Προηγμένο plug-in υβριδικό σύστημα για το business sedan – ηλεκτρική αυτονομία αυξημένη πάνω από 30% μέχρι 66 km, εκπομπές CO2 μειωμένες πάνω από 20% – επέκταση αυτονομίας ηλεκτροκίνητων μοντέλων του BMW Group με τη νέα BMW 530e xDrive Sedan.

Η τελευταία τεχνολογία σε κυψέλες μπαταριών συμβάλλει στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας της plug-in υβριδικής έκδοσης BMW 530e Sedan μεταξύ 61 και 66 km. Επιπλέον, η τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών COστο μικτό κύκλο πάνω από 20%, από 1.8 – 1.6 l/100 km καθώς και κατά 41 – 36 g/km.

Η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της BMW 530e Sedan είναι τώρα 14,5 – 13,6 kWh/100 km. Παράλληλα με το λανσάρισμα της BMW 530e Sedan, διατίθεται επίσης άμεσα η BMW 530e xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2.2 – 2.0 l/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 15,4 – 15,0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 49 – 46 g/km), που συνδυάζει το προηγμένο, plug-in υβριδικό σύστημα με ευφυή τετρακίνηση.

Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan επωφελούνται από τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των κυψελών μπαταριών για ηλεκτροκίνητα μοντέλα του BMW Group. Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης των BMW 530e Sedan και BMW 530e xDrive Sedan έχει συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο αυξημένο από 9,2 σε 12,0 kWh χωρίς καμία αύξηση των διαστάσεων. Χάρη στην αυξημένη χωρητικότητα, το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής οδήγησης μπορεί να διεξάγεται με ηλεκτροκίνηση, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων στο μηδέν. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο κάτω από το πίσω κάθισμα, επηρεάζοντας ελάχιστα τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan. Η αποθηκευτική ικανότητα των BMW 530e Sedan και BMW 530e xDrive Sedan είναι 410 λίτρα.

Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες με χρήση του καλωδίου φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η μπαταρία θα μπορεί να φορτίζεται σε λιγότερο από έξι ώρες με αυτό τον τρόπο. Σε έναν επιτοίχιο πίνακα BMW i Wallbox η αντίστοιχη διαδικασία φόρτισης διαρκεί 3:35 ώρες. Η πρίζα φόρτισης βρίσκεται κάτω από ένα ανεξάρτητο κάλυμμα στο αριστερό τοίχωμα του αυτοκινήτου.

Η έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα στις BMW 530e Sedan και BMW 530e xDrive Sedan πετυχαίνει ένα εξαιρετικό επίπεδο απόδοσης και προσφέρει μία ξεχωριστή αίσθηση της διάσημης οδηγικής απόλαυσης BMW. Το plug-in υβριδικό σύστημα και των δύο μοντέλων αποτελείται από έναν δίλιτρο, 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα με Τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 135 kW/184 hp και έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW/113 hp, που είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Μαζί, οι δύο κινητήρες αποδίδουν ισχύ 185 kW/252 hp με μέγιστη ροπή 420 Nm. Η BMW 530e Sedan επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,1 δεύτερα. Η BMW 530e xDrive Sedan ολοκληρώνει το στάνταρ σπριντ σε 6,2 δλ. Η τελική ταχύτητα και των δύο μοντέλων είναι 235 km/h.

Η ευφυής διαχείριση ενέργειας επιτρέπει μία άκρως αποδοτική λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και της οδηγικής απόλαυσης, χρησιμοποιούνται και δεδομένα πλοήγησης που συμβάλλουν στον ‘προληπτικό’ προσδιορισμό του προγράμματος λειτουργίας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να παρεμβαίνει στο drive mode με το μπουτόν eDrive. Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση είναι εφικτή με ταχύτητα έως 110 km/h. Με την αλλαγή σε MAX eDRIVE mode, η BMW 530e Sedan και η BMW 530e xDrive Sedan μπορούν να ταξιδεύουν με ταχύτητα ακόμα και 140 km/h με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Μία ακουστική λειτουργία προστασίας πεζού αποτελεί τμήμα του βασικού εξοπλισμού της υβριδικής έκδοσης. Όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 km/h, παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος, ειδικά σχεδιασμένος για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, ώστε να προειδοποιεί τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του οχήματος.

Η τεχνολογία κυψελών μπαταριών τελευταίας γενιάς βελτιστοποιεί τόσο την ηλεκτρική αυτονομία, όσο και τη συνολική απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος. Στην BMW 530e Sedan, η οδήγηση μηδενικών ρύπων είναι τώρα εφικτή για 61 – 66 km. Η ηλεκτρική αυτονομία της BMW 530e xDrive Sedan είναι 55 – 58 km. Στο μικτό κύκλο, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται από 1.8 – 1.6 l/100 km (BMW 530e xDrive Sedan: 2.2 – 2.0 l/100 km), οι εκπομπές CO2 από 41 – 36 g/km (49 – 46 g/km) και η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από 14,5 – 13,6 kWh / km (15,4 – 15,0 kWh/100 km) συμβάλλοντας στην υψηλή απόδοση της ηλεκτροκίνησης. Και οι δύο υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan πληρούν τις προϋποθέσεις για μειωμένη φορολογία εταιρικού αυτοκινήτου στη Γερμανία (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2 και της μεγάλης ηλεκτρικής αυτονομίας. Μόνον το ήμισυ της τιμής τιμοκαταλόγου χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του χρηματικού οφέλους από την ιδιωτική χρήση του εταιρικού αυτοκινήτου.

Οι εκδόσεις BMW 530e Sedan και BMW 530e xDrive διαθέτουν βοηθητικό σύστημα κλιματισμού (A/C). Οι κλιματικές συνθήκες της καμπίνας μπορούν να ρυθμίζονται από απόσταση μέσω BMW Connected με τη βοήθεια ενός smartphone. Επιπλέον, σχεδόν όλη η γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού της Σειράς 5 Sedan διατίθεται και για τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα. Η γκάμα περιλαμβάνει τα πάντα, από Adaptive Suspension και ζάντες αλουμινίου σε διαστάσεις 17 – 20” μέχρι κομψό και υψηλής ποιότητας προαιρετικό εξοπλισμό της BMW Individual και συστήματα υποστήριξης οδηγού Driving Assistant Plus και Parking Assistant Plus. Το BMW Live Cockpit ConnectedDrive με πλήρως ψηφιακή απεικόνιση διατίθεται επίσης ως ειδικός εξοπλισμός. Περιλαμβάνει πίνακα οργάνων υψηλής ανάλυσης με οθόνη 12,3” πίσω από το τιμόνι και οθόνη ελέγχου 10,25”.  Οι εξατομικεύσιμες οθόνες  των BMW 530e Sedan και BMW 530e xDrive Sedan περιλαμβάνουν ενδείξεις ειδικές για υβριδικές εκδόσεις, που απεικονίζουν την ηλεκτρική αυτονομία, την κατάσταση φόρτισης, τη θέση των δημόσιων σταθμών φόρτισης και λοιπές πληροφορίες.

 

Προηγούμενο άρθροΝέες ψηφιακές υπηρεσίες από τη Mercedes PRO connect
Επόμενο άρθροΤα ισχυρότερα έσοδα εξάμηνου στην ιστορία της είχε η Sixt