Η Porsche προσέφερε μια θεαματική ματιά στο μέλλον της αυτοκίνησης στην IAA Mobility 2021 παρουσιάζοντας το πρότυπο αυτοκίνητο Mission R.

Το Mission R συνδυάζει υπερσύγχρονες τεχνολογίες και βιώσιμα υλικά, όπως πλαστικά ενισχυμένα με φυσικές ίνες και αγωνιστικό πνεύμα.

Ruth Hofmann, Michael Steiner, Μέλος ΔΣ, Research & Development της Porsche, Lutz Meschke, Αναπλ. Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Μέλος για τα Οικονομικά και την Πληροφορική της Porsche AG, Michael Mauer, Επικεφαλής της Porsche Style, Oliver Blume, Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Porsche AG, Patrick Dempsey, Porsche Brand Ambassador, Timo Bernhard, Porsche Brand Ambassador, l-r, Mission R, IAA Mobility 2021, Porsche AG

Από την έναρξη του Γερμανικού Κυπέλλου Porsche Carrera, πριν από 31 χρόνια, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων παρήγαγε και παρέδωσε περισσότερα από 4.400 αγωνιστικά αυτοκίνητα από το Weissach. Συνολικά 30 αγώνες της μάρκας πραγματοποιούνται παγκοσμίως με αυτά τα αξιόπιστα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η τελευταία έκδοση της 911 GT3 Cup δεν κυκλοφόρησε πριν την έναρξη της φετινής περιόδου μηχανοκίνητου αθλητισμού και βασίζεται στο μοντέλο 992. Η Porsche Mission R δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το μέλλον της μάρκας με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το τετρακίνητο αυτοκίνητο, ισχύος σχεδόν 1.100 PS, επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα. Τελική ταχύτητα: πάνω από 300 χλμ./ώρα. Στην πίστα, επιτυγχάνει τους ίδιους χρόνους με την Porsche 911 GT3 Cup. Χάρη στους νέους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες – όλα με πρωτοποριακή άμεση ψύξη ελαίου – η Porsche Mission R αποδίδει σταθερή ισχύ 500 kW (680 PS) σε αγωνιστική λειτουργία. Η απομείωση, δηλαδή η μείωση παροχής της μπαταρίας λόγω θερμικών συνθηκών, έχει εξαλειφθεί.

Τεχνολογία 900 βολτ και Porsche Turbo Charging

Ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος έως 320 kW (435 PS) τροφοδοτεί τον εμπρόσθιο άξονα, ενώ η μέγιστη ισχύς των 480 kW (653 PS) διοχετεύεται στον οπίσθιο άξονα. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία 900 volt και το σύστημα Porsche Turbo Charging, χρειάζεται μόνον ένα διάλειμμα 15 λεπτών στους αγώνες για φόρτιση της μπαταρίας από το 5 στο 80%. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 340 kW. Η Mission R διαθέτει ένα επιπλέον σύστημα της Porsche Active Aerodynamics (PAA) για μείωση της οπισθέλκουσας στο εμπρόσθιο τμήμα και την οπίσθια αεροτομή. Περιλαμβάνει τρεις περσίδες σε κάθε έναν από τους δύο πλευρικούς εμπρόσθιους αεραγωγούς και μια ρυθμιζόμενη πίσω.

Εκτός από την πρωτοποριακή ηλεκτροκίνηση μπαταρίας, το αμάξωμα του αυτοκινήτου παρέχει μειωμένο CO2 και αειφορία: είναι κατασκευασμένο κυρίως από πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες (NFRP), με βασικό υλικό από ίνες λιναριού. Αυτό το οικολογικό υλικό χρησιμοποιείται επίσης για την εμπρόσθια αεροτομή, το διαχύτη και τις πλευρικές ποδιές. Το NFRP χρησιμοποιείται εκτενώς στο εσωτερικό της Mission R, στα εσωτερικά πάνελ των θυρών, το οπίσθιο πέτασμα και το κάθισμα.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός εστιάζει στον οδηγό. Μια εργονομικά τοποθετημένη οθόνη μεταξύ των χειριστηρίων του τιμονιού απεικονίζει δεδομένα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η οθόνη πάνω από την κολώνα του τιμονιού δείχνει εικόνες από τις κάμερες των πλευρικών καθρεπτών και την κεντρική κάμερα οπίσθιας όψης. Μια οθόνη αφής στα δεξιά του καθίσματος μπορεί να δείξει τα βιομετρικά δεδομένα του οδηγού, για παράδειγμα. Πολλές άλλες κάμερες στο εσωτερικό μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μετάδοση ζωντανής ροής.

Με την Mission R, η Porsche φέρνει ακόμα πιο κοντά τους πραγματικούς με τους εικονικούς αγώνες.

Φωτογραφίες: Porsche AG

Προηγούμενο άρθροΠρεμιέρα του νέου Renault Megane E-TECH Electric
Επόμενο άρθροΤο πρότυπο UrbanRebel και το όραμα της CUPRA