VW Polo TGI

Οι λάτρεις του CNG (φυσικό αέριο), μπορούν να χαρούν: μετά από μήνες αβεβαιότητας που οφείλεται στο WLTP, η Volkswagen τελικά ανακοινώνει ότι τα μοντέλα TGI, Polo και Golf, επιστρέφουν. Και ακόμα καλύτερα, έχουν βελτιωθεί, αλλά…

Το VW Polo TGI έχει αποκτήσει μια τρίτη δεξαμενή καυσίμου για να βελτιώσει την εμβέλειά του με CNG στα 368 χλμ. Το Golf TGI ανταλλάσσει τον 1,4 κινητήρα του με τον νέο, πιο αποδοτικό 1,5 και επίσης έχει επιπλέον δεξαμενή CNG, με αποτέλεσμα μια μάλλον άνετη εμβέλεια 422 χλμ. Μόλις εξαντληθούν αυτές οι δεξαμενές, το Polo και το Golf TGI μεταβαίνουν στην κατανάλωση βενζίνης.

Και εδώ υπάρχει μια ανατροπή, αφού ο κανονισμός της ΕΕ ανάγκασε τη VW να μειώσει τη χωρητικότητα της δεξαμενής βενζίνης σε λιγότερα από 10 λίτρα, προκειμένου να αποφευχθεί η χρήση της, αντί του φυσικού αερίου, από τους καταναλωτές. Αυτό σημαίνει ότι μόλις εξαντληθεί το CNG, έχετε περίπου 130 χιλιόμετρα για να βρείτε σταθμό ανεφοδιασμού.

Πριν από την αναβάθμιση, τα μοντέλα TGI προσέφεραν συνδυασμένη εμβέλεια 1.000 χλμ. ή μεγαλύτερη, χάρη στη δεξαμενή βενζίνης κανονικού μεγέθους.

Η SEAT ακολουθεί … 

Καθώς τα Seat Ibiza και Leon χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα με το VW Polo και το Golf, αντίστοιχα, θα ήταν λογικό να περιμένουμε ότι τα ισπανικά μοντέλα θα υποβληθούν σύντομα στην ίδια αναβάθμιση.

Στην πραγματικότητα, θα ήταν λογικό το Seat να έχει την τιμή να εγκαινιάσει το αναβαθμισμένο σύστημα TGI: τον Απρίλιο του 2018, η μάρκα ανακοίνωσε ότι θα πρωτοπορούσε στην ανάπτυξη του CNG στον όμιλο VW.

“Το φυσικό αέριο αυτοκίνησης έχει μεγάλες επιχειρηματικές δυνατότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία και θέλουμε να αναπτυχθεί αυτή η τεχνολογία στην Ισπανία” δήλωσε ο πρόεδρος της Seat, Luca de Meo, κατά τη διάρκεια του 6ου ετήσιου συνεδρίου Gasnam, τον Απρίλιο του 2018, με θέμα “Natural gas: smart ecology for mobility”.

Το χαρτοφυλάκιο της Seat σε αυτοκίνητα CNG είναι το μεγαλύτερο όλων των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών. Όσοι επιθυμούν CNG μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των Mii, Ibiza, Leon και Arona – το πρώτο crossover φυσικού αερίου.

Τα κύρια πλεονεκτήματα του CNG είναι οι χαμηλότερες εκπομπές CO2, NOx και PM και η σημαντική μείωση του κόστους καυσίμων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το CNG αποκαλείται μερικές φορές το νέο ντίζελ.

Προηγούμενο άρθροΗλεκτρικό Audi που μοιάζει με το Q3 στη Γενεύη
Επόμενο άρθροΗ πρώτη “γεύση” του Skoda Vision iV