Με στόχο να οδηγήσουν και να εμπνεύσουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Ντιτρόιτ, περισσότερες από 200 συναφείς εταιρείες συγκεντρώνονται από τις 14 έως τις 17 Ιανουαρίου στο Διεθνές Auto Show της Βορείου Αμερικής – NAIAS. Και 17 startups παρουσιάζουν το προϊόν τους.

Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής – NAIAS επέλεξε τους φιναλίστ από περισσότερους από 65 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο. Αυτή τη φορά η NAIAS συνεργάστηκε με την Techstars Mobility για να κθορίσει το κατάλογο των συνεργαζόμενων εταιρειών και να μοιραστεί την εμπειρία της μαζί τους.

Ο Ted Serbinski, Διευθύνων Σύμβουλος της Techstars Mobility, δήλωσε ότι το Ντιτρόιτ είναι το ιδανικό σημείο εισόδου ώστε οι καινοτόμες νεοσύστατες επιχειρήσεις να αναπτύξουν τη δικτύωσή τους με την αγορά. “Εάν κατασκευάζετε κάτι καινοτόμο στην αυτοκινητοβιομηχανία, θα περάσετε σε κάποιο σημείο από το Ντιτρόιτ”.

Οι startups ανταγωνίζονται σε τρεις κατηγορίες: την εφαρμογή, την τεχνολογία και την υπηρεσία κινητικότητας. Οι εφαρμογές κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα των διαφόρων τομέων στην εξελισσόμενη αγορά αυτοκινήτων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση, οι αυτόνομες και συνδεδεμένες πλατφόρμες, οι επικοινωνίες υποδομής και οι εφαρμογές ασφάλειας.

Εφαρμογή κινητικότητας

  • Η Busie (ΗΠΑ) απλοποιεί τις ηλεκτρονικές κρατήσεις και την εφοδιαστική για operators και organisers.
  • Η Deephow (ΗΠΑ) είναι η πρώτη λύση για την απόκτηση και την κατάρτιση τεχνογνωσίας ειδικών επαγγελμάτων.
  • Η Fairfare (ΗΠΑ) είναι μια εφαρμογή άμεσης κράτησης, ride hail.
  • Η Fantasmo (ΗΠΑ) δημιουργεί μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα για τους 3D χωρικούς χάρτες και την τοποθέτηση με κάμερα.
  • Η Xapix (ΗΠΑ), δημιουργεί μια πλατφόρμα ενορχηστρώσεων για υπηρεσίες ψηφιακής κινητικότητας, που διαθέτει κατασκευαστές αυτοκινήτων, προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών.

Τεχνολογία κινητικότητας

  • Η Alchemy (Καναδάς) είναι μια νανοτεχνολογική startup πρωτοποριακή δύο nanocoatings*: ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τα AVs.
  • Η Autobon AI (ΗΠΑ) παρέχει στόλους φορτηγών με σύστημα αυτόματου πιλότου μετά την αγορά που επιτρέπει στα υπάρχοντα ημι-φορτηγά να παραδίδουν αυτόματα φορτίο στις εθνικές οδούς των ΗΠΑ
  • Η Carmera (ΗΠΑ) κατασκευάζει την πιο ισχυρή πλατφόρμα πληροφοριών του κόσμου.
  • Η Derq (ΗΑΕ) παρέχει εφαρμογές λογισμικού ITS και V2X βασισμένες σε AI που προβλέπουν τις συμπεριφορές και τις προθέσεις των χρηστών του οδικού δικτύου για να προειδοποιούν τα αυτοκίνητα με αρκετό χρόνο για να αποφύγουν τις συγκρούσεις.
  • Η Toposens (Γερμανία) ανέπτυξε τον πρώτο αισθητήρα υπερήχων 3D στον κόσμο, επιτρέποντας την ανίχνευση αντικειμένων κοντινού εύρους για αυτόνομα αυτοκίνητα οδήγησης ή κινητά ρομπότ.
  • Η WaveSense (ΗΠΑ) χρησιμοποιεί υπόγειους χάρτες που δημιουργήθηκαν με ραντάρ διείσδυσης εδάφους για να διευκολύνουν τα συστήματα AV να οδηγούν ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες.

Υπηρεσία κινητικότητας

  • Η Alto (ΗΠΑ) προσφέρει βόλτες κατά παραγγελία που είναι ασφαλείς, συνεπείς και προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις των μελών μας.
  • Η Haas Alert (ΗΠΑ) παρέχει λύσεις C-V2X που επιτρέπουν την αποφυγή συγκρούσεων και τη μείωση καθυστερήσεων κυκλοφορίας για τους οδηγούς, τα πληρώματα έκτακτης ανάγκης και τους φορείς λειτουργίας οδών.
  • Η IntelliTire (ΗΠΑ) κάνει τα ελαστικά πιο έξυπνα όπως φανερώνει το όνομά της.
  • Η Parkofon (ΗΠΑ) παρέχει αυτοματοποιημένο χώρο στάθμευσης στο δρόμο και εκτός δρόμου, χρησιμοποιώντας τη συσκευή γεωγραφικής θέσης υψηλής ακρίβειας.
  • Η Priva (ΗΠΑ) προσφέρει εναλλακτική λύση για την περιφερειακή συγκοινωνία σε καθημερινές πτήσεις, μεταφέροντας πελάτες από πόρτα σε πόρτα με ένα ιδιωτικό, συνδεδεμένο και κινητό γραφείο.
  • Η Sawatch Labs (ΗΠΑ) παρέχει αλγοριθμική λήψη αποφάσεων στις εταιρείες στόλου οχημάτων γύρω από την ηλεκτροκίνηση, την υποδομή, την αναδιάρθρωση του στόλου και άλλα πολλά.

* Η nanocoating (νανοκάλυψη) αναφέρεται σε πολύ λεπτές στιβάδες πολυμερικών χημικών ουσιών που χρησιμοποιούνται για να προσδώσουν ειδική αντοχή στη διάβρωση, χημικές και φυσικές ιδιότητες στο υπόστρωμα μια επιφάνειας.

Προηγούμενο άρθροΗ Hitachi Capital εξαγόρασε την Maske Fleet στη Γερμανία
Επόμενο άρθροΤι σημαίνει η αποχώρηση του CPO της Nissan;