Το Ηνωμένο Βασίλειο ανακοίνωσε τεράστια στήριξη για τα εταιρικά EV (ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε πενταετή φορολογικό σχεδιασμό για να διαβεβαιώσει τους στόλους για τη θετική μακροπρόθεσμη προοπτική των ηλεκτρικών εταιρικών αυτοκινήτων.

Στον Προϋπολογισμό που παρουσιάστηκε στις 11 Μαρτίου, η βρετανική κυβέρνηση επιβεβαίωσε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας μηδενικών εκπομπών δεν θα καταβάλουν φόρο για το οικονομικό έτος 2020-21. Το επόμενο έτος τα BEV θα φορολογούνται μόνο στο 1% της επίσημης τιμής καταλόγου και το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 2% το 2022-23.

Το ίδιο θα ισχύσει καθ ‘όλη τη διάρκεια των φορολογικών ετών 2023 – 2024 και 2024 – 2025.

Η Caroline Sandall, πρόεδρος της ACFO, της Ένωσης των Fleet Managers, χαρακτήρισε την κίνηση της κυβέρνησης ως “εξαιρετικά ευπρόσδεκτη” και δήλωσε ότι θα μπορούσε να προσφέρει σημαντική ώθηση στη ζήτηση για εταιρικά αυτοκίνητα.

Οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης στο Ηνωμένο Βασίλειο, επίσης, εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την καθαρή τοποθέτηση της κυβέρνησης για τα EV.

Σε μια δέσμη μέτρων που σχεδιάστηκαν για τη στήριξη ηλεκτρικών οχημάτων, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου δεσμεύτηκε επίσης να διαθέσει 500 εκατομμύρια λίρες στερλίνες προς υποστήριξη της εγκατάστασης νέων κόμβων ταχείας φόρτισης EV, ώστε οι οδηγοί να μην απέχουν ποτέ περισσότερο από 50 χιλιόμετρα από σημείο φόρτισης. Επίσης, θα συνεχίσει την οικονομική στήριξη των plug-in οχημάτων μέχρι το 2023 μέσω μιας σειράς επιχορηγήσεων, αν και η κ. Sandall δήλωσε πως η ACFO “απογοητεύτηκε ιδιαιτέρως” με τη μείωση της επιχορήγησης από 3.500 λίρες (4.000 ευρώ) σε 3.000 λίρες (3.400 ευρώ) ανά όχημα και από το γεγονός πως δεν θα ισχύει για αυτοκίνητα με κόστος άνω των 50.000 λιρών (56.000 ευρώ).

Ωστόσο, υπήρξε περαιτέρω στήριξη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την κατάργηση ενός επιπλέον ετήσιου τέλους οχημάτων (VED – ετήσιο τέλος κυκλοφορίας) το οποίο είχε επιβληθεί σε αυτοκίνητα μπαταρίας κόστους άνω των 40.000 λιρών (45.700 ευρώ).

Σε άλλες περιπτώσεις, οι οδηγοί εταιρικών αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα καταβάλουν φόρο βάσει των εκπομπών CO2 WLTP για όσα οχήματα ταξινομηθούν μετά τις 5 Απριλίου. Για αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν από τις 5 Απριλίου, ο φόρος εταιρικού αυτοκινήτου θα εξακολουθήσει να βασίζεται σε στοιχεία εκπομπών NEDC. Οι φορολογικοί συντελεστές θα προσαρμοσθούν προς τα κάτω κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες για τα αυτοκίνητα με μέτρηση WLTP, ώστε να ληφθούν υπόψη τα υψηλότερα επίπεδα εκπομπών τους.

Προηγούμενο άρθροΗ Athlon συνεταρίστηκε με την Hedef Filo
Επόμενο άρθροΗ Leasys εξαγόρασε τον Όμιλο Aixia