Η Idemitsu και η Toyota ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας μαζικής παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης για BEV.

Η Idemitsu Kosan Co., Ltd. (Idemitsu) και η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσαν συμφωνία συνεργασίας για την ανάπτυξη τεχνολογίας μαζικής παραγωγής στερεών ηλεκτρολυτών, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και τη δημιουργία εφοδιαστικής αλυσίδας για μαζική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης για BEV. Μέσω αυτής της συνεργασίας, οι δύο πρωτοπόρες στον τομέα εταιρείες επιδιώκουν την επιτυχή εμπορευματοποίηση των μπαταριών στερεάς κατάστασης το 2027-28 και την μαζική παραγωγή τους —όπως ανακοινώθηκε στο Toyota Technical Workshop τον Ιούνιο του 2023.

Ο συνδυασμός των δραστηριοτήτων της Idemitsu και της Toyota προάγει την ανάπτυξη BEV, που αποτελεί βασική επιλογή απανθρακοποίησης. Όσον αφορά στις μπαταρίες επόμενης γενιάς που υποστηρίζουν την εξέλιξη των BEV, η Idemitsu δραστηριοποιείται στην έρευνα και ανάπτυξη βασικών τεχνολογιών μπαταριών στερεάς κατάστασης από το 2001 και η Toyota από το 2006.

Η συνεργασία επικεντρώνεται σε στερεούς ηλεκτρολύτες σουλφιδίου, που θεωρούνται πολλά υποσχόμενοι για την επίτευξη υψηλής χωρητικότητας και απόδοσης για BEV. Οι στερεοί ηλεκτρολύτες σουλφιδίου διακρίνονται για την απαλότητα και την πρόσφυση σε άλλα υλικά και είναι κατάλληλοι για μαζική παραγωγή μπαταριών.

Φάση 1
Ανάπτυξη θειούχων στερεών ηλεκτρολυτών και προετοιμασία για μεγάλη πιλοτική εγκατάσταση

  • Μέσω ανατροφοδότησης και αμφότερης υποστήριξης ανάπτυξης του τεχνικού τομέα κάθε εταιρείας, η Idemitsu και η Toyota θα συνεργαστούν για τη δημιουργία καλύτερων στερεών ηλεκτρολυτών με θειούχο άλας με προσοχή στην ποιότητα, το κόστος και τους χρόνους παράδοσης. Οι δύο εταιρείες πιστεύουν ότι θα πραγματοποιήσουν επίδειξη μαζικής παραγωγής σουλφιδίου στερεών ηλεκτρολυτών με χρήση πιλοτικής εγκατάστασης της Idemitsu.

Φάση 2
Μαζική παραγωγή με χρήση μεγάλης πιλοτικής εγκατάστασης

  • Με την κατασκευή και την εκκίνηση της μεγάλης πιλοτικής εγκατάστασης, η Idemitsu θα προωθήσει την παραγωγή στερεών ηλεκτρολυτών από θειούχα και στη συνέχεια θα αποκτήσει τεχνολογία μαζικής παραγωγής.
  • Η Toyota θα προωθήσει την ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης στις οποίες χρησιμοποιούνται στερεοί θειούχοι ηλεκτρολύτες και την ανάπτυξη BEV στα οποία τοποθετούνται οι μπαταρίες και στη συνέχεια θα διασφαλίσει την κυκλοφορία των BEV με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2027-28.

Φάση 3
Μελέτη μελλοντικής μαζικής παραγωγής κανονικής λειτουργίας

  • Με βάση τα αποτελέσματα της Φάσης 2, οι δύο εταιρείες θα μελετήσουν τη μελλοντική μαζική παραγωγή και εμπορευματοποίηση πλήρους κλίμακας.
Προηγούμενο άρθροRenault: ο Jérôme Gouet Αντιπρόεδρος Προμηθειών
Επόμενο άρθροDataforce, επιπτώσεις της απόφασης ZEV του ΗΒ