Τον Φεβρουάριο του 2019, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ υποχώρησε κατά 1,0% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, παρά το γεγονός ότι ορισμένες σημαντικές αγορές της ΕΕ παρουσίασαν ελαφρά ανάκαμψη. Μετά από πεντάμηνη πτώση, η ζήτηση για νέα αυτοκίνητα αυξήθηκε μετρίως στη Γερμανία (+ 2,7%), τη Γαλλία (+ 2,1%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 1,4%) τον περασμένο μήνα. Ωστόσο, στην Ισπανία (-8,8%) και την Ιταλία (-2,4%), οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων συνέχισαν να μειώνονται για έκτο συνεχή μήνα. Στην Ελλάδα είχαμε +10,6% αύξηση. Στο γράφημα που ακολουθεί η τάση για τον μήνα Φεβρουάριο από το 2008 μέχρι το 2019:

Το πρώτο δίμηνο του 2019, η ζήτηση για νέα αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκε κατά 2,9%. Ορισμένες αγορές σημείωσαν έντονη πτώση σε σχέση με πέρυσι, κυρίως στην Ισπανία (-8,4%) και την Ιταλία (-4,9%), αλλά οι νέες ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων παρέμειναν περίπου σταθερές στη Γερμανία (+ 0,6%), τη Γαλλία (+ ) και το Ηνωμένο Βασίλειο (-0,6%). Αντίθετα στη χώρα μας κατά το πρώτο δίμηνο του έτους καταγράφηκε +6,7% αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

Στον πίνακα που ακολουθεί οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων για τον Φεβρουάριο του 2019 και του 2018 αντίστοιχα καθώς και για το πρώτο δίμηνου εκάστου έτους ανά χώρα:

Στον πίνακα που ακολουθεί οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων και τα μερίδια αγοράς για κάθε μάρκα για τον Φεβρουάριο του 2019 και του 2018 αντίστοιχα καθώς και για το πρώτο δίμηνου εκάστου έτους:

 

 

Προηγούμενο άρθροLexus LC Convertible Concept, με στόχο την απόλυτη ομορφιά
Επόμενο άρθροΣυνδυάζοντας το sharing σκούτερ και αυτοκινήτου