Οι στατιστικές της αγοράς δεν ψεύδονται: τα MPVs (γνωστά και ως μεταφορείς ανθρώπων ή μινιβάν) δεν έχουν πλέον πέραση. Πριν από μια δεκαετία, πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είχαν μοντέλα σε τουλάχιστον 2 και μερικές φορές 3 ή ακόμα και 4 κατηγορίες, αλλά εκείνες οι ημέρες πέρασαν.
Στην κατηγορία αυτή, η Ford αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του B-Max, ενώ η Opel διέκοψε το Meriva. Στο άλλο άκρο του φάσματος, η Renault επανασχεδίασε εντελώς το Espace και το μετέτρεψε σε πολυτελές cruiser και οι PSA / FCA έχουν σταματήσει εδώ και καιρό τα 807/C8/Ulysse/Phedra.
Η μόνη κατηγορία που άξιζε να διατηρηθεί φαίνεται να είναι η C, με αντιπροσωπευτικά μοντέλα όπως το Citroën C4 Picasso (μετονομάσθηκε σε Spacetourer), το Opel Zafira, το VW Golf Sportsvan και Touran, το αιώνιο Renault Scénic και το διακριτικό Ford (Grand) C-Max.
Κατόπιν μελέτης, η εταιρεία αποφάσισε να ρίξει την αυλαία στο C-Max, το οποίο κατασκευάζεται στο Saarlouis, στη Γερμανία. Μέχρι το τέλος της άνοιξης, το εργοστάσιο θα σταματήσει το C-Max και θα αναπροσανατολιστεί σε πιο κερδοφόρα μοντέλα, όπως το νέο Focus. Ωστόσο, οι απολύσεις είναι αναπόφευκτες.
Το νέο Kuga έρχεται
Η Ford υπολογίζει πολύ στην ηλεκτροκίνηση και τα SUVs. Το νέο Kuga, το οποίο είναι παρόμοιο σε μέγεθος με το C-Max, έρχεται: αποκαλύφθηκε μόλις σε μια εκδήλωση για τα μέσα ενημέρωσης στο Άμστερνταμ και θα είναι διαθέσιμο με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Δείτε το video του Fleet Europe από την αποκάλυψη του νέου Kuga
Βασίζεται στο Focus και επομένως φέρει την περισσότερη τεχνολογία του, συμπεριλαμβανομένου του ADAS και των συνδεδεμένων λειτουργιών του συστήματος ψυχαγωγίας. Θα κατασκευάζεται στη Valencia, Ισπανία, όπου και το Mondeo σταματά να παράγεται προς το παρόν.
Νωρίτερα, η Ford δήλωσε πως θα σταματήσει να αναπτύσσει saloons και θα εστιάσει σε ό, τι πραγματικά έχει ζήτηση – τα crossovers και τα SUVs.