“Οι διασυνοριακές μεταφορές και η υλικοτεχνική υποστήριξη είναι πονοκέφαλος. Θέλουμε να μεταμορφώσουμε αυτόν τον πονοκέφαλο σε επιτυχία”, δήλωσε ο Arnaud Cauchy στο Fleet Europe Remarketing Forum, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Fleet Europe Summit 2018 στη Βαρκελώνη. Κλειδί στην παρουσίασή του: Το e-CMR. Αυτό το ακρωνύμιο υποδεικνύει ένα ηλεκτρονικό έγγραφο που αποδεικνύει τη φόρτωση, τον εντοπισμό και την απόδειξη παράδοσης, εξαλείφοντας πολλή γραφειοκρατία και αβεβαιότητα.

Δύο προβλήματα

“Πρώτον, ένα γεωγραφικό. Η Γερμανία δεν αναγνωρίζει το e-CMR”, είπε ο κ. Cauchy (στη φωτογραφία δεξιά), Business Line Director της GEFCO SA. Συνολικά, το έχουν επικυρώσει 11 χώρες της ΕΕ, τέσσερις άλλες χώρες της ΕΕ το χρησιμοποιούν αλλά δεν το έχουν ακόμα επικυρώσει και δύο κράτη εκτός ΕΕ το αποδέχονται.

“Το άλλο πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι όλη η διαδικασία τεκμηρίωσης ολόκληρης της αλυσίδας εφοδιασμού μελετάται επί του παρόντος, κατόπιν αιτήματος της ΕΕ. Και αυτό περιλαμβάνει τα μέρη που καλύπτονται από το e-CMR”.

Με τη σκέψη στο μέλλον

Ωστόσο, ο κ. Cauchy είναι πεπεισμένος ότι η ΕΕ θα επιβάλει τελικά στα κράτη μέλη της την αποδοχή του. Εκτιμώμενη ημερομηνία το 2020. Και αυτό θα απλοποιήσει σημαντικά την διασυνοριακή μεταφορά αγαθών.

Η GEFCO σκέφτεται μπροστά και έχει ήδη ενσωματώσει το e-CMR στο υλικοτεχνικό της σύστημα. Η εταιρεία με έδρα τη Γαλλία, η οποία μετέφερε 4 εκατομμύρια νέα οχήματα το περασμένο έτος, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στα μεταχειρισμένα οχήματα.

Ελάχιστη ποσότητα

Μια σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο: το πρόβλημα της αρχικής και της τελικής μεταφοράς στην περίπτωση μεταχειρισμένων οχημάτων. Η GEFCO θέτει σε εφαρμογή συνεργασίες και συστήματα για να ξεπεράσει αυτά τα εμπόδια, διασφαλίζοντας όχι μόνο την παράδοση από πόρτα σε πόρτα, αλλά επίσης μια προς πολλούς: “Προσφέρουμε λύσεις τόσο για ένα αυτοκίνητο, όσο και για μεγάλες ποσότητες”, ανέφερε ο Nicolas Saal (στη φωτογραφία αριστερά), Market Line Manager της GEFCO. “Δεν υπάρχει ελάχιστη ποσότητα”.

Η λύση της GEFCO βασίζεται στους σιδηροδρόμους, συνδέοντας τις παραδοσιακές αγορές προμηθευτών της Δυτικής Ευρώπης με τις παραδοσιακές αγορές αγοραστών στην Ανατολή. “Χρησιμοποιούμε ακόμη και υδραυλικά, διπλά φορτηγά βαγόνια, σχεδιασμένα ειδικά για να μεταφέρουν SUV, που, επίσης, γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων”.

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan αποκάλυψε το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό LEAF NISMO RC
Επόμενο άρθροΔιαχείριση της κυκλοφορίας αντί απαγορεύσεων