Το remarketing γίνεται επιστήμη ακριβείας; Αν συμμετάσχετε στο Remarketing Expert Track στις 2 Μαρτίου θα λάβετε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Εγγραφείτε εδώ. 

Καθώς ο αυτοματισμός και το remarketing βάσει δεδομένων έγιναν πιο σημαντικά τα τελευταία χρόνια, μήπως το remarketing έγινε επιστήμη ακριβείας; Θα αντικατασταθούν οι άνθρωποι από την Τεχνητή Νοημοσύνη;

Εγγραφείτε στο Remarketing Expert Track που πραγματοποιείται στις 2 Μαρτίου από τις 13.30 έως τις 17.30 CET (ώρα Ελλάδος 14:30 – 18:30).

Αυτή η συνεδρία του Remarketing Expert Track θα πραγματοποιηθεί σε διαδικτυακή πλατφόρμα, που σας επιτρέπει να συμμετέχετε με όλα τα πλεονεκτήματα μιας εικονικής εκδήλωσης. Θα υπάρξουν επίσης ευκαιρίες δικτύωσης, ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και συμμετοχής σε ζωντανές συζητήσεις βίντεο με άλλους συμμετέχοντες.

Βασικά θέματα

  • Τεχνητή Νοημοσύνη και Τιμολόγηση / Προμήθειες βάσει δεδομένων

Η τιμολόγηση μεταχειρισμένων οχημάτων καθορίζεται αποκλειστικά από την αγορά. Επομένως, η προμήθειες βασίζονται όλο και περισσότερο σε αντικειμενικά δεδομένα αγοράς. Σε αυτή τη συνεδρία, οι ειδικοί θα εκφέρουν τις απόψεις τους για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες των συστημάτων και της εφαρμογής τους.

  • Συζήτηση πάνελ

Με τον Morten Holmsten, Παγκόσμιο Διευθυντή της Autorola Marketplace και τον Alexander Prinssen, Director Motors του ebay.

  • Τεχνητή Νοημοσύνη και αυτοματοποιημένη επιθεώρηση

Τα οχήματα ελέγχονται σε όλο το μήκος της αλυσίδας παραγωγής και logistics, αλλά στο remarketing το τέλος της επιθεώρησης leasing συνιστά σημαντικό έλεγχο. Τα τελευταία χρόνια, πολλές νέες εταιρείες άρχισαν να αμφισβητούν την παραδοσιακή διαδικασία επιθεώρησης μέσω εφαρμογών smartphone ή πλήρως αυτοματοποιημένου υλικού “drive-through”.

Με τους Silvio Grandelis, Ιδρυτή της mproov και Vincent Blondel, Επικεφαλής Συνδεδεμένων Αυτοκινήτων της Europcar.

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΜια ματιά στο εσωτερικό του Hyundai IONIQ 5
Επόμενο άρθροΟδικές Μεταφορές: οι προκλήσεις των νέων τεχνολογιών