Στο φετινό Web Summit στη Λισαβόνα, το BMW Group παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα συνδυασμό πραγματικής οδήγησης και εικονικού περιβάλλοντος. Η μοναδική αυτή εμπειρία ονομάζεται ///M Mixed Reality.
Ενσωματωμένα στοιχεία gaming για μια μοναδική οδηγική εμπειρία BMW M
Η μοναδική προσέγγιση mixed reality 1, την οποία μια ομάδα μηχανικών της BMW M ανέπτυξε μαζί με την Epic Games για την BMW M2, επιτρέπει στους οδηγούς και τα οχήματά τους να εμβυθίζονται σε έναν εικονικό κόσμο. Οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να βιώσουν τη νέα αίσθηση της οδήγησης μιας BMW με γυαλιά VR/MR (Εικονικής/Μικτής Πραγματικότητας) ενώ παράλληλα διαχειρίζονται προκλήσεις σε υψηλές ταχύτητες όπως σε ένα παιχνίδι αγώνων. Τα ενσωματωμένα στοιχεία gaming, όπως η αποφυγή εμποδίων, η συλλογή εικονικών «κερμάτων» κ.λπ., ενισχύουν την εμβυθιστική εμπειρία στο αυτοκίνητο σύμφωνα με το σλόγκαν: Drive the Change, Change the Drive (Οδήγησε την Αλλαγή, Άλλαξε την Οδήγηση). Το σύστημα λαμβάνει υπόψη όλη τους άξονες κίνησης και περιστροφής της BMW M2. Το ίδιο το όχημα γίνεται το controller, που σε αυτή την περίπτωση καθίσταται το ταχύτερο controller στον κόσμο.
«Αυτή είναι η απάντηση σε όποιον ρωτά πώς μπορεί να είναι οι εικονικές εμπειρίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο μέλλον. Οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να βιώσουν αυτό το νέο συναίσθημα — και με το ///M Mixed Reality, τους προσφέρουμε μία κατάλληλη λύση για κάτι τέτοιο», σχολίασε ο Frank van Meel, CEO της BMW M GmbH.
Με το ///M Mixed Reality, το BMW Group φέρνει την τεχνολογία στον υψηλού επιπέδου οδηγικό τομέα, σύμφωνα πάντα με την αρχή της ανθρωποκεντρικότητας, στην οποία η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών καθοδηγείται από τις ανθρώπινες επιθυμίες και ανάγκες. Στο πλαίσιο αυτής της προσέγγισης, το BMW Group έθεσε τα θεμέλια για το ConnectedDrive πριν από 20 και πλέον χρόνια εγκαθιστώντας σύγχρονη τεχνολογία επικοινωνίας στα οχήματα. «Στην BMW M, πάντα δοκιμάζαμε τα όρια του τι είναι τεχνικά εφικτό και ως εκ τούτου, μεταξύ άλλων, θέτουμε τα θεμέλια για νέες καθηλωτικές εμπειρίες», δήλωσε ο Frank van Meel. Εδώ μπορείτε να έχετε μία πρώτη εικόνα
Το BMW Group ήδη χρησιμοποιεί τεχνολογίες ανάμικτης πραγματικότητας σε ποικίλης μορφής εφαρμογές, αναμιγνύοντας όλο και περισσότερο τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο. Μεταξύ των τεχνολογιών αυτών είναι εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) 2, διομαδική ανάπτυξη οχημάτων, λύσεις Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality) 3 για το σχεδιασμό παραγωγής και το iFactory Lydia. Με τη βοήθεια της ισχυρής μηχανής gaming της Epic Games (Unreal Engine), αυτό έγινε το πρώτο εργοστάσιο του BMW Group, το οποίο σχεδιάστηκε και προσομοιώθηκε πλήρως σε εικονικό περιβάλλον. Μέχρι τις αρχές της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα ψηφιοποιήσει επίσης όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής χρησιμοποιώντας τρισδιάστατες σαρώσεις laser.
1 Mixed Reality: Mixed Reality (MR), Mixed Reality ή Μικτή Πραγματικότητα περιλαμβάνει περιβάλλοντα ή συστήματα που συνδυάζουν φυσική και τεχνητή αντίληψη.
2 Augmented Reality (AR) – Επαυξημένη Πραγματικότητα περιγράφει την επέκταση της αντίληψης της πραγματικότητας με τη βοήθεια υπολογιστή.
3 Virtual Reality (VR) – Εικονική Πραγματικότητα είναι η αναπαράσταση και η ταυτόχρονη αντίληψη μιας φαινομενικής πραγματικότητας και των φυσικών της ιδιοτήτων σε ένα διαδραστικό εικονικό περιβάλλον που δημιουργείται από υπολογιστή σε πραγματικό χρόνο.