Η Bentley Motors ανακοίνωσε συνολικές πωλήσεις 14.659 αυτοκινήτων για το 2021, αύξηση 31% σε σχέση με το 2020, χρονιά που είχε σημειωθεί το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων (11.206).
Λανσαρίσματα νέων μοντέλων και αυξανόμενη ζήτηση για τα νέα υβριδικά μοντέλα της Bentley, στο πλαίσιο της στρατηγικής Beyond100 της εταιρείας για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας έως το 2030, συντέλεσαν στην επίτευξη του νέου ρεκόρ.
Δημοφιλέστερο μοντέλο παρέμεινε η Bentayga, μάλιστα στο πέμπτο έτος από το λανσάρισμά της. Αντιπροσωπεύοντας το 40% των συνολικών πωλήσεων της Bentley, η Bentayga επιβεβαίωσε ότι είναι το πιο επιτυχημένο πολυτελές SUV στον κόσμο. Η Continental GT αποτέλεσε το 33% των συνολικών πωλήσεων, με αναλογία 60% coupe και 40% convertible. H Flying Spur ακολούθησε με ποσοστό 27% των συνολικών πωλήσεων, με δυναμική για ακόμα πιο ψηλά το 2022, καθώς αναμένεται το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης.
Η αμερικανική ήπειρος αναδείχθηκε η πιο μεγάλη αγορά της Bentley, με πωλήσεις 4.212 αυτοκινήτων και αύξηση 39% σε σχέση με το 2020. Σε αυτό συνετέλεσαν το λανσάρισμα της Continental GT Speed και το πλήρες έτος πωλήσεων της Flying Spur.
Η μεγαλύτερη ανάπτυξη της Bentley, μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σημειώθηκε στην Κίνα, με αύξηση πωλήσεων 40% και πωλήσεις 4.033 αυτοκινήτων, έναντι 2.880 το 2020. Σε μια αγορά που δείχνει προτίμηση στα σεντάν, φυσιολογικά best-seller αναδείχθηκε η Flying Spur, ακολουθούμενη από την Bentayga.
Στην Ευρώπη το 2021 έκλεισε με παραδόσεις 2.520 αυτοκινήτων, έναντι 2.193 του 2020, αύξηση 15% και με ισορροπημένη κατανομή των πωλήσεων μεταξύ των διαφόρων μοντέλων.
Η εγχώρια αγορά της Bentley, στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνέχισε την σταθερά ανοδική πορεία της, καταγράφοντας πωλήσεις 1.328 αυτοκινήτων, αύξηση 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η Bentley παρέδωσε 915 αυτοκίνητα στη Μέση Ανατολή το 2021, έναντι 735 το προηγούμενο έτος. Όσον αφορά στην περιοχή των χωρών Ασίας-Ειρηνικού, η μάρκα σημείωσε αύξηση 37% και ρεκόρ πωλήσεων, παραδίδοντας 1.651 αυτοκίνητα, έναντι 1.203 το 2020.
Να σημειωθεί πως η Bentley έκλεισε τη χρονιά με 240 σημεία πώλησης, σε 67 χώρες σε όλο τον κόσμο.