Το KONA Electric, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Hyundai, ξεπέρασε το ορόσημο των 100.000 πωλήσεων παγκοσμίως.

Οι συνολικές πωλήσεις του μοντέλου ανήλθαν σε 103.719 μονάδες στα τέλη Ιουνίου – μόλις δύο χρόνια από την έναρξη κυκλοφορίας του.

Οι πωλήσεις του, εκτός της εγχώριας αγοράς της Κορέας, αντιπροσωπεύουν περισσότερο από τα ¾ του συνολικού όγκου πωλήσεων.

Το KONA Electric διακρίνεται για την κορυφαία αυτονομία των 449 χλμ. (619 χλμ. εντός πόλης), τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης καθώς και τα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης.

Το μοντέλο έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις. Τον Απρίλιο του 2020, τα TopGear Electric Awards ανέδειξαν το Kona Electric ως το “Καλύτερο Μικρό Οικογενειακό Αυτοκίνητο”, με βάση την απόδοσή του διασχίζοντας εννέα ευρωπαϊκές χώρες σε ένα 24ωρο και διανύοντας 1.600 χλμ. Παράλληλα, το US News & World Report το βράβευσε ως το “Καλύτερο Ηλεκτρικό Όχημα”. Το 2019, η WardsAuto συμπεριέλαβε το KONA Electric στη λίστα των αυτοκινήτων με τους 10 καλύτερους κινητήρες. Το 2018, η Auto Express το ανέδειξε ως το πιο “Προσιτό Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς”. Επιπλέον, η παρουσία του ηλεκτρικού μοντέλου έπαιξε σημαντικό ρόλο στο βραβείο Best Car of the Year της ισπανικής εφημερίδας ABC που απέσπασε το Hyundai KONA. Το συμβατικό KONA κατέκτησε επίσης το βραβείο 2019 North American Utility Vehicle of the Year.

Βασιζόμενη στην επιτυχημένη κληρονομιά του KONA Electric, η Hyundai Motor Company επικεντρώνει την μακροπρόθεσμη στρατηγική της στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Μέχρι το 2025, η εταιρεία στοχεύει να πουλήσει 560.000 ηλεκτρικά οχήματα, επιπροσθέτως των υδρογονοκίνητων (FCEV) μοντέλων της.

Προηγούμενο άρθροΗ έρευνα APEAL της J.D Power για το 2020
Επόμενο άρθροΟ CEO και ο CCO της CarNext παραιτούνται