Αφού η αγορά των σκούτερ πλημμύρισε τους δρόμους του Παρισιού, όπως και πολλές άλλες πόλεις, η γαλλική πρωτεύουσα προσπαθεί τώρα να ανακαταλάβει τους δρόμους της. Το Παρίσι, το Σάο Πάολο και άλλες πόλεις λαμβάνουν μέτρα περιορισμού των σκούτερ, προστασίας των οδηγών τους και των υπολοίπων χρηστών του οδικού δικτύου.

Με 12 εταιρείες σκούτερ – αριθμός που υπερβαίνει εκείνες που λειτουργούν στις ΗΠΑ – και περίπου 20.000 σκούτερ, το Παρίσι αγωνίζεται να διατηρήσει το τοπίο κινητικότητας του. Σπασμένα σκούτερ ρίχνονται σε ποτάμια και κήπους, ενώ τα πεζοδρόμια γίνονται πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των σκούτερ και των πεζών.

Σε μια νέα προσπάθεια επαναφοράς της τάξης στο χάος, η δήμαρχος της πόλης, Anne Hidalgo, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επιβάλει περιορισμό ταχύτητας 2km/h στις περισσότερες περιοχές και σε 8km/h σε πολυπληθείς πεζόδρομους. Επιπλέον, ο αριθμός των εταιρειών σκούτερ θα μειωθεί από 20 σε 3, και ο αριθμός των σκούτερ θα περιοριστεί επίσης.

Μέχρι στιγμής, το Παρίσι έχει ήδη επιβάλει πρόστιμα για οδήγηση σκούτερ στο οδόστρωμα (135 ευρώ) και για μπλοκάρισμα του πεζοδρομίου ενώ είναι σταθμευμένο (35 ευρώ).

Η νομοθεσία για τα σκούτερ ακολουθεί ένα ευρύτερο παγκόσμιο κίνημα που καλεί τις εταιρείες σκούτερ να εφαρμόσουν κανόνες ασφαλείας, όπως συνέβη πρόσφατα στη πόλη του Σάο Πάολο της Βραζιλίας.

Για να αυξήσει την ασφάλεια στη χρήση των σκούτερ στο Σάο Πάολο, η Δημοτική Αρχή εφάρμοσε νέους κανόνες για τα ηλεκτρικά σκούτερ. Μεταξύ των μέτρων ασφαλείας υποχρεώνει τοτς αναβάτες να φορούν κράνη και δεν μπορούν πλέον να οδηγούν σε πεζοδρόμια.

Συγκεκριμένα οι τέσσερις κανόνες ασφαλείας που θα εφαρμοστούν είναι παρόμοιοι με αυτούς που επιβλήθηκαν και σε άλλες περιοχές για τα σκούτερ. Δηλαδή:

  • Υποχρεωτική χρήση κράνους
  • Απαγόρευση οδήγησης σε πεζοδρόμια
  • Υποχρέωση οδήγησης σε ποδηλατόδρομους, ή δρόμους με όριο ταχύτητας μέχρι 40km / h. Ωστόσο, ο κώδικας κυκλοφορίας της Βραζιλίας (CTB) λέει ότι τα σκούτερ μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους αλλά όχι στους δρόμους.
  • Η μέγιστη ταχύτητα του σκούτερ δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 20km / h (το όριο εφαρμόζεται και στην Ελλάδα από τις εταιρείες που λειτουργούν εδώ hive και Lime).

Ακόμα, οι εταιρείες σκούτερ είναι υποχρεωμένες να:

  • Προωθήσουν εκπαιδευτικές εκστρατείες για τη σωστή χρήση των σκούτερ σε δημόσιους χώρους και στο δρόμο.
  • Χρησιμοποιούν εφαρμογές ή ιστότοπους για τον εντοπισμό των σημείων που προσφέρεται η μίσθωση και σταθερά σημεία εκκίνησης αντί να διασκορπίζονται τα οχήματα τυχαία σε όλη την πόλη.
  • Συλλέγουν τα παράνομα σταθμευμένα σκούτερ
  • Είναι υπεύθυνες για όλες τις ζημίες που προκύπτουν από την υπηρεσία
  • Διατηρούν εμπιστευτικά τα δεδομένα των χρηστών
  • Παρέχουν τα δεδομένα χρηστών στη Δημοτική Αρχή ή στο Σώμα Ασφαλείας, εάν ζητηθούν
  • Αναφέρουν σε μηνιαία βάση τον αριθμό των ατυχημάτων που καταγράφονται στο σύστημα
Προηγούμενο άρθροΗ Edenred εγκαινιάζει λύση πληρωμών για μετακινήσεις
Επόμενο άρθροAmazon και ALD Automotive λανσάρουν online ιδιωτική μίσθωση