Η HERE Parking θα διευκολύνει την εύρεση θέσης στάθμευσης. Οι οδηγοί εταιρικών αυτοκινήτων θα διαθέτουν πρόσβαση σε στάθμευση εντός και εκτός δρόμου, ιδιαίτερα τέλη στάθμευσης και χάρτες εσωτερικών χώρων στάθμευσης, χάρη σε μια νέα συνεργασία μεταξύ HERE Technologies και INRIX.

Η νέα υπηρεσία συνδεδεμένων οχημάτων, HERE Parking, θα διευκολύνει τους οδηγούς να βρουν ταχύτερα θέση στάθμευσης στο δρόμο σε περισσότερες από 1.100 πόλεις σε 65 χώρες και θέση στάθμευσης εκτός δρόμου σε περισσότερες από 20.000 πόλεις σε 150 χώρες.

Η υπηρεσία δημιουργεί επίσης τη δυνατότητα  ολοκληρωμένης πρότασης στάθμευσης και χρέωσης και παροχής κρατήσεων και συναλλαγών.

Η HERE Parking απευθύνεται κυρίως σε κατασκευαστές οχημάτων που επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης και σε παρόχους υπηρεσιών κινητικότητας.

Η INRIX, η εξειδικευμένη εταιρεία εξυπηρέτησης αυτοκινήτων θα παρέχει στην HERE σταθερά και ενεργά δεδομένα στάθμευσης.

Ταχύτερη, εξυπνότερη, παγκόσμια λύση

Ο Bryan Mistele, πρόεδρος και CEO της INRIX, δήλωσε: Η συνδυασμένη εμβέλεια, η κάλυψη και η δυνατότητα της καινοτομίας μας θα βοηθήσει τους οδηγούς σε όλο τον κόσμο να βρίσκουν θέση στάθμευσης πιο έξυπνα και γρηγορότερα.”

Η HERE, ειδική σε δεδομένα εντοπισμού, θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της για να κατευθύνει έναν οδηγό σε έναν διαθέσιμο χώρο στάθμευσης και, στη συνέχεια, να τον οδηγήσει πίσω στο αυτοκίνητό του μέσω μιας πρακτικής διαδικασίας εύρεσης αυτοκινήτου. Η υπηρεσία θα περιλαμβάνει επίσης την επιλογή κατεύθυνσης των οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρους στάθμευσης με δυνατότητες φόρτισης.

In-car commerce

Ο Edzard Overbeek, CEO της HERE Technologies, δήλωσε: “Καθώς δημιουργούμε ένα στιβαρό οικοσύστημα ολοκληρωμένων λύσεων συνδεδεμένων αυτοκινήτων στην πλατφόρμα HERE, το αντιμετωπίζουμε ως ένα πρώτο βήμα για μια πύλη συναλλαγών από το αυτοκίνητο”.

Εν τω μεταξύ, μια νέα έρευνα της Strategy Analytics εντόπισε τις κορυφαίες τάσεις που οδηγούν στο in-car commerce (εμπόριο εντός του οχήματος) καθώς και τις πιο δημοφιλείς συνδεδεμένες εφαρμογές για χρήση στο αυτοκίνητο. Καλύπτοντας τους καταναλωτές στις ΗΠΑ, τη Δυτική Ευρώπη και την Κίνα, η έρευνα διαπίστωσε ότι η εύρεση στάθμευσης και η πληρωμή γι’ αυτή είναι οι κορυφαίες διασυνδεδεμένες υπηρεσίες που θέλουν οι καταναλωτές στο αυτοκίνητο, ιδιαίτερα στην Ευρώπη και την Κίνα.

Φωτογραφία: HERE Technologies

Προηγούμενο άρθροΗ CarNext αυξάνει τις υπηρεσίες στο e-commerce
Επόμενο άρθροMasternaut – Ford Europe: Συμφωνία για τα δεδομένα