Τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση (-20,6%), καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνέχισαν να επιβαρύνουν σημαντικά την παραγωγή αυτοκινήτων.
Με εξαίρεση το 2020, που κυριάρχησαν οι περιορισμοί λόγω πανδημίας, αυτό ήταν το πιο αδύναμο αποτέλεσμα του μηνός Απριλίου όσον αφορά στους όγκους πωλήσεων από την έναρξη της καταγραφής τους από την ACEA (684.506 πωλήσεις). Όλες οι μεγάλες αγορές συνέβαλαν στην αρνητική επίδοση της περιοχής: Ιταλία (-33,0%), Γαλλία (-22,6%), Γερμανία (-21,5%) και Ισπανία (-12,1%). Μάλιστα η ιταλική αγορά κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε όλη την περιοχή. Λιγότερο πτωτική η ελληνική αγορά (-8,9%).
Αδύναμο το τετράμηνο
Την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου του 2022, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 14,4% σε ολόκληρη την ΕΕ, φτάνοντας συνολικά τις 2.930.366 μονάδες. Η σημαντική μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο παρέσυρε περαιτέρω τη σωρευτική επίδοση. Μεταξύ των βασικών αγορών της ΕΕ, η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-26,5%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-18,6%), την Ισπανία (-11,8%) και τη Γερμανία (-9,0%). Και το τετράμηνο η πτώση στη χώρα μας ήταν χαμηλότερη (-5,7%).