Πρόσφατη έρευνα της Indicata στο Βέλγιο δείχνει ότι σχεδόν τα μισά από τα μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα οχήματα παραμένουν προς πώληση περισσότερο από τρεις μήνες. Δηλαδή 10% περισσότερο από τα χρησιμοποιημένα βενζινοκίνητα.

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε σήμερα σχετικά με την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο Βέλγιο παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό χάσμα μεταξύ των μεταχειρισμένων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Το 48,19% των αυτοκινήτων ντίζελ που βρίσκονται σε επαγγελματικές αντιπροσωπείες παραμένουν εκεί για περισσότερο από τρεις μήνες (δηλαδή περισσότερες από 91 αποθεματικές ημέρες). Για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, ο αριθμός αυτός είναι μόνο 38,92% ή σχεδόν 10% λιγότερο.

Δυσκολότερη πώληση

“Μια σαφής και αισθητή διαφορά”, λέει ο Erwin Coesens, Country Manager της Autorola Belux, ο οποίος επισημαίνει ότι η ανάλυση σημαντικών δεδομένων της Indicata μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προσαρμογή των δραστηριοτήτων remarketing: “Παρατηρούμε, για παράδειγμα, πως οι έμποροι που χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα επιτυγχάνουν εκπληκτικά καλύτερα αποτελέσματα από τους ανταγωνιστές τους.”

Άλλα ευρήματα της έρευνας της Indicata δείχνουν τα εξής:

  • Σε επίπεδο brand, οι μεταχειρισμένες Porsche ντίζελ είναι οι πιο δύσκολες πωλήσεις. To 60,6% παραμένουν προς πώληση για τουλάχιστον τρεις μήνες.
  • Τα μεταχειρισμένα Seat και Ford ντίζελ έρχονται στη δεύτερη και τρίτη θέση με 57,8%. Η Opel στην τέταρτη με 56,1% και η VW με 54% στην πέμπτη.
  • Όσον αφορά στα μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα, η Seat είναι η πιο δύσκολη μάρκα προς πώληση: το 54,5% παραμένει για περισσότερες από 91 αποθεματικές μέρες.
  • Στις επόμενες θέσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων βενζίνης είναι η Porsche (53,8%), η Skoda (49,2%), η Opel (42,7%) και η VW (40,5%).

1.453 αποθεματικές ημέρες

Διευρύνοντας το πεδίο εφαρμογής της έρευνας, αποδεικνύεται ότι ορισμένα πολύ καλά οχήματα παραμένουν προς πώληση για περισσότερα από τρία χρόνια. “Ένα Ford C-Max (στη φωτογραφία) με μόλις 67.000 χιλιόμετρα παρέμεινε προς πώληση για 1453 ημέρες”, λέει ο κ. Coesens.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Indicata, παγκόσμια εταιρεία στο remarketing οχημάτων μέσω διαδικτύου και ποικίλων λύσεων πληροφορικής και μέρος του Ομίλου Autorola. Με βάση τα στοιχεία που συλλέχθηκαν τον Φεβρουάριο, η μελέτη εστιάστηκε:

  • στα 20 πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα,
  • σε οχήματα ηλικίας 6 έως 60 μηνών
  • με τουλάχιστον 5.000 χιλιόμετρα και
  • σε ηλεκτρονικές πωλήσεις εκπροσώπων και αναγνωρισμένων επαγγελματιών αντιπροσώπων.
Προηγούμενο άρθροΣαφέστερη και πιο διαφανής τιμολόγηση για τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροH Uber freight ξεκινά την ευρωπαϊκή επίθεση