XC40 Recharge plug-in hybrid R-Design expression, in Crystal White Pearl

Η Volvo Cars πώλησε 44.830 αυτοκίνητα τον Μάιο, 25,5% λιγότερα σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, ενώ οι τάσεις στις πωλήσεις και η κίνηση στους εκθεσιακούς χώρους στην Ευρώπη βελτιώθηκαν και οι πωλήσεις στην Κίνα συνέχισαν να αυξάνονται.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις ανέκαμψαν γρηγορότερα από το αναμενόμενο, καθώς περισσότερες πολιτείες χαλάρωσαν τους περιορισμούς που τέθηκαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Κατά το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars έφτασαν τα 208.479 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 25,0% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις στην Κίνα τον Μάιο έφτασαν τα 15.132 αυτοκίνητα, αύξηση 21,8% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7,1%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Μάιο ανήλθαν σε 9.519 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 2,5%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, ενώ οι πωλήσεις ανέκαμψαν έντονα καθώς οι πολιτείες άρχισαν να ανοίγουν. Μεταξύ Ιανουαρίου – Μαΐου, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 18,2% σε 32.870 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Μαΐου συνέχισαν να επηρεάζονται από περιορισμένη κίνηση ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά έδειξαν σημάδια ανάκαμψης σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, καθώς άρχισαν να ανοίγουν περισσότερες χώρες.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Ευρώπη ανήλθαν σε 14.965 αυτοκίνητα τον Μάιο, μειωμένες κατά 49,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 34,3% σε ετήσια βάση.

Τον Μάιο, το μεσαίου μεγέθους SUV XC60 υπήρξε το κορυφαίο μοντέλο σε πωλήσεις, ακολουθούμενο από το συμπαγές SUV XC40 και το μεγάλο SUV XC90. Κατά τη διάρκεια του μήνα, τα SUV αντιπροσώπευσαν το 68,5% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, από 61,0% τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Το μερίδιο της σειράς ηλεκτρικά φορτιζόμενων μοντέλων Recharge της Volvo Cars διπλασιάστηκε κατά το πρώτο πεντάμηνο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Το Recharge είναι το γενικό εμπορικό σήμα όλων των φορτιζόμενων μοντέλων Volvo που διαθέτουν αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Λεπτομερής κατανομή των περιφερειακών πωλήσεων καταγράφεται παρακάτω:

ΜΑΪΟΣ

ΙΑΝ-MΑΙ

2019

2020

ΜΕΤ

2019

2020

ΜΕΤ

Eυρώπη

29.681

14.965

-49,6%

114.164

94.758

-34,3%

Κίνα

12.425

15.132

21,8%

54.503

50.636

-7,1%

ΗΠΑ

9.761

9.519

-2,5%

40.186

32.870

-18,2%

Λοιποί

8.329

5.214

-37,4%

39.198

30.215

-22,9%

Σύνολο

60.196

44.830

-25,5%

278.051

208.479

-25,0%

 

Κατά το πρώτο πεντάμηνο το XC60 υπήρξε το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της εταιρείας με συνολικές πωλήσεις 61.064 αυτοκινήτων (2019: 80.314 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το XC40 με 50.867 αυτοκίνητα (2019: 50.278 αυτοκίνητα) και το XC90 με 29.324 αυτοκίνητα (2019: 38.648 αυτοκίνητα).

Προηγούμενο άρθροChief Compliance της Daimler ο Dr. Wolfgang Bartels
Επόμενο άρθροΤα ηλεκτρικά φορτηγά φθηνότερα από τα εσωτερικής καύσης;