Η Alfa Romeo, είναι συνυφασμένη με το κόκκινο χρώμα, στοιχείο που παραμένει διαχρονικά στα μοντέλα της, όπως μπόρεσαν να διαπιστώσουν και οι επισκέπτες στο “The REB Concours” στη Ρώμη.

Το τέλος Ιουνίου εκτός από τα γενέθλια των 111 χρόνων της Alfa Romeo στις 24 του μήνα, έφερε ακόμα μια σημαντική στιγμή για τη μάρκα, με την παρουσία της στο “Roma Eternal Beauties – The REB Concours“, μια ξεχωριστή εκδήλωση στη Ρώμη όπου συνυπήρχαν 70 vintage αυτοκίνητα που παρήχθησαν από τις αρχές του 20ου αιώνα έως το 1970.

Alfa Romeo 8C 2900 B

Η επιλογή ανάμεσα σε τόσο ξεχωριστά μοντέλα που έχουν σηματοδοτήσει την ιστορία της μάρκας δεν είναι εύκολη υπόθεση, έτσι, το τμήμα Heritage της Stellantis σκέφτηκε να μη ρισκάρει, φέρνοντας στο “The REB Concours” δύο από τα πλέον σπάνια και καλλίγραμμα μοντέλα της: τις θρυλικές Alfa Romeo 8C 2900 B (1938) και 33 Stradale Prototipo (1967). Δίπλα τους, το σύγχρονο supercar της μάρκας, η συλλεκτική Alfa Romeo Giulia GTAm, σε πρώτη επίσημη εμφάνιση για το ιταλικό κοινό.

33 Stradale Prototipo – credits: NostraCARmus

 

Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών αυτοκινήτων που χαρακτηρίζουν τρεις διαφορετικές περιόδους της Alfa Romeo, είναι το κόκκινο χρώμα. Από τη δεκαετία του 1920, τα ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο “rosso corsa” – το αγωνιστικό κόκκινο χρώμα – σε μια εποχή που το χρώμα του αυτοκινήτου χαρακτηριζόταν από την εθνικότητα του κατασκευαστή και όχι τους χορηγούς. Η επιλογή του συγκεκριμένου χρώματος έχει τις ρίζες της αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1907, όταν ο πρίγκιπας Scipione Borghese κατακτούσε τη νίκη στο μαραθώνιο Πεκίνο – Παρίσι, οδηγώντας μια κόκκινη ITALA. Το βραβείο του πρίγκιπα για αυτό τον άθλο ήταν μόλις ένα μπουκάλι σαμπάνια, αλλά το χρώμα του αυτοκινήτου του θα έμενε για πάντα στην ιστορία χαρακτηρίζοντας προς τιμή του τα ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Πλούσια είναι και η ιστορία των δύο κλασσικών Alfa Romeo που βρέθηκαν στο “The REB Concours”. Η 8C μετείχε στις 24 ώρες του Le Mans το 1938 ξεπερνώντας με άνεση τους ανταγωνιστές της, χάνοντας όμως τη νίκη λόγω μηχανικού προβλήματος. Αντίστοιχα, η 33 Stradale Prototipo, θεωρείται μια από τις πλέον σπάνιες, αλλά και ομορφότερες Alfa Romeo που κατασκευάστηκαν ποτέ, αποτελώντας παράλληλα τη βάση για να δημιουργήσουν τα δικά τους φουτουριστικά αριστουργήματα γνωστοί σχεδιαστές, όπως οι Bertone, Pininfarina και Giugiaro.

Κόκκινη και επίσης συλλεκτική είναι και η σύγχρονη Giulia GTAm, ένα μοντέλο με καταιγιστικές επιδόσεις, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες. Για την ακρίβεια, το αυτοκίνητο που βρέθηκε δίπλα στις 8C και 33 Stradale ήταν η GTAm με αριθμό 000/500, δηλαδή το πρωτότυπο με το οποίο το 2020 η Alfa Romeo αναβίωσε την ιδέα της Giulia GTA του 1965, ενός εκ των πλέον επιτυχημένων μοντέλων στη διάρκεια των 111 χρόνων ιστορίας της. Παράλληλα με τις τρεις «επίσημες» συμμετοχές στην εκδήλωση, στο χώρο βρέθηκαν και άλλες Alfa Romeo, με την 6C 1750 Sport του 1929, η οποία ανήκει σε ιδιώτη, να κατακτά το Gentlemen Drivers Award.

Φωτογραφίες: Alfa Romeo

Προηγούμενο άρθροΗ Dacia ανανεώνει το οικογενειακό SUV Duster
Επόμενο άρθροΤο Qashqai ξεπέρασε τις 10.000 παραγγελίες στην Ευρώπη