Εκεί που ο υπερσυμπιεστής συναντά την οθόνη αφής… Η Porsche 911 επιταχύνει στην ψηφιακή εποχή συνεχίζοντας την παράδοση του πρωτότυπου 911 του 1963.

“Ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο – έξυπνο, με αριστοτεχνική μηχανική και λαμπρή αισθητική” είναι ο τρόπος με τον οποίο ο αμερικανικός κωμικός Jerry Seinfeld, ο οποίος κατέχει μία από τις μεγαλύτερες συλλογές Porsche στον κόσμο, περιγράφει την 911. Η αγάπη στην λεπτομέρεια και η επιδίωξη της καθαρής κομψότητας κάνουν μια Porsche. Η επιτομή της είναι η Porsche 911, αντικείμενο αμέτρητων ιστοριών και θρύλων.

Από τότε που οι τροχοί της άγγιξαν για πρώτη φορά το δρόμο πριν από 56 χρόνια, συνδυάζει δύναμη και κομψότητα. Η όγδοη γενιά του 911 έφτασε και, όχι μόνο συνεχίζει την παράδοση, αλλά επιταχύνει τάχιστα στην ψηφιακή εποχή.

Ισχυρή, γρήγορη, όμορφη. Κάθεται δυνατά στους τροχούς της, παρουσιάζοντας χωρίς αμφιβολία το DNA του σχεδιασμού Porsche, αλλά και μια αξιοσημείωτα πιο ισχυρή εμφάνιση από ό,τι όλες οι προηγούμενες 911 – είναι εξοπλισμένη με ένα εντελώς νέο εσωτερικό που διαθέτει οθόνη αφής 10,9 ιντσών. Τα στοιχεία έξυπνου ελέγχου και πλαισίου, καθώς και τα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης, συνδυάζουν τον αριστοκρατικό και ασυμβίβαστο δυναμισμό του σπορ αυτοκίνητου με πίσω κινητήρα, με τις απαιτήσεις του ψηφιακού κόσμου.

“Η πάλλουσα καρδιά της Porsche”

Ο CEO της Porsche, Oliver Blume, είπε για τη νέα έκδοση του θρυλικού σπορ αυτοκινήτου: “Χρειαζόντα τέχνη συνίστατο για να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα στο μέλλον με την καινούργια 911, αλλά να εξακολουθούμε να ακολουθούμε την κληρονομιά της πρωτότυπης έκδοσης του 1963”. Ο κ. Blume περιέγραψε την όγδοη γενιά της νέας 911 ως ακόμα πιο ισχυρής, γεμάτης συναισθηματικές αναμνήσεις και πιο αποδοτικής από τις προκατόχους της – και με μια μεγάλη ποικιλία ψηφιακών χαρακτηριστικών. Ωστόσο, παρά τις καινοτομίες της, η 911 παραμένει αυτό που ήταν πάντα. “Η ουσία της”, όπως λέει ο κ. Blume, “είναι αυτή του καθαρά σπορ αυτοκινήτου, της παλλόμενης καρδιάς της Porsche. Το εικονικό μας σύμβολο”.

Γιατί η ανάφλεξη βρίσκεται στα αριστερά

Αυτό το εικονικό αυτοκίνητο έχει μακρά ιστορία εμπλουτισμένη με ιστορίες και ανέκδοτα. Για παράδειγμα, η ανάφλεξη σε μια Porsche είναι συχνά στα αριστερά του τιμονιού. Γιατί; Ως συνήθως, οι λόγοι είναι πρακτικοί και όχι αυθαίρετοι ή τυχαίοι. Όταν οι αγώνες αυτοκινήτων άρχισαν να αναδεικνύονται στο Le Mans το 1925, οι οδηγοί δεν κάθονταν πίσω από το τιμόνι στην γραμμή εκκίνησης, αλλά στεκόντουσαν μερικά μέτρα μακριά, στις θέσεις τους. Μόλις εκπυρσοκροτούσε το όπλο εκκίνησης, έτρεχαν στα αυτοκίνητά τους, ανέβαιναν και εκκινούσαν την ανάφλεξη πριν αρχίσουν την κούρσα.

Για να μπορούν να αλλάζουν ταχύτητες πιο γρήγορα, η Porsche τοποθέτησε το κουμπί ανάφλεξης αριστερά του τιμονιού, ώστε να μπορούν να εκκινούν το αυτοκίνητο καθώς επιβιβάζονταν. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Porsche έχουν κερδίσει χιλιάδες αγώνες παγκοσμίως – αν και όχι μόνο για τον λόγο αυτό, φυσικά. Και έχουν κατακτήσει τις καρδιές ενός ακόμα μεγαλύτερου αριθμού θαυμαστών. Η Porsche 911 δεν αποτελεί εξαίρεση. Το οφείλει στην αρχή της μινιμαλιστικής κομψότητας, σύμφωνα με την οποία “η μορφή ακολουθεί τη λειτουργικότητα”.

Το αυτοκίνητο που παραλίγο να ονομασθεί 901

Πολύ λίγοι γνωρίζουν πως η 911 αρχικά προοριζόταν να ονομασθεί 901. Η ανταγωνίστρια αυτοκινητοβιομηχανία Peugeot αντιτάχθηκε στο “901” εξαιτίας των δικαιωμάτων ονομασίας με τριψήφιους χαρακτηρισμούς και ένα “0” στη μέση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο μεσαίος αριθμός είναι το “1.” Αλλά είτε ως 901 είτε ως 911, αυτή η Porsche έμελλε να γίνει ένα τέλειο σπορ αυτοκίνητο.

Προηγούμενο άρθροΚοινοπραξία Groupe Renault και JMCG για EV στην Κίνα
Επόμενο άρθροPolestar 2: Ο δρόμος προς τα εμπρός είναι ηλεκτρικός