Η Daimler AG ανέθεσε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της στην Omnicom Media Group (OMG). Σύμφωνα με διάφορες πηγές, η αξία του λογαριασμού κυμαίνεται μεταξύ 600 και 950 εκατομμυρίων δολαρίων. Η OMG θα αναλάβει τα καθήκοντά της από την 1η Ιανουαρίου 2019 και θα είναι υπεύθυνη σε περισσότερες από 40 αγορές παγκοσμίως. Η εξέλιξη αυτή είναι σημαντική απώλεια για την GroupM. Βάσει των όρων της νέας συμφωνίας, η OMG θα είναι υπεύθυνη για όλα τα τμήματα της Daimler (Mercedes-Benz Cars, Mercedes-Benz Vans, Daimler Trucks, Daimler Buses, Daimler Financial Services). Σημειώνεται πως η OMG διατηρούσε ήδη μερική συνεργασία με την εταιρεία αυτοκινήτων, καθώς χειριζόταν τους λογαριασμούς Media σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Νότια Αφρική. Από την πλευρά της, η GroupM του ομίλου WPP κρατούσε κομμάτια του λογαριασμού στην Ασία και την Ευρώπη. Η media αναθεώρηση, που ξεκίνησε νωρίτερα αυτό το έτος, προέκυψε λίγο μετά την ανακήρυξη του Publicis Group σε international network και digital συνεργάτη της Mercedes-Benz, μετά από spec. Ο Publicis, ο οποίος δημιούργησε ένα αποκλειστικό shop για την επιχείρηση, θα ξεκινήσει να εργάζεται για τη Mercedes σε 37 αγορές παγκοσμίως -εξαιρουμένων των ΗΠΑ και της Κίνας- την 1η Ιανουαρίου 2019.
“Η Daimler είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, με ένα χαρτοφυλάκιο που κατατάσσει τη Mercedes-Benz στα 10 κορυφαία παγκόσμια brand”, δήλωσε ο Natanael Sijanta, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Mercedes-Benz Cars. “Στόχος μας είναι να είμαστε ο παγκόσμιος ψηφιακός πρωταθλητής στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σκοπεύουμε να αναδιοργανώσουμε πλήρως τις διαδικασίες μας και τη βάση μας για τη λήψη αποφάσεων στο μάρκετινγκ και να απευθυνθούμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο με εξατομικευμένο τρόπο, με περιεχόμενο που αφορά ειδικά εκείνους. Έχουμε ήδη δημιουργήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο εμπειρογνωμόνων για αυτό το σκοπό: οι τρεις δημιουργικοί μας κόμβοι για την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα δημιουργούν με μεγάλη επιτυχία το δημιουργικό περιεχόμενο που καθορίζει το brand”.