Η CarNext ποντάρει στο e-commerce

Η CarNext.com, η διαδικτυακή εταιρεία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που αποτελεί μέρος της LeasePlan, ξεκίνησε μια νέα γκάμα online υπηρεσιών e-commerce, συμπεριλαμβανομένων εικονικών ραντεβού για αυτοκίνητα, παράδοσης στο σπίτι και Click & Collect.

Οι νέες λύσεις σχεδιάστηκαν για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση αγοράς αυτοκινήτων στο διαδίκτυο την εποχή του COVID-19.

Μέσω ενός εικονικού ραντεβού CarNext.com, ο πελάτης μπορεί να δει όλες τις πτυχές ενός αυτοκινήτου, να υποβάλει ερωτήσεις και να λάβει συμβουλές από έναν εκπαιδευμένο ειδικό σε πραγματικό χρόνο.

Μετά από μια αγορά αυτοκινήτου ηλεκτρονικά, ο πελάτης μπορεί να κανονίσει παράδοση την ώρα που επιθυμεί. Εναλλακτικά, η CarNext.com προσφέρει μια υπηρεσία Click & Collect, που επιτρέπει στους πελάτες να παραλάβουν το αυτοκίνητό τους σε ένα από τα καταστήματα παράδοσης.

“Η αγορά ενός ζεύγους παπουτσιών στο διαδίκτυο είναι εύκολη και άμεση, αλλά η διαδικασία αγοράς ενός αυτοκινήτου είναι λίγο πιο περίπλοκη”, εξηγεί ο Jan Wouter Kleinjan, Chief Marketing and Product Officer της CarNext.com. “Το πολύ υψηλότερο κόστος επένδυσης σημαίνει ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο για να πείσεις τον πελάτη, και είναι πολλά τα στοιχεία που χρειάζονται για να το επιτύχεις”.

Η ύπαρξη των τεχνικών δυνατοτήτων για την παροχή μιας υπηρεσίας χωρίς τριβές είναι η αφετηρία, λέει ο Jan Wouter Kleinjan. “Αυτές οι τεχνικές λύσεις μάς βοηθούν να παρέχουμε -ή ακόμα και να ξεπερνούμε- το είδος της υπηρεσίας που θα περιμένατε από μια παραδοσιακή αντιπροσωπεία”.

Η νέα γκάμα υπηρεσιών διαδικτυακών συναλλαγών είναι διαθέσιμη σε όλες τις χώρες όπου λειτουργεί η CarNext.com.

Προηγούμενο άρθροΝέο Hyundai i30, δυναμική σχεδίαση, hi-tech χαρακτηριστικά
Επόμενο άρθροΤαχύτερα θέση στάθμευσης με HERE Parking