Το Group PSA και η Toyota αποφάσισαν να τερματίσουν την κοινή τους παραγωγή μικρών αυτοκινήτων μέχρι το 2021, αλλά να διευρύνουν τη συνεργασία τους στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (βαν), στη Γαλλία και την Ισπανία, όπως ανέφερε η γαλλική εφημερίδα Les Echos.

Η Toyota θα αποκτήσει το μερίδιο της PSA στην κοινή επιχείρηση που δημιούργησαν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες και θα ενσωματώσει το τσεχικό εργοστάσιο του Kolin στις βιομηχανικές της εγκαταστάσεις, ανέφερε η εφημερίδα, χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένη πηγή.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα το Group PSA θα συνεχίσει να συναρμολογεί εμπορικά οχήματα για την Toyota στο εργοστάσιο της Sevelnord στη βόρεια Γαλλία, ενώ και το ισπανικό εργοστάσιο του ομίλου στο Vigo θα παράγει νέα οχήματα για λογαριασμό της Toyota.

“Όσον αφορά τον Kolin, η αρχική συμφωνία της κοινοπραξίας που υπογράφηκε τον Ιανουάριο του 2002 περιλαμβάνει ένα σημείο που επιτρέπει σε κάθε εταίρο να αναθεωρήσει τη θέση του σε μια δεδομένη στιγμή. Βρισκόμαστε σε αυτή τη διαδικασία αξιολόγησης. Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί”, σχολίασε ο εκπρόσωπος της PSA στο Reuters.

Η Toyota και το Group PSA αποφάσισαν το 2001 να αναπτύξουν από κοινού και να παράγουν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το αποτέλεσμα ήταν τα Toyota Aygo, Peugeot 107 (και στη συνέχεια 108)και Citroen C1. Τα τρία μοντέλα μοιράζονται τα πάντα, εκτός από κάποιες μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό. Τα μοντέλα πρώτης γενιάς ξεκίνησαν το 2005, μαζί με την  παραγωγή στο εργοστάσιο του Kolin στην Τσεχία.

Εν τω μεταξύ το Groupe PSA ανακοίνωσε ότι μαζί με την AVTEC Ltd (CK Birla Group Co.) πραγματοποίησαν στις 23 Νοεμβρίου την τελετή εγκαινίων (φωτογραφία) του ‘πράσινου’ εργοστασίου τους στο Hosur, στην ινδική περιοχή Tamil Nadu. Αυτό σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της βιομηχανικής παραγωγής στο χώρο αυτό, ο οποίος θα κατασκευάζει και θα προμηθεύει τεχνολογικά προηγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα κίνησης για την παγκόσμια και εγχώρια αγορά αυτοκινήτων, σύμφωνα με τα μελλοντικά πρότυπα του κλάδου και τις προσδοκίες των πελατών. Στην ιστορική τελετή συμμετείχαν τόσο ο Carlos Tavares, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, του Groupe PSA όσο και ο CK Birla, Πρόεδρος του Ομίλου CK Birla.

Προηγούμενο άρθροH Excelon στοχεύει να μετεξελιχθεί σε Blockchain τράπεζα!
Επόμενο άρθροLast night the EU saved my life