Το Renault Kiger είναι ένα ολοκαίνουργιο compact SUV που σχεδιάστηκε στην Ινδία, αρχικά για την αγορά της, πριν αρχίσει να διατίθεται διεθνώς σε δεύτερη φάση.

Προσιτό και πενταθέσιο, αυτό το στιβαρό SUV μήκους κάτω των 4 μέτρων ολοκληρώνει την προσφορά της Renault στην Ινδία, μαζί με τα Kwid, Duster και Triber.

Το Renault Kiger διαθέτει πολύ έντονη προσωπικότητα με τον απολύτως σύγχρονο και δυναμικό σχεδιασμό του και τον άπλετο εσωτερικό χώρο. Με εξοπλισμό και χαρακτηριστικά που δεν απαντώνται σε αυτήν την κατηγορία και με διττή επιλογή κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα προσέλκυσης των Ινδών πελατών που αναζητούν πρωτοτυπία και καινοτομία.

Renault Kiger: Σχεδιασμός, εσωτερική διακόσμηση και τεχνολογίες

Σπορ και δυναμικό SUV, το Kiger είναι ένα συμπύκνωμα ενέργειας δύο όψεων: του αστικού νεωτερισμού και της ευκινησίας, ανεξαρτήτως δρόμου. Το δυναμικό αμάξωμά του εμπνέει στιβαρότητα. Αποτελεί πραγματική πρόσκληση απόδρασης στην αστική ζούγκλα και σε νέες οδηγικές εμπειρίες.

Με μήκος μόλις 4 μέτρα, το Kiger χαρακτηρίζεται ως αστικό SUV. Παρά το συμπαγές του, έχει αξιόλογα πλεονεκτήματα εσωτερικού χώρου. Η φιλοσοφία της εσωτερικής σχεδίασης συνδυάζει αρμονικά το στιβαρό ύφος ενός SUV με μια εκλεπτυσμένη, τεχνολογική αίσθηση. Η έξυπνη εσωτερική διακόσμηση βασίζεται στον διαμοιρασμό και τη φιλικότητα.

Από τεχνολογικής πλευράς, το Renault Kiger διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών (20,3 cm) συμβατή με το Apple CarPlay και το Android Auto, με σύνδεση Bluetooth και WIFI. Η οδηγική εμπειρία ενισχύεται από ρυθμίσεις MULTI-SENSE που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει διαφορετικούς τρόπους οδήγησης, ηχητικό σύστημα Auditorium 3D Sound της Arkamys, καθώς και κάμερες ταχύτητας και οπισθοπορείας με σύστημα διευκόλυνσης στάθμευσης.

Ινδία, μια από τις πιο ελκυστικές αγορές του κόσμου

Η Ινδία, δεύτερη πιο πολυπληθής χώρα στον κόσμο, έχει ισχυρό αναπτυξιακό δυναμικό και παραμένει μια από τις πιο ελκυστικές αγορές παγκοσμίως. Όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η αγορά SUV αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Ιδιαίτερα προσεκτική προς τους πελάτες της, τις ανάγκες και τις χρήσεις τους, η Renault αντιλήφθηκε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση πολύ νωρίς. Η μάρκα έχει επιφέρει ανατροπές σε ορισμένες κατηγορίες αναπτύσσοντας επαναστατικά προϊόντα όπως το Kwid και το Triber. Όντας η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που αύξησε το μερίδιό της σε μια πτωτική αγορά πέρυσι, η Renault καθιερώθηκε ως ηγέτης των ευρωπαϊκών εταιρειών που εμπορεύονται στην Ινδία.

Προηγούμενο άρθροΑνθρωποειδές Ρομπότ “DAL-e” από την Hyundai
Επόμενο άρθροΠρόγραμμα ανανέωσης για 3θυρο MINI, 5θυρο και Cabrio