Dr. Elmar Degenhart, Chairman of the Executive Board Continental AG

Η Continental AG παρουσίασε σταθερή λειτουργική απόδοση το τρίτο τρίμηνο του 2019, παρόλο που οι αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν πτώση.

Όπως ανακοίνωσε η τεχνολογική εταιρεία στην παρουσίαση των τριμηνιαίων στοιχείων της στο Ανόβερο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο κατά 3% περίπου, φθάνοντας τα 11,1 δισ. ευρώ. Την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, ανήλθαν σε 10,8 δισ. ευρώ. Ωστόσο, μετά την προσαρμογή στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων μειώθηκε κατά 0,3%, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το περασμένο έτος. Αντίθετα, η παγκόσμια παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μειώθηκε κατά περίπου 3% την ίδια περίοδο. Χάρη στο χαρτοφυλάκιο της, η εταιρεία τεχνολογίας κατάφερε να αποφύγει σχεδόν πλήρως τις επιπτώσεις της απότομης μείωσης της ζήτησης παγκοσμίως. Το προσαρμοσμένο λειτουργικό αποτέλεσμα (προσαρμοσμένο EBIT) ήταν 615 εκατ. ευρώ (περιθώριο: 5,6%).

“Χάρη στην παγκόσμια ζήτηση για τα συστήματα και τις λύσεις μας, κατορθώσαμε να διατηρήσουμε τις πωλήσεις σε σταθερό επίπεδο το τρίτο τρίμηνο παρά τη συνεχιζόμενη πτώση της αγοράς. Η σημερινή κατάσταση απαιτεί να ενισχύσουμε τη μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητά μας. Με το διαρθρωτικό πρόγραμμα Global Transformation 2019-2029 λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα για την επίτευξη αυτού του στόχου. Πρόκειται για μια δύσκολη αλλά ουσιαστική διαδικασία για την εξασφάλιση της βιωσιμότητάς μας. Αντιμετωπίζουμε έτσι προληπτικά την κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία και, όπως και πριν από 10 χρόνια, θα βγούμε πιο δυνατοί”, δήλωσε ο Dr. Elmar Degenhart, CEO της Continental AG.

Ο κ. Degenhart επιβεβαίωσε τους ετήσιους στόχους για την τρέχουσα οικονομική χρήση, οι οποίοι είχαν προσαρμοστεί τον Ιούλιο του 2019. “Διατηρούμε τις προοπτικές μας για την τρέχουσα χρήση. Αναμένουμε ότι οι συνολικές πωλήσεις θα είναι περίπου 44 έως 45 δισ. ευρώ. Και το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT θα είναι περίπου 7% έως 7,5%. ”

Στρατηγική 2030: εστίαση σε πέντε βασικούς τομείς για μελλοντική ανάπτυξη

Ενόψει του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο κ. Degenhart σχολίασε: “Βλέπουμε μια ευρεία ποικιλία ευκαιριών στην κινητικότητα του αύριο. Με τη στρατηγική μας 2030, επικεντρωνόμαστε πλήρως στους τομείς ανάπτυξης μας”. Για την Continental, αυτοί οι τομείς περιλαμβάνουν την υποβοηθούμενη και αυτόνομη οδήγηση, την συνδεσιμότητα, τις υπηρεσίες κινητικότητας, τα ελαστικά, καθώς και τους βιομηχανικούς και τους τελικούς πελάτες. Η Continental βασίζεται επίσης στην επιχειρηματική δραστηριότητα της Vitesco Technologies για να επιτύχει κερδοφόρα ανάπτυξη με την ηλεκτρική κινητικότητα.

Η Continental βασικός προμηθευτής για το Volkswagen ID.

Ένα παράδειγμα της ισχυρής εμπειρίας της Continental στον τομέα του λογισμικού και της ηλεκτρονικής είναι ο In-Car Application Server (ICAS1), ο οποίος συμπυκνώνει μεγάλο αριθμό σημερινών μονάδων ελέγχου σε έναν μικρό αριθμό υπολογιστών υψηλών επιδόσεων. Με αυτή τη νέα αρχιτεκτονική οχημάτων, η Continental ανοίγει το δρόμο για μια απρόσκοπτη σύνδεση μεταξύ των οχημάτων και του ψηφιακού κόσμου των κινητών υπηρεσιών και δεδομένων, καθιστώντας την ασύρματη (over-the-air) αναβάθμιση ως πρότυπο στο μέλλον. Το ICAS1 επιτρέπει την ομαλή ενσωμάτωση εφαρμογών και λειτουργιών βασισμένων σε δεδομένα – όπως σχεδιασμό διαδρομών βελτιστοποιημένων για την εμβέλεια του οχήματος και εντοπισμό σταθμών φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. “Με το ICAS1, παρέχουμε την καρδιά μιας νέας αρχιτεκτονικής ηλεκτρονικού διακομιστή. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με την Volkswagen για τη σειρά ID. ως πρώτο πελάτη μας”, δήλωσε ο κ. Degenhart. Η Volkswagen, που είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη, θα χρησιμοποιήσει έτσι την τεχνολογία ICAS1 για τα μελλοντικά ID. ηλεκτρικά της οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του Volkswagen ID.3, το οποίο μπήκε πρόσφατα σε παραγωγή.

Η Vitesco Technologies ξεκινά την παραγωγή ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρικών οχημάτων

Επιπλέον, η Vitesco Technologies της Continental AG, ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία για την παροχή του πρώτου πλήρως ολοκληρωμένου συστήματος κίνησης για διάφορα μοντέλα μαζικής παραγωγής των Groupe PSA και Hyundai.

“Η Vitesco Technologies έχει τη δυνατότητα να αναλάβει ηγετικό ρόλο στις τεχνολογίες συστημάτων κίνησης στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς”, δήλωσε ο Andreas Wolf, CEO της εταιρείας. Αυτό αντικατοπτρίζεται από το γεγονός ότι δύο κορυφαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων επέλεξαν πρόσφατα την καινοτόμο τεχνολογία ηλεκτρικής κίνησης με άξονα (axle drive) από την Vitesco Technologies.

Το καινοτόμο σύστημα κίνησης με άξονα θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά σε οχήματα όπως τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα Peugeot e-208 και Opel Corsa-e, καθώς και το SUV Hyundai Encino και το sedan Hyundai Lafesta. Με βάση την ισχυρή τεχνογνωσία της στον τομέα των ηλεκτρονικών, των αισθητήρων και των ενεργοποιητών, η Vitesco Technologies είναι ένας από τους λίγους προμηθευτές συστημάτων για εξαρτήματα υψηλής τάσης και υβριδικές λύσεις.

Δείτε το video με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τον CFO της εταιρείας, Wolfgang Schäfer.

Προηγούμενο άρθροAutotalks: H Αυτόνομη Οδήγηση πιο κοντά στην πραγματικότητα
Επόμενο άρθροΕντυπωσίασε η Mercedes-Benz Hellas στην Αυτοκίνηση 2019