Το Aura είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρότυπο αυτοκίνητο μεγάλης αυτονομίας σχεδιασμένο για την ύπαιθρο, βιώσιμο και αποτελεσματικού σχεδιασμού.

Αναπτύχθηκε από κοινοπραξία βρετανικών εταιρειών και χρηματοδοτήθηκε από την Υπηρεσία Οχημάτων Μηδενικών Εκπομπών μέσω του Δικτύου Οχημάτων Niche.

Το πρότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο CENEX Low Carbon Vehicle Show, που πραγματοποιήθηκε στο Millbrook στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου.

Οι δημιουργοί του

Τον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό επιμελήθηκε και δημιούργησε το στούντιο Astheimer. Το λογισμικό και το infotainment αναπτύχθηκε από την Conjure. Η αμιγώς ηλεκτρική ικανότητα μεγάλης αυτονομίας του Aura τροφοδοτείται από ένα σύστημα διπλής μπαταρίας, που αναπτύχθηκε από την Potenza Technology. Τα βιολογικά πετάσματα του Aura συνδυάζουν πρωτοποριακή βιωσιμότητα με αεροδυναμική συνθετικών υλικών από την BAMD.

Αεροδυναμικό

Ο σχεδιασμός του Aura μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητα και τις δυνατότητες μεγάλης αυτονομίας, βασισμένος σε μηχανική υπεροχή και φινίρισμα αμαξώματος – σε πλήρη αρμονία.

Συνδεδεμένη νοημοσύνη

Σχεδιασμένο εξ αρχής ως πλήρως συνδεδεμένο ψηφιακό όχημα, το HMI (Διεπαφή ανθρώπου-μηχανής) του Aura αποβλέπει σε βιωσιμότητα και βελτιστοποίηση της απόδοσης.

Με ενσωματωμένη τρισδιάστατη απεικόνιση, με ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο της αεροδυναμικής απόδοσης του Aura,-αυτός ο νέος τύπος σύνδεσης επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τον τρόπο οδήγησής του για ελαχιστοποίηση του αντικτύπου στο περιβάλλον και μεγιστοποίηση της αυτονομίας.

Το Aura είναι συνδεδεμένο σε πραγματικό χρόνο και το ψηφιακό δίδυμο σύστημά του εμφανίζει πλήρως συγχρονισμένη έκδοση της κεντρικής κονσόλας και της οθόνης οδηγού σε ανεξάρτητη εφαρμογή Android.

Το Aura χρησιμοποιεί διάφορα στοιχεία της Google Cloud Platform, παρέχοντας σύνδεση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του οχήματος και των διαφόρων συνδεδεμένων εφαρμογών και βασίζεται εξ ολοκλήρου στο AOSP (Android Automotive OS).

Μεγάλη αυτονομία

Το Aura τροφοδοτείται από ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στους οπίσθιους τροχούς, που παρέχει αυτονομία πάνω από 640 χλμ, μέσω δύο μπαταριών 44kWh (συνολικά 88kWh).

Τοποθετημένη με καινοτόμο τρόπο, η θέση των κυψελών βελτιώνει τη δυναμική και την εμπλοκή του οδηγού, λόγω της ουδέτερης κατανομής βάρους, με τον κινητήρα στο εμπρόσθιο μέρος του μοντέλου και υποδαπέδια συστοιχία μπαταριών.

Προηγούμενο άρθροQualcomm και Renault Group συνεργάζονται με την Google
Επόμενο άρθροΟι ταξινομήσεις επαγγελματικών το οκτάμηνο 2021