Το Hyundai Motor Group λανσάρισε το “DAL-e”, ένα ιδιαίτερα προηγμένο ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών που επικοινωνεί ανεξάρτητα με τους ανθρώπους, χρησιμοποιώντας ακριβείς δυνατότητες αναγνώρισης και λειτουργίες κινητικότητας.

Το DAL-e αποτελεί αρκτικόλεξο του “Drive you, Assist you, Link with you-experience.” Σχεδιασμένο ως πρωτοπόρο του μέλλοντος των αυτοματοποιημένων υπηρεσιών πελατών, το DAL-e είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης αναγνώρισης προσώπου, καθώς και αυτόματο σύστημα επικοινωνίας βάσει πλατφόρμας κατανόησης γλώσσας

«Το DAL-e είναι μια πλατφόρμα υπηρεσιών επόμενης γενιάς που μπορεί να προσφέρει αυτοματοποιημένες υπηρεσίες πελατών ανά πάσα στιγμή. Προορίζεται για αγγελιοφόρος μηνυμάτων στους πελάτες με ύφος πιο οικείο και προσωπικό από τα συμβατικά ρομπότ. Με συνεχείς ενημερώσεις και βελτιώσεις, το DAL-e θα προσφέρει φρέσκες, ευχάριστες εμπειρίες στους πελάτες μας σε ένα ανέπαφο περιβάλλον. Στόχος μας είναι να προβεί το DAL-e σε μια ομαλή και ευχάριστη επικοινωνία με τους πελάτες και να τους προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες», δήλωσε ο Dong Jin HyunVice, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Εργαστηρίου Ρομποτικής του Hyundai Motor Group.

Στις 25 Ιανουαρίου, ο όμιλος ανακοίνωσε τα εγκαίνια του DAL-e σε εκθεσιακό χώρο της Hyundai Motor στη νότια Σεούλ, όπου το ρομπότ ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του. Μετά την πιλοτική λειτουργία, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα πεδία που απαιτούν καθημερινές αλληλεπιδράσεις με πελάτες, όπως άλλες εκθέσεις της Hyundai και της Kia.

Με το κομμένο, ανθρωποειδές ελκυστικό σώμα του (διαστάσεων 1.160 X 600 X 600 mm και βάρους 80 kg), το DAL-e είναι σημαντικά ελαφρύτερο και πιο συμπαγές από άλλα ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών της αγοράς.

Είναι εξοπλισμένο με φιλικά, ευχάριστα φυσικά χαρακτηριστικά για στενές αλληλεπιδράσεις με πελάτες. Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης εισέλθει στον εκθεσιακό χώρο χωρίς να φοράει μάσκα, το ανθρωποειδές τον εντοπίζει και τον συμβουλεύει τον πελάτη να την φορέσει. Όσον αφορά στην επικοινωνιακή του ικανότητα, μπορεί να εμπλακεί σε αυτοματοποιημένο και ομαλό διάλογο με τους πελάτες, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, ανταποκρινόμενο σε προφορικές εντολές και εντολές οθόνης αφής.

Όσον αφορά στην κινητικότητα, το DAL-e μπορεί να κινείται ελεύθερα και να συνοδεύει τους πελάτες σε καθορισμένα σημεία, χρησιμοποιώντας τους τέσσερις τροχούς του. Επιπλέον, παρέχει πληροφορίες και επεξήγηση οχημάτων και τεχνολογιών, μέσω ασύρματης σύνδεσης με μεγάλη οθόνη προβολής, προτρέπει τους επισκέπτες να τραβήξουν φωτογραφίες μαζί του και ανταποκρίνεται χρησιμοποιώντας τα άκρα του.

Στον εκθεσιακό χώρο όπου λειτουργεί πιλοτικά, το DAL-e βοηθά στη ροή εργασίας του προσωπικού και στην παροχή υποστήριξης προς τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν επιθυμούν ανθρώπινο προσωπικό λόγω του Covid- 19, καθώς και εκείνων που επισκέπτονται τον χώρο σε ώρες αιχμής, όπως το Σαββατοκύριακο.

Το Hyundai Motor Group σκοπεύει να ενημερώνει συνεχώς το DAL-e με δεδομένα πιλοτικών λειτουργιών, τελειοποιώντας τις δυνατότητές του ως προηγμένου ανθρωποειδούς.

Προηγούμενο άρθροΗ BMW επεκτείνει τη γκάμα της με τη νέα BMW M5 CS
Επόμενο άρθροRenault Kiger, το νέο compact SUV