά περιλαμβάνεται το επανασχεδιασμένο Ford Focus, το οποίο θα παρουσιαστεί αργότερα το 2018.
“Όλα αυτά τα οχήματα – το Ford Territory, το Ford Focus και το Ford Escort, θα ξεκινήσουν να πωλούνται στο πρώτο τρίμηνο του 2019″, δήλωσε ο Peter Fleet, επικεφαλής της Ford για την Κίνα και την Ασία.
Ωστόσο, το Territory μπαίνει στην αγορά σε μια στιγμή που η ζήτηση για τέτοια αυτοκίνητα σε μικρότερες πόλεις σε όλη την Κίνα έχει αρχίσει να μειώνεται. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο υποχώρησαν στο επίπεδο που βρίσκονταν σχεδόν επτά χρόνια πριν, λόγω της οικονομικής συγκυρίας.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις οχημάτων της Ford μειώθηκαν κατά 43% τον Σεπτέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους και κατά 30% κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2018 σε σχέση με το περσινό 9μηνο.
Ο Peter Fleet, μιλώντας στην κινεζική πόλη-λιμάνι Qingdao, όπου παρουσιάστηκε το Territory, ήταν καθησυχαστικός για την επιβράδυνση της ανάπτυξης στις μικρές πόλεις. Συμπλήρωσε ότι 650 τοπικοί αντιπρόσωποι της Ford θα βοηθήσουν στην επιτυχία του μοντέλου, σε μια τεράστια αγορά, στην οποία, το σχετικά χαμηλό μερίδιο της Ford, παρουσιάζει μια ακόμα καλή ευκαιρία.