Audi Q3 TFSI e

Τα Audi Q3 και Q8 βρέθηκαν στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2021, στα premium SUV και luxury SUV αντίστοιχα.

Το 2021 ήταν μία πολύ εντυπωσιακή χρονιά για την Audi στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή που σε παγκόσμιο επίπεδο το προηγούμενο δωδεκάμηνο κρίνεται επιτυχημένο για τη μάρκα, αφού κατάφερε να διατηρήσει τις πωλήσεις της στα επίπεδα του 2020 παρά τις δυσχέρειες στην παραγωγή λόγω της έλλειψης ημιαγωγών.

Στην ελληνική αγορά η Audi ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Οι συνολικές πωλήσεις 3.545 αυτοκινήτων στην Ελλάδα αντιστοιχούν σε αύξηση 31,4% σε σχέση με το 2020, με την Audi να καταγράφει στη χώρα μας ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης σε όλη την Ευρώπη! Ταυτόχρονα, η μάρκα κατέκτησε την πρώτη θέση στην Ελλάδα ανάμεσα στις premium μάρκες στις λιανικές πωλήσεις, που αποτελεί μία σαφή ένδειξη της προτίμησης του αγοραστικού κοινού.

Ανάμεσα στα μοντέλα της Audi, ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν την περασμένη χρονιά η παρουσία των Q3 και Q8 στην Ελλάδα. To Q3, με 1.490 αυτοκίνητα ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις premium SUV στη χώρα μας. Στην επιτυχία του μεγάλη ήταν η συμβολή και της plug-in υβριδικής έκδοσης, που αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο ανάμεσα στους ιδιώτες όσο και ως εταιρικό αυτοκίνητο, καθώς ο κάτοχός της απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής φόρου χρήσης.

Το Q8, με 19 ταξινομήσεις στην Ελλάδα το 2021, αναδείχθηκε στην κορυφαία επιλογή στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των luxury SUV, μία κατηγορία όπου οι οικονομικοί περιορισμοί δεν είναι έντονοι. Είναι χαρακτηριστικό ό,τι σχεδόν ένα στα τέσσερα luxury SUV που πουλήθηκαν πέρσι στην Ελλάδα, ήταν Audi Q8.

Η εταιρεία προσανατολίζεται διεθνώς στα κερδοφόρα μοντέλα

Να σημειωθεί, πάντως, πως ο CEO της μάρκας, Markus Duesmann, σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, ανακοίνωσε πως τα μοντέλα Α1 hatchback και Q2 crossover θα σταματήσουν να παράγονται, καθώς η εταιρεία δίνει προτεραιότητα σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα με αυξημένα περιθώρια κέρδους.

Λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων στην προμήθεια ημιαγωγών, το Volkswagen Group, όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, χρησιμοποιεί τα διαθέσιμα τσιπ σε πιο κερδοφόρα μοντέλα όπου είναι εφικτό.

“Στον όμιλο, προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε το συνολικό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό δίνουμε προτεραιότητα σε μοντέλα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους”, δήλωσε ο κ. Duesmann.

Ο κ. Duesmann επανέλαβε επίσης το σχέδιο της Audi να αναπτύξει αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan βασισμένο στο concept Grandsphere, με ευρύχωρο εσωτερικό, νέο ηλεκτρικό σύστημα και νέο λογισμικό και προβλέπεται να λανσαριστεί το 2025.

Προηγούμενο άρθροΔιευκρινίσεις του ΣΕΑΑ για το περιβαλλοντικό τέλος
Επόμενο άρθροΑπό τον Ιούλιο υποχρεωτικά τα νέα συστήματα ασφαλείας